AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Jeg bare lurer på om det finnes veldig enkle km-tellere man kan ha på seg når man går/jogger? Har vært og sett i sportsbutikk og slikt, men finner bare skritt-teller, eller kmteller til sykkel. Og mange av de er så fancy og dyre. Jeg kunne egentlig bare tenke meg en som sier hvor mange km jeg har beveget meg! Noen som vet, evt har tips til hvor det kan kjøpes?
Gjest Spinell Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Det finnes ulike treningsapps til mobiltelefonen, blant annet med kartplotting over hvor du har gått, hvor langt og gjennomsnittshastighet. Mange av app-ene er tilpasset løping, sykling eller skigåing, men så vidt jeg husker finnes egne gå-apps også. En løpe-app kan dessuten brukes til gåing også (du bare løper veeeeldig sakte).
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Det finnes ulike treningsapps til mobiltelefonen, blant annet med kartplotting over hvor du har gått, hvor langt og gjennomsnittshastighet. Mange av app-ene er tilpasset løping, sykling eller skigåing, men så vidt jeg husker finnes egne gå-apps også. En løpe-app kan dessuten brukes til gåing også (du bare løper veeeeldig sakte). Men da må jeg kjøpe meg fancy telefon først
Dragonfly84 Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Du kan bruke denne ruteplanleggeren for å få et ca.-overslag i hvert fall
Dizzy Skrevet 3. august 2011 #5 Skrevet 3. august 2011 Legger man ikke inn skrittlengde på skrittellerene, slik at den kan måle sånn ca hvor langt du løper? Mener at min skritteller opplyser om antall km...men ble litt usikker nå. Er ikke hjemme så får ikke sjekket nå.
PepsiMax Skrevet 3. august 2011 #6 Skrevet 3. august 2011 Må man være på nett for å bruke de mob-appene?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #7 Skrevet 3. august 2011 Du kan bruke denne ruteplanleggeren for å få et ca.-overslag i hvert fall Den var kjekk:) Har sitti og knota litt på googlemaps, men den her var mye enklere :D
Gjest fersk lærer Skrevet 3. august 2011 #8 Skrevet 3. august 2011 Jeg har en enkel skritt-teller kjøpt for 99 kr. Man skriver egen vekt og skritt lengde, så viser den avstand og antall kilorier brukt. Enkelt, greit og billig, så de finns der ute ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå