Gå til innhold

Litt for dyp utringing


SuperNova

Anbefalte innlegg

I går kjøpte jeg meg en kjempekul kjole - litt 40-tallspreg, med V-utringing. Jeg ble så begeistret i prøverommet fordi den satt så flott, så i iveren var det en ting jeg glemte å sjekke: Hvor dypt utringingen egentlig gikk!

Da jeg kom hjem og skulle gjenta suksessen foran speilet, så jeg at utringingen var litt vel avslørende. Det vil si at det er mulig å se deler av BH'en. Jeg har ikke problemer med at "kløften" er synlig, men synes det blir litt tacky å vise frem BH'en.

Jeg synes det er så underlig - den passer perfekt ellers, så hvorfor denne alt for dype utringingen? Har så lyst til å bruke kjolen.... Klart jeg kan ha en liten topp under, men jeg synes den er mye finere uten.

Har noen opplevd dette???? Og hvordan løste dere eventult problemet?

Eller er det rett og slett feilvare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du ikke har så alt for store pupper er det jo bare å "røske" av deg BH'en, og nyte friheten i vårsola icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går kanskje an å feste noe i utringningen? Vet jo ikke hvordan kjolen ser ut jeg da!

Hvis du velger en BH i samme farge som ikke har for mye blonder o.l. men bare ser ut som en topp blir det ikke så ille tror jeg. Det finnes jo små topper/bher som ser ut som en singlet.

Kan du ikke skrive litt mer om hvordan kjolen ser ut da? Tenker på farger, mønster lang/kort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så et tips i et blad om å kjøpe sportstape på apoteket og tape under brystene for å holde dem på plass uten bh.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som vises av bh'n da? Man får jo bher med halve cuper, stroppeløse, halterneck m.m. Kanskje kan du finne noe du kan bruke? Ta med deg kjolen til en undertøysforretning, spør og prøv!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips - jeg må nok gå på BH-jakt, se om jeg finner noe som passer kjolen. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...