Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp vært gjennom en sterk selvutvikling og ønsker å gjøre noen endringer i livet mitt.

Min favoritt aktivitet i helgene har til nå vært å gå ut på byen og sosialisere meg med kompiser. Etter at jeg leste en veldig intressant bok av David DeAngelo har jeg lært noen helt syke ting, og jeg klarer nesten ikke vente med å gå ut på byn, ene og alene for å treffe nye jenter og møte drømmedama. Før har jeg kanskje ikke vært den tøffeste på emnet, men nå er jeg klar.

Jeg har nettopp flyttet til Oslo og trenger derfor litt tips om hvilke uteplasser som har de flotteste damene. Jeg vil treffe norske jenter, som kler seg bra. Altså ikke pub-jenter jeg er ute i denne omgang. Jeg har til nå kun vært en tur på byn i Oslo, og da var jeg et sted som heter Scotsman. Ikke helt min stil.

Har dere noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vil anbefale deg å roe ned litt.

Du virker hyper.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg virker kanskje litt overivrig her. Jeg ser det nå. Men jeg er bare ute etter noen bra steder i Oslo å gå ut. Jeg tenker steder som har restaurant om dagen som forvandler seg til et elegant utested om kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...