AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #1 Skrevet 3. august 2011 Jeg har møtt en mann fra Sukker for et par uker siden. Det var en koselig møte på en kafe. Jeg likte han veldig godt og hadde en følelse at det var gjensidig. Etter kafe kjørte vi en tur og tok en kaffe hjemme hos han. Etter møtet spurte han om jeg ville møttes igjen, og det ville jeg jo. En dag senere sendte han en hyggelig melding der han skrev at det var veldig trivelig å møte meg, at han håpet på en gjentakelse og at jeg var velkommen til hytta hans. Jeg svarte at jeg møter han gjerne igjen. Også ble det helt stille fra han, jeg har ikke hørt noe siden det.. på møte nevnte han også at han stresser ikke. Vi hadde forøvrig en del skriftlig kontakt før møte, men han hadde hele tiden en tendens til å forsvinne for så å dukke opp igjen. Siden vi møttes ble han ikke pålogget på Sukker heller men er ganske aktiv på FB (jobbgreier) .. Skal jeg bare glemme hele mannen? Er det slik han viser at han er ikke interessert allikevel?
Steinar40 Skrevet 3. august 2011 #2 Skrevet 3. august 2011 Tja, jeg tror ihvertfall at det er vanskelig å påstå at det er positivt når den andre viser lite initiativ og interesse.
Gjest fersk lærer Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Hvor lenge er det siden siste date, evt. samtale?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Hvor lenge er det siden siste date, evt. samtale? TS her. det er 11 dager siden han sendte melding til meg som jeg svarte på.. Da må jeg altså gi opp hele greia. Så dumt!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #5 Skrevet 3. august 2011 Gjør et forsøk til m å sende han en melding? 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #6 Skrevet 3. august 2011 Jeg tenkte på å sende mld, spesielt mtp at han viste at jeg skulle reise bort.. Men hva skal jeg skrive der? Endelig tilbake, godt å komme hjem, håper det går bra med deg? Er det greit nok?
Facepainter Skrevet 3. august 2011 #7 Skrevet 3. august 2011 Jeg tenkte på å sende mld, spesielt mtp at han viste at jeg skulle reise bort.. Men hva skal jeg skrive der? Endelig tilbake, godt å komme hjem, håper det går bra med deg? Er det greit nok? Du kan jo prøve, men sjansen for at han er oppriktig interessert er liten, det ser du heldigvis ut til å skjønne. Spør rett ut om hva han tenker om deg og om han er interessert i å møtes mer. Det er jo faktisk en mulighet for at dette er bare en teit greie hvor begge tror den andre er uinteressert.
Tropic Skrevet 3. august 2011 #8 Skrevet 3. august 2011 Har du tatt kontakt med han da? Kanskje han rett og slett venter på at DU tar kontakt 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #9 Skrevet 3. august 2011 Jeg har ikke tatt kontakt fordi at det var jo jeg som svarte sist og da anser jeg at det er "hans tur" til å evt fortsette samtale. Tar jeg feil?
Gjest "gjest" Skrevet 3. august 2011 #10 Skrevet 3. august 2011 Han er nok ikke interessert i deg. Beklager.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #11 Skrevet 3. august 2011 Forsøk å sende han en mld før du bestemmer deg for å glemme han? For å være på den sikre siden...
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #12 Skrevet 3. august 2011 Høres ikke ut som noen av dere har avtalt å møtes igjen? Spør han om han vil møtes på et bestemt sted klokka xx så ser du hva han sier.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #13 Skrevet 3. august 2011 Nei, vi har ikke avtalt noe konkret men han skrev etter møte at han håper vi kan gjenta det når det passer seg.. blir litt dumt hvis jeg skal begynne å foreslå tidspunkt og greier fordi at det var jeg som tok initiativ til å møtes for første gang (eter mye hinting fra han og etter at jeg avslo å komme på middag til han). Han er nok ikke interessert, men var kanskje bare nysgjerrig. Jeg er den første han hadde møtt fra Sukker. Vet ikke om jeg gidder å skrive noe til han lenger.
Facepainter Skrevet 3. august 2011 #14 Skrevet 3. august 2011 Han er nok ikke interessert, men var kanskje bare nysgjerrig. Jeg er den første han hadde møtt fra Sukker. Vet ikke om jeg gidder å skrive noe til han lenger. Det er forståelig, for det er litt irriterende med folk som ikke klarer si det de mener i slike situasjoner. Ikke tar de kontakt, og om du tar kontakt så spiller de med for de tror at de vil skuffe deg så utrolig om de sier sannheten.
Lulu21 Skrevet 3. august 2011 #15 Skrevet 3. august 2011 Det er forståelig, for det er litt irriterende med folk som ikke klarer si det de mener i slike situasjoner. Ikke tar de kontakt, og om du tar kontakt så spiller de med for de tror at de vil skuffe deg så utrolig om de sier sannheten. Det ligger nok noe i det du sier der ja. Hvis du ikke har hørt et eneste pip fra han etter denne daten, så er nok ikke det så positivt dessverre. Om folk er interesserte, så lar de høre fra seg rimelig kort tid etter.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #16 Skrevet 3. august 2011 Jess og hvis han hadde tatt kontakt en 4-5 ganger i uken via meldinger eller facebook så hadde han vert for hypp på deg å blitt diska på grunn av det.. Tjohoo, lett å være mann Vurder mannen etter oppførselen når han er til stede. Ikke forvent at han skal være tilgjengelig på den jævla telefonen hele tiden ;p
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #17 Skrevet 3. august 2011 Send han en mld før du gir opp, det bør du virkelig gjøre. Du har ingenting å tape
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #18 Skrevet 3. august 2011 Send han en mld før du gir opp, det bør du virkelig gjøre. Du har ingenting å tape Hva skal jeg skrive i den?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #19 Skrevet 3. august 2011 Hva skal jeg skrive i den? Sendte nå mld om at det var godt å komme hjem og med spørsmål om hva han styrer med.. Skal nå se. Men jeg vet jo egentlig at han er bortreist i forbindelse med jobben. Nå er det bare vente og se, ingenting å tape . Takk for alle svar, skal holde dere orientert.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #20 Skrevet 3. august 2011 Sendte nå mld om at det var godt å komme hjem og med spørsmål om hva han styrer med.. Skal nå se. Men jeg vet jo egentlig at han er bortreist i forbindelse med jobben. Nå er det bare vente og se, ingenting å tape . Takk for alle svar, skal holde dere orientert. Bra!! Da finner du iallefall ut hva som skjer og slipper å tenke og gruble så mye, for det er veldig slitsomt - det vet jeg alt om, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå