Gå til innhold

Tenker han med hjertet eller p*kken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ramser opp kort jeg :)

Møtte en kjempe flott fyr for en mnd siden. Ved første møte hadde jeg og venninna mi sex med han, noe som egentlig bare skulle være en ONS for min del. Han begynte å kontakte meg senere og ville være med meg. (Ta en kaffe ol.) Han har prøvde i begynnelsen å kontakte venninna mi også, men det sluttet han fort med etter jeg sa ja til å ta en kaffe med han. Jeg har vært med han en del etter første møte, hvor vi har gått tur, festet og vært på kafe. Han vil ofte holde hender og kysse. Han sier han vil finne en skikkelig jente å ha forhold med men klager på at mange av jentene han har møtt har vært "sluts". (Jeg føler meg ikke akkurat noe mer spesiell da, i og med at jeg hadde trekant med han på første møtet).

I går kveld sov jeg over og han sa han ikke tenkte å ha sex med meg, bare kose. Men selfølgelig som alle andre mannfolk så prøve han seg en del, men jeg sa nei. Dette respekterte han. I kveld ringte han meg å lurte på om jeg ville møte han igjen.

Jeg klarer ikke tolke om han er seriøs med meg? Eller om han har meg for sex, eller rett ogs lett for han bare vil finne en dame! Tror han er veldig ensom og savner kjæreste. Er redd jeg blir en han har imens til han finner en annen.

Ting som viser forholdstegn:

- Han viser han mye bilder av familien sin som bor i utlandet, og har til og med sendt et bilde av meg til in bror.

- Vil holde hender offentlig og kysse.

- Tar kontakt ofte.

- Sier han vil ha en dame og roe seg ned.

Ting som tyder på sex:

- Han spør meg lite om familien min. (Han visste ikke engang at jeg har en søster)

- Når jeg sov der var han VELDIG giret på sex. Tok av seg bokseren og alt. Ikke sjenert over å vise frem utstyret sitt. (Jeg tenker at om man er oppriktig interessert så er man litt varsom på å ikke drite seg ut).

- Han har ikke så veldig mange andre jentevenner. Tror han var en player tidligere.

Jeg vil liksom ikke ligge med han mer før jeg finnet ut om dette blir seriøst eller ikke.

Hva tenker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han rett ut?

Men ville kanskje tolket det som at han var intr. i noe mer, siden han kuttet ut vennina di og har sendt bilder av deg til broren sin.

Gjest Katten.
Skrevet

-Han spør lite om familien din? Det er jo ikke den som er viktig, men deg.

-Han er gira på sex? Så han er en mann med sexlysten i orden.

-Han har få jentevenner? Hva om han har mange, er han ikke superduperplayer da?

Om det er de tre poengene som taler for at han skal tenke med pikken sin, så tviler jeg sterkt på at det er tilfellet.

Skrevet (endret)

Ramser opp kort jeg :)

Møtte en kjempe flott fyr for en mnd siden. Ved første møte hadde jeg og venninna mi sex med han, noe som egentlig bare skulle være en ONS for min del. Han begynte å kontakte meg senere og ville være med meg. (Ta en kaffe ol.) Han har prøvde i begynnelsen å kontakte venninna mi også, men det sluttet han fort med etter jeg sa ja til å ta en kaffe med han. Jeg har vært med han en del etter første møte, hvor vi har gått tur, festet og vært på kafe. Han vil ofte holde hender og kysse. Han sier han vil finne en skikkelig jente å ha forhold med men klager på at mange av jentene han har møtt har vært "sluts". (Jeg føler meg ikke akkurat noe mer spesiell da, i og med at jeg hadde trekant med han på første møtet).

I går kveld sov jeg over og han sa han ikke tenkte å ha sex med meg, bare kose. Men selfølgelig som alle andre mannfolk så prøve han seg en del, men jeg sa nei. Dette respekterte han. I kveld ringte han meg å lurte på om jeg ville møte han igjen.

Jeg klarer ikke tolke om han er seriøs med meg? Eller om han har meg for sex, eller rett ogs lett for han bare vil finne en dame! Tror han er veldig ensom og savner kjæreste. Er redd jeg blir en han har imens til han finner en annen.

Ting som viser forholdstegn:

- Han viser han mye bilder av familien sin som bor i utlandet, og har til og med sendt et bilde av meg til in bror.

- Vil holde hender offentlig og kysse.

- Tar kontakt ofte.

- Sier han vil ha en dame og roe seg ned.

Ting som tyder på sex:

- Han spør meg lite om familien min. (Han visste ikke engang at jeg har en søster)

- Når jeg sov der var han VELDIG giret på sex. Tok av seg bokseren og alt. Ikke sjenert over å vise frem utstyret sitt. (Jeg tenker at om man er oppriktig interessert så er man litt varsom på å ikke drite seg ut).

- Han har ikke så veldig mange andre jentevenner. Tror han var en player tidligere.

Jeg vil liksom ikke ligge med han mer før jeg finnet ut om dette blir seriøst eller ikke.

Hva tenker du?

Det er helt åpenbart for alle og enhver at han tenker med pikken.

Men hva i helvete tenker du med - det lurer virkelig jeg på? :klo:

Trekant på første møtet - hvordan i all verden har du fått for deg at dette er greit?

Hvis du tror dette er noe av skryte av så tar du fullstendig feil. Ingen seriøs og skikkelig mann vil ha ei som oppfører seg sånn.

Endret av Ms. Raggsokk
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Det er helt åpenbart for alle og enhver at han tenker med pikken.

Men hva i helvete tenker du med - det lurer virkelig jeg på? :klo:

Trekant på første møtet - hvordan i all verden har du fått for deg at dette er greit?

Hvis du tror dette er noe av skryte av så tar du fullstendig feil. Ingen seriøs og skikkelig mann vil ha ei som oppfører seg sånn.

Vel.. Det var jo ikke meningen at jeg skulle fortsette å treffe han. Det skulle bare bli en ONS, men nå kan det bli noe mer i og med at han fortsetter å tar kontakt og sier han vil ha dame.

Du mener altså at løpet er kjørt fordi jeg hadde trekant ved første møtet?

Endret av Ms. Raggsokk
Skrevet

Vel, han sier at de fleste jenter han treffer er "slut", da ville jeg spurt han om at ikke synes jeg var det da, siden vi lå sammen første kvelden og attpåtil hadde trekant..Jeg tror han er ute etter en fast sexpartner. Du kan jo ikke være den ordentlig dame han ser etter, siden første møte var slik det var? Motsier seg jo selv da, gjør han ikke? Ikke meningen å dømme deg eller noe slkt, men hvis ikke trekant på første møte er å være "slut", hva er det da?;)

• Liker 3
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende kommentarer.

Ms. Raggsokk, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, han sier at de fleste jenter han treffer er "slut", da ville jeg spurt han om at ikke synes jeg var det da, siden vi lå sammen første kvelden og attpåtil hadde trekant..Jeg tror han er ute etter en fast sexpartner. Du kan jo ikke være den ordentlig dame han ser etter, siden første møte var slik det var? Motsier seg jo selv da, gjør han ikke? Ikke meningen å dømme deg eller noe slkt, men hvis ikke trekant på første møte er å være "slut", hva er det da?;)

Er jo akkurat derfor jeg er i tvil om han tenker med hjertet eller p*kken! :gjeiper: Er i tvil om han ser på meg som noe kjærestemateriale! (selv om det bare var engangshendelse fra min side)

Skrevet

Da kan det vel kanskje bli vanskeligere å finne ut. Minner meg om en eks av meg som i en periode gjorde meg veldig bekymret da hun aldri svarte på telefonen. Da hun endelig tok røret kjeftet hun på meg for at jeg ringte henne hele tiden. Men hadde hun tatt telefonen første gangen hadde jeg jo ikke prøvd å ringe henne igjen og igjen og igjen. Jeg var jo bekymret for henne, og kom ikke til å slutte å ringe før hun tok telefonen.

Nå er det sex i ditt tilfelle, men nå tror jeg neppe han kommer til å tenke mindre på sex om han må være avholden.

• Liker 1
Skrevet

Vel.. Det var jo ikke meningen at jeg skulle fortsette å treffe han. Det skulle bare bli en ONS, men nå kan det bli noe mer i og med at han fortsetter å tar kontakt og sier han vil ha dame.

Du mener altså at løpet er kjørt fordi jeg hadde trekant ved første møtet?

Selvfølgelig. Det er ingenting å bygge et parforhold på.

Skrevet

Hvorfor gjøre ting så kompliserte, egentlig? Han har tydeligvis lyst å ha sex med deg, uansett om han vil noe mer eller ikke. Har du lyst på sex med ham? Hvis nei, greit. Hvis ja, hva er problemet? Blir det noe mer, da blir det noe mer. Og blir det ikke noe mer, nei da blir det ikke det. Okkesom ser jeg ikke helt problematikken dersom begge kunne tenke seg sex...

• Liker 1
Skrevet

Jeg sier meg enig med K.A. Om du hadde vært typen til å vente med sex så hadde det vært greit nok, men du har allerede hatt sex med han. Og nå vil du vente? På hva? Ettersom dere allerede har hatt sex, så vil vel han fortsette med det.

Skrevet

Er jo akkurat derfor jeg er i tvil om han tenker med hjertet eller p*kken! :gjeiper: Er i tvil om han ser på meg som noe kjærestemateriale! (selv om det bare var engangshendelse fra min side)

Skjønner det. Men, uansett, det er mange gutter/menn som ikke synes det gjør noe om man er litt vill og gal og t.o.m synes det er en fordel. Han er jo litt vill og gal selv sånn sett. Jeg vile rett og slett spurt, blir vansklig å synse, folk er jo så forskjellige. Lykke til da<3

Skrevet

Ok...

En mann har sex med meg på første date.

Så vil han plutselig ikke ha sex med meg mer.

Konklusjon, han er ikke interessert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok...

En mann har sex med meg på første date.

Så vil han plutselig ikke ha sex med meg mer.

Konklusjon, han er ikke interessert.

Hvor kom dette ifra? Var det din erfaring?

Han vil absolutt ha mer sex. Men er redd det bare er en fast sexpartner han evt. vil ha! Hører mer eller mindre fra han hver dag da! Men som sagt han har få jentevenner.

• Liker 1
Skrevet

Øhm, jeg prøver bare å forklare deg hvordan det kan oppfattes fra HANS side dersom du som tross alt hadde trekant med ham på første date begynner med fittenekt.

Da virker du ikke interessert.

Jeg mener bestemt at løsningen på å finne ut hva han vil ikke er å trekke seg og nekte ham sex.

Dersom du lurer på hva han vil, så spør du. "ER du bare ute etter sex?"

Er han det så vet du det og kan enten pule på eller gi deg før du blir såret.

• Liker 1
Skrevet

Hvor kom dette ifra? Var det din erfaring?

Han vil absolutt ha mer sex. Men er redd det bare er en fast sexpartner han evt. vil ha! Hører mer eller mindre fra han hver dag da! Men som sagt han har få jentevenner.

Det derre jentevenner styret er helt uvesentlig i sammenhengen.

Men ingen mann tar ei jente som er med på en trekant seriøst. Det er fakta.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er IKKE fakta. Når man har det på første ONS dog, er det mindre sikkert at man blir tatt seriøst.

Endret av KateW
Skrevet (endret)

Det derre jentevenner styret er helt uvesentlig i sammenhengen.

Det er en meningsytring, ikke fakta. Jeg, for eksempel, ser ikke hvorfor casual trekant (som jeg selv er med på!) skulle forhindre meg, på noe som helst vis, å ta henne seriøst. Greit at jeg antar at det ikke betydde noe videre, da dette virker veldig ONS-aktig, men hvorfor skal jeg ta henne mindre seriøst enn andre jenter som ikke har vist seksuell interesse i det hele tatt? Kanskje sexen var så heftig at jeg vil ha mer av henne, kanskje vi finner ut at kjemien passer bra ellers også. Trekant-episoden ville uansett ikke hatt negativt utslag.

Endret av K.A.
Gjest padawan
Skrevet

Det er IKKE fakta. Når man har det på første ONS dog, er det mindre sikkert at man blir tatt seriøst.

slenger meg på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...