Gå til innhold

Stjerneskjorte fra Bik Bok.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://bikbok.com/en/collection/Category/Shirts-blouses/Milly_blouse1/

Er denne kul? Hvordan kan jeg matche den? Den er litt lang, dekker rumpa, men syns ikke det silkeaktige stoffet matcher til tights (som jeg vanligvis bruker til denne typen skjorter).

Den er litt spesiell, hadde blitt takknemlig for tips til hvordan matche den.

Har ikke kjøpt den, men den er på halv av halv pris, og jeg vurderer den;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stygg.

• Liker 3
Skrevet

Kul, men ikke til alle, om du skjønner? Et par lyse jeans og midtskill hadde vært fint til! :D

Skrevet

Om vi andre synes den er kul eller ikke spiller vell ingen rolle :-) Tror den kunne blitt kjempe kul til helt vandlig svarte jeans, en hvit singlet med skinnjakke over. Da får man den lag på lag stilen uten att det er for mye. Ville også kanskje ha brukt ett statement smykke i mer rocka stil for å få det gjennomført :-) ellers kan den brukes over den lille sorte, med en clutch og matchende sko. Perfekt i på denne årstiden iallefall :-)

Skrevet

Når det står "kul?" i overskriften tolker jeg det som et spørsmål om vi syns den er kul eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Kul, men ikke til alle, om du skjønner? Et par lyse jeans og midtskill hadde vært fint til! :D

Takk for svar til både deg og Tears of sun.

Hmm, vet ikke heeelt om jeg skjønner:p Lyse jeans til høres fint ut da.

Bør man være en spesiell type/stil for å kle en slik? Er den VELDIG spesiell pga mønsteret? (spør generellt, ikke nødvendigvis bare deg:)

Jeg bruker en del silkeskjorter og topper, men helst ensfargete. Da kjører jeg en elegant, pyntet stil med hæler + smykker til. Denne blir litt annerledes.

Er foressten 23 år, ganske høy og normalt slank. Brunette.

Skrevet

Den samme sjorten i beige er sikkert mye kulere, men jeg klarte ikke å se bildet i den fargen når jeg klikka på det.

Skrevet

Man bør ikke være en spesiell type synes jeg, men alder har litt å si. Tror ikke denne hadde vært så fin på min mor, feks! Men siden du er 23 år, passer den deg nok ypperlig! :)

AnonymBruker
Skrevet

Om vi andre synes den er kul eller ikke spiller vell ingen rolle :-) Tror den kunne blitt kjempe kul til helt vandlig svarte jeans, en hvit singlet med skinnjakke over. Da får man den lag på lag stilen uten att det er for mye. Ville også kanskje ha brukt ett statement smykke i mer rocka stil for å få det gjennomført :-) ellers kan den brukes over den lille sorte, med en clutch og matchende sko. Perfekt i på denne årstiden iallefall :-)

Gode tips, takker:)

Grunnen til at jeg spurte om folk her syns den var kul, var at jeg var så i tvil selv om den faktisk var fin, eller bare helt komisk. Er ikke redd for å gå med spesielle klær, men vil ikke se ut som en sirkusartist heller :fnis:

Skrevet

Gode tips, takker:)

Grunnen til at jeg spurte om folk her syns den var kul, var at jeg var så i tvil selv om den faktisk var fin, eller bare helt komisk. Er ikke redd for å gå med spesielle klær, men vil ikke se ut som en sirkusartist heller :fnis:

haha, skjønner den. Om man bare ser på sjorta kan den jo fort virke litt småharry, men kul om man setter det inn i ett helt antrekk :-) Jaa, ville ikke brukt en gull tights og en strikka grønn vest til for å si det sånn :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...