Gå til innhold

Jeg trenger å bli distrahert. What to do?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke heelt om noen egentlig orker å lese alt dette vaset.. Hvis ikke; bare hopp til de to siste avsnittene.. Hehe :P

Har hatt en slags sommerflørt i sommer. Var litt betatt av han før han i det hele tatt visste hvem jeg var, så når han tok initativet til å være med meg, ble jeg selvfølgelig ganske så gira. For ja.. Han er.. deilig? Han er en jeg aldri hadde trodd jeg hadde sjans på.

Når vi var sammen snakket vi aldri så mye, men det ble alltid litt kosing. Og jeg synes jo selvfølgelig det var koselig, men var fast bestemt på å ikke legge noe mer i det. Dessverre klarte jeg ikke det så fint, og la nok litt mer i det enn han gjorde. For noen helger siden endte vi opp i samme seng, og da ble det en god del kyssing, klining og kosing. Er jo egentlig ikke noe big deal, men så hadde det seg slik at etter den helga sluttet vi å snakke sammen i det hele tatt. Og for å være helt ærlig følte jeg meg litt brukt.

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, men var hverfall utrolig deilig å sette ord på ting. Men tilbake til problemet mitt. Nå er jeg lei. Jeg har ikke følelser for han, men har likevel problemer med å ikke tenke på han. Jeg merker at jeg er ganske så betatt av han, og jeg blir fort sjalu når han er med andre jenter. Selv om jeg ikke har noen rett til det, for han har jo aldri vært "min". Så ja.. Jeg vil så gjerne legge han bak meg. For jeg vet at det aldri kommer til å bli noe med oss.. Likevel stalker jeg han på facebook og pynter meg ekstra når jeg vet vi kommer til å være samme plas.

Så hva kan jeg gjøre for å slutte å være så ekstremt betatt av han? Jeg vet at jeg bare lager problemer for meg selv ved å tenke på han.. Så noen som kan hjelpe meeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les boka til Sissel Hjort, HEKTA. ;)

Gikk opp et par lys for meg i den..

• Liker 1
Skrevet

Begynn aktivt med noen hobbyer.

AnonymBruker
Skrevet

jeg har litt samme problemet som deg her.. er så slitsomt å tenke på en person så mye.. og særlig når man egentlig viste hva man gikk inn i.. jeg bestemte meg fra starten av at jeg ikke skulle bli betatt.. men så blir ikke ting het som man tror, og blir man litt betatt alikevel.. det vanskeligste for meg akkurat nå, er å ikke tekste han eller ta kontakt med han.. men jeg skal ikke gjøre det, for jeg vil ikke at han skal ha meg så rundt lille fingeren.. æsj! hater at jeg har blitt sånn her :P

AnonymBruker
Skrevet

Er i samme båt som dere, vet ikke hva jeg gjør....

Skrevet

Jeg er litt i samme båt jeg å..

Jeg tenkte å ta tak i det ved å bare "begrave" meg i skolen,trening og begynne med baking og litt slikt..

Prøve litt å unngå han for selv over ett år etter første gang han får hjerte mitt til å stoppe så gjør han det fortsatt..

Håper dette funker..

Skrevet

TS her. Så bra at jeg ikke er den eneste som har det sånn! Eller, "bra" var kanskje litt feil ordvalg. Men fint å vite at jeg ikke er den eneste som tenker slik. Utrolig vanskelig det skal være!

Sulosi: Hva slags bok tenkte du på? Jeg finner ingen bøker av Sissel Hjort.. :S

Skrevet

TS her. Så bra at jeg ikke er den eneste som har det sånn! Eller, "bra" var kanskje litt feil ordvalg. Men fint å vite at jeg ikke er den eneste som tenker slik. Utrolig vanskelig det skal være!

Sulosi: Hva slags bok tenkte du på? Jeg finner ingen bøker av Sissel Hjort.. :S

*kremt* Har visst bomma litt....

Boka heter "Hekta - på et håp om kjærlighet" og er skrevet av Sissel GRAN og Nora skaug...(fort hjort å ta feil i farta)

Boka er bare super ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...