Gå til innhold

Sjokolade, chips eller kjeks?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, tittelen sier det meste :) Skal begynne med én kosedag i uken, hvor jeg kan spise litt(merk ikke mye) snacks. Det jeg lurer på er hva som er best å få i seg av sjokolade, chips og kjeks. Har prøvd å se litt på kalorier, virker som om det er minst kcal i kjeks. Men har ikke sett på sukkerinnhold eller fett.

Hva mener dere jeg bør kose meg med? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når det er de tre som er alternativet, så vil jeg påstå det er revnende likegyldig. Er ganske mye fett og karber i alle, og ikke noe annen fornuftig næring. Velg det du har lyst på du, og kos deg! (eller ta bittelitt av alle tre ;))

AnonymBruker
Skrevet

Sjokolade på grunn av kakaoen. Men hele poenget er jo at du skal kose deg med den godbiten du synes er best.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes jo rimelige sunne sjokolader, som er gode, særlig mørke sjokolader. Men hadde jeg vært deg, hadde jeg brydd meg minst mulig om kaloriene den ene kosedagen din i uka, med mindre det går helt over styr. Tror ikke de kaloriene det differensierer med når det gjelder alternativene har så mye å si!

• Liker 1
Skrevet

Mulig det er bare meg, men når jeg har "kose-dag", skal jeg få lov til å spise akkuratt det jeg vil uten å tenke på kcal, fett og sukkerinnhold. Vær heller streng med deg selv midt i uken, å slipp deg løs på "spise-dagen". Såpass skal en få lov til å belønne seg selv :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...