Gjest gurimalla Skrevet 25. november 2003 #41 Skrevet 25. november 2003 Jeg mener det er forskjell på å kritisere holdninger og å kritisere personlighet. Jeg vet ingenting om Lizas personlighet.
philippa starck Skrevet 25. november 2003 #42 Skrevet 25. november 2003 Har fadderbarn i SOS Barnebyer, kjøper gudhjelpemeg hvor mange lodd i måneden av ulike telefonselgere som vi ikke klarer å si nei til, gir alle klærne våre til Fretex når jeg er "ferdig" med dem, gir til TV-aksjonen, Krybbedød og Kreftsaken. Da jeg var i Oslo sist ga jeg til en tigger som satt utenfor plaza, for jeg syntes så synd på ham. Sånt ser man ikke i Bergen, så jeg ble helt satt ut!! Alt i alt prøver vi å støtte litt forskjellig, men vi kunne nok vært flinkere med tanke på alt vi har.
Gjest Poirot Skrevet 25. november 2003 #43 Skrevet 25. november 2003 Det som irriterer meg er at mange steder i Norge så har kommunene sjansen til å prioritere penger, men de prioriterer feil. Bærum har fått nytt kulturhus 10 min fra Oslo. Det samme har Asker, 20 min fra Oslo. Det til Asker kostet en HALV MILLIARD!!! Hvorfor kunne ikke disse to kommunene bygget et sammen? Det er også stor forskjell på behovet for kulturhus i Stor-Oslo og i bygdenorge som ikke har tilgang på alt. Skal også sies at begge kommunene hadde kulturhus fra før av også. Når kommuner prioriterer slik, da neter jeg å være med på å samle inn penger til gamlehjem og skoler (hvis noen hadde en slik innsamling). De kunne ha brukt pengene på dette isteden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå