AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Now I lay me down to sleep, I pray for a man, who`s not a creep. One who`s handsome, smart and strong. He`s not afraid to admit when he`s wrong. One who thinks before he speaks, and when he promise to call, he doesn`t wait 6 weeks. I pray that he is gainfully employed Won`t loose he`s cool when he`s annoyed. I pray that this man will love me to no end, and would never comepare me with my best friend. Thank you in advanse, and now Ill just wait, for I know you will send him, before its to late. AMEN! 3
SubHuman Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 (endret) Det skrives advance Ellers er det et fint dikt Endret 2. august 2011 av SubHuman 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 Det skrives advance Ellers er det et fint dikt Fint? Det skulle jo liksom være morsomt, jeg lo jeg.. (er jeg litt overtrøtt kansje? hehe)
SubHuman Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Fint? Det skulle jo liksom være morsomt, jeg lo jeg.. (er jeg litt overtrøtt kansje? hehe) Er ikke min type dikt(det er vel ingen dikt), måtte bare påpeke skrivefeil Trodde først at du var seriøs. Ser nå ironien i det, er jo sånn "alle" kvinner tenker.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 Er ikke min type dikt(det er vel ingen dikt), måtte bare påpeke skrivefeil Trodde først at du var seriøs. Ser nå ironien i det, er jo sånn "alle" kvinner tenker. Haha, ironisk folkens! For guds skyld alle har skrivefeil i blandt
Gjest Skrevet 2. august 2011 #6 Skrevet 2. august 2011 (endret) Hvis vi først skal påpeke skriveleifer her, så er det like greit å få med alle: promises, lose, his, compare, advance, I'll, it's too. Og gjennomgående ' istedetfor `. Sånn, da var vi alle fornøyd. (Les: jeg er det i allefall.) Tilbake til saken. Søtt og litt morsomt dikt. Endret 2. august 2011 av Lille Måne 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #7 Skrevet 2. august 2011 Hvis vi først skal påpeke skriveleifer her, så er det like greit å få med alle: promises, lose, his, compare, advance, I'll, it's too. Og gjennomgående ' istedetfor `. Sånn, da var vi alle fornøyd. (Les: jeg er det i allefall.) Tilbake til saken. Søtt og litt morsomt dikt. Smertebærte.
Gjest Katten. Skrevet 3. august 2011 #8 Skrevet 3. august 2011 Roses are red Violets are blue I enjoy Ejaculating on you
Gjest Skrevet 3. august 2011 #9 Skrevet 3. august 2011 Male prayer: I pray for a deaf-mute nymphomaniac with huge boobs who owns a liquor store. Amen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå