Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er typen til å legge på seg en del ekstra når man er gravid, og legger på seg rundt magen på generell basis, så vil en vel få stor mage tidlig.

Jeg er 163 cm, slank. Magen kom ikke før etter 20. uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende det har noko å seie kor ein legg på seg utan å vera gravid, ja. Eg er typen som alltid har flat mage, men legg på meg på hofter, rumpe og lår, og eg fekk seint mage begge gongene, og hadde ganske liten mage til tross for store barn - men då eg på slutten av eit av svangerskapa for moro skuld prøvde å ta på meg ei vanleg bukse, fekk eg den ikkje lengre opp enn til knea :hoho: Tydeleg kor dei 20 kiloane hadde lagt seg, ja... Gigantlår :ler:

Skrevet

Kan hende det har noko å seie kor ein legg på seg utan å vera gravid, ja. Eg er typen som alltid har flat mage, men legg på meg på hofter, rumpe og lår, og eg fekk seint mage begge gongene, og hadde ganske liten mage til tross for store barn - men då eg på slutten av eit av svangerskapa for moro skuld prøvde å ta på meg ei vanleg bukse, fekk eg den ikkje lengre opp enn til knea :hoho: Tydeleg kor dei 20 kiloane hadde lagt seg, ja... Gigantlår :ler:

Kunne skrevet akkurat dette selv :) Heldigvis forsvinner det etterpå!

Skrevet

Om to kvinner på 1.70 veier 60 og en 100kg, så sier det seg selv at det tar nok litt lengre tid før det er tydelig gravidmage hos kvinnen på 100kg.

Jeg er glad jeg er slank og at jeg ser akkurat hva som skjer med kroppen.

Vel, jeg er også slank, underkant av 60 kg som ikke-gravid, og om det er et par kg for mye så sitter de iallfall ikke på magen. Likevel har jeg vært flat et godt stykke ut i mine graviditeter, for så å se smålubben ut til uke 23 ca, først da har jeg tydelig sett gravid ut. Klart vekt spiller en rolle, men magen lar gjerne vente på seg for slanke også, jeg er verken lang eller bredbygd heller.

AnonymBruker
Skrevet

Ååå, jeg er så spent på hvordan min mage blir!! Er 165 cm, 50 kg, har alltid hatt helt flat mage. Lang/spinkel i overkroppen, litt mer "kraft" og kortere i beina... Noen som er ca lik som meg som har noen gravidmage-erfaringer?

Gleder meg :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis er jeg over "småfeit-fasen" og over i synlig-gravid-fasen. Det var plagsomt i begynnelsen å bare være dvask og tilsynelatende uten kontroll over stratosinntaket. Jeg er nå i uke 21, og er nok en del oppblåst i tillegg til å være gravid.

Skrevet

Kunne skrevet akkurat dette selv :) Heldigvis forsvinner det etterpå!

Ja, mine kilo forsvant heldigvis raskt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1.60 og veide ca 55 før graviditeten. Magen kom ikke før i uke 25-30 en gang. Ventet leeenge på magen! Trodde den skulle komt tidligere siden jeg er såpass kort og ikke har en lang rygg til å skjule beibien i. Men klager ikke! man blir lei magen de siste 4 ukene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...