Gå til innhold

Hvor gjemmer du julegavene?


Junebug

Anbefalte innlegg

Jeg har nå kjøpt to julegaver til min kjære og er helt i hundre og vil aller helst bare gi ham gaven NÅ! Jeg tror han kommer til å bli SÅ glad for dem... Men jeg må skjerpe meg å vente til julaften.

Hvor gjemmer dere julegavene så mann og barn og andre dere bor sammen med ikke finner dem? Mannen og jeg harhvert vårt klesskap og vi har lovet hverandre ikke å titte inn i disse - for der er gavene gjemt.

Kanskje litt vanskeligere å lage en sånn pakt med barn?! Selv husker jeg julen da jeg var 10 år og fant alle julegavene i matboden hjemme. Jeg fant ut hva alle gavene var - det var den kjedeligste julen jeg opplevde og gjorde det aldri igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sambo holder seg unna klessskapet mitt. Når vi får barn kommer vi til å låsi inn gavene i et skap vi har i boden (og ha nøkkelen med meg alltid.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen sin julegave har jeg "gjemt" hos mamma i Haugesund. Vi bor i Bergen, så da kan han ikke snoke! :sjarmor: Resten av familiens gaver er her hos meg, og siden de bor i Haugesund så kan ikke de snoke heller. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke en nabo eller noen besteforeldre som kan oppbevare dem, da? Vi hadde alltid julegavene til naboen i mammas klesskap, mens de hadde våre i garasjen, tror jeg... :wink:

Jeg gjemmer mine under senga - og kjører noen hjem til foreldrene mine der vi skal feire jul. (er ikke så langt unna.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også et skap jeg legger alle gavene i.

Ellers vet jeg at min gave ligger i en Clas Olsson-eske på loftet, men har lovt å holde meg laaaangt unna den!

Smurfa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nødt og gjemme de, for jeg har to nysgjerrige luringer her hjemme! :wink:

Så jeg gjemmer de oppe hos svigers.

Hilsen Julibrud-04 som har skiftet "nick". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern min er heldigvis ikke av "snoketypen", så jeg kan trygt gjemme gaven hans i klesskapet mitt. Egentlig kan jeg bare legge dem sammen med gavene til foreldrene våre, for de skal til oss på julaften, og han kommer ikke til å titte på disse.

Når vi får barn regner jeg med at vi kommer til å gjemme dem hos svigers som bor rett bortenfor oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...