Gå til innhold

Er dvaske menn sexy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hører alltid at det er så turn off med spinkle menn. Betyr det da at dere jenter foretrekker dvaske gutter? Selv foretrekker vi gutta spinkle jenter fremfor "kjøttfulle", så jeg synes det er litt interessant hvor forskjellig jenter og gutter er på dette området. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg foretrekker muskeløse menn.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hører alltid at det er så turn off med spinkle menn. Betyr det da at dere jenter foretrekker dvaske gutter? Selv foretrekker vi gutta spinkle jenter fremfor "kjøttfulle", så jeg synes det er litt interessant hvor forskjellig jenter og gutter er på dette området. :)

Som alltid: Smaken varierer. Jeg liker tynne menn! Og foretrekker absolutt ikke dvaske. Du snakker vel ikke for alle gutter når du sier "vi gutta"? Kjenner flere som foretrekker jenter med former fremfor spinkle jenter.

• Liker 1
Skrevet

1. Du hører kanskje ofte at spinkle menn er turnoff, men langt fra alle jenter mener dette.

2. Alle menn kan ikke settes i båsene "spinkel" eller "dvask".

3. Gjetter at det finnes endel gutter som ikke synes noe om at du tror du vet hva de mener.

:)

• Liker 4
Gjest "gjest"
Skrevet

Man kan være dvask selv om man er spinkel.

• Liker 1
Skrevet

1. Du hører kanskje ofte at spinkle menn er turnoff, men langt fra alle jenter mener dette.

2. Alle menn kan ikke settes i båsene "spinkel" eller "dvask".

3. Gjetter at det finnes endel gutter som ikke synes noe om at du tror du vet hva de mener.

:)

Her på KG så er gutter enten dvaske, spinkle eller steroideproppede muskelgorillaer.

Skrevet

Jeg synes muskuløse menn er mest sexy. Og ikke sånn KG muskuløse som ser ut som gorillaer, men sånne vanlige muskuløse.

Synes verken dvask eller spinkel er sexy i seg selv. Skulle jeg falle for en mann som viste seg å være dvask eller spinkel hadde jeg mest sannsynlig synes at han var den mest sexy mannen på jord.

• Liker 1
Skrevet

Her på KG så er gutter enten dvaske, spinkle eller steroideproppede muskelgorillaer.

Smilefjeset på slutten betydde egentlig "hvorfor gadd jeg egentlig å svare her?" :gjeiper:

Skrevet

Jeg foretrekker spinkle menn. :)

Skrevet

Hvor mange av "oss gutta" mener du å snakke for, egentlig?

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg foretrekker den mannen jeg faller for. Siste jeg var sammen med hadde brede skuldre, ordentlig brystkasse og litt mage. Sånn jeg ser på som "typisk" mann. Da syntes jeg kroppen hans var det aller beste.

Nå holder jeg på men en litt mer spinkel type, med litt slankere muskler og smalere skuldre, og han er kjempesexy :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...