Aloeman Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Heisann. Jeg har tenkt å dra på cruise snart men er usikker på hva jeg skal velge. Har sett litt på rccl sine sider. Utreise Barcelone -Liberty of the Seas. Syns havnene den besøker virker spennende. Men så har jeg også samtidig lyst å dra med Allure of the Seas eller Oasis of the Seas som er enda bedre enn liberty of the seas båten (?). Noen med erfaring? Andre cruise selskaper som er vel så bra? Takker for alle tips
Brud84 Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Cruise er en herlig feriemåte! Jeg har vært på 4 cruise med Rccl og vært kjempe fornøyd alle gangene. Liberty of the seas er en kjempe fin og stor båt. Men det er klart det kan neppe samenlignes med cruise i karibien med Oasis of the seas... Selv teller jeg dager til vi skal på cruise med MSC har hørt mye bra om de også. Og båtene til NCL ser heller ikke så dumme ut. Cruise i middelhavet er herlig, og masse fine havner. Også slipper man den laaange flyturen over atlantern. God tur uansett hva du velger:)
Rosa Smurfen Skrevet 3. august 2011 #3 Skrevet 3. august 2011 Heisann. Jeg har tenkt å dra på cruise snart men er usikker på hva jeg skal velge. Har sett litt på rccl sine sider. Utreise Barcelone -Liberty of the Seas. Syns havnene den besøker virker spennende. Men så har jeg også samtidig lyst å dra med Allure of the Seas eller Oasis of the Seas som er enda bedre enn liberty of the seas båten (?). Noen med erfaring? Andre cruise selskaper som er vel så bra? Takker for alle tips Jupp, cruise er fantastisk måte å feriere på! Vi har vært på både Liberty og Oasis, og skal på Allure i mai. Alle cruisene i karibien så kan ikke si noe om Europa. Må være bra å slippe den lange flyturen over og ikke minst tidsforskjellen. Vi har stortrivdes og Liberty er et bra skip med masse gode restauranter og underholdning. Men, Oasis er faaantastisk! Anbefales! Min beste restaurant opplevelse er ombord der Det går ikke an å kjede seg der, men til tider er det litt mye folk så deilig med privat balkong til stillestund med ei god bok. Lykke til med valg, blir bra uasnett hva du velger tror jeg
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Book cruiset ditt etter hvilke havner du vil besøke. For oss i Europa er jo Barcelona et veldig tilgjengelig utgangspunkt. Kom nylig hjem fra to ukers middelhavscruise selv. Allure og Oasis holder til i Karibia, så det er ikke et alternativ hvis det er Middelhavet du ønsker å se på. Når skal du reise? Hvilken aldersgruppe tilhører du? Ønsker du partystemning ombord, eller liker du helst å ta det rolig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå