Gå til innhold

Hvordan komme i kontakt?

Girl next door

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en jente på 17 år. En tid tilbake var jeg betatt av en et år eldre gutt på skolen min, men følelsene mine rant ut i sanden med tiden. For, ganske eksakt, 1 år siden flyttet jeg inne i ny leilighet med mor og storesøster. Det har seg nå slik at jeg og min gammle "flamme" er blitt naboer, og forelskelsen er tilbake for fullt!

Jeg lurer nå veldig på hvordan jeg skal komme i kontakt med han, og hva jeg skal si om jeg "tilfeldigvis" møter på han?

Tips og svar tas i mot med stor takk (:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hei!

Lenge siden sist!

Ja jøss.

Hva har du gjort siden sist?"

I disse dager er det vel relativt vanlig å legge til noen på Facebook så det kan du vel også gjøre etterhvert.

Plutselig er dere i gang :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere fremdeles går på samme skole kan du jo spørre om han vil slå følge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei!

Lenge siden sist!

Ja jøss.

Hva har du gjort siden sist?"

I disse dager er det vel relativt vanlig å legge til noen på Facebook så det kan du vel også gjøre etterhvert.

Plutselig er dere i gang :)

Takk for svar!

- Vi er venner på FB alt, som alle andre på dette tettstedet er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere fremdeles går på samme skole kan du jo spørre om han vil slå følge?

Takk for svaret!

- Vi går ikke på samme skole lenger. Min skole ligger mer sentralt, i mens han skole ligger 10 minutter fra hvor vi bor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Det er vel ikke så vanskelig å komme i kontakt dersom dere faktisk kjenner hverandre fra før?

Det er vel tvert imot det mest naturlige i verden å si hei neste gang du treffer på han i gangen og ha en liten "lenge siden sist"-samtale med litt hva driver du med og jeg har nettopp flyttet inn her og blablabla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke så vanskelig å komme i kontakt dersom dere faktisk kjenner hverandre fra før?

Det er vel tvert imot det mest naturlige i verden å si hei neste gang du treffer på han i gangen og ha en liten "lenge siden sist"-samtale med litt hva driver du med og jeg har nettopp flyttet inn her og blablabla.

Takk for svar!

- Nå må jeg få påpeke at jeg ikke kjenner han fra før av, og at vi faktisk har bodd her i 1 år alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...