Gjest imli Skrevet 4. august 2011 #21 Skrevet 4. august 2011 Må innrømme at eg aldri har tenkt over korleis mannens hender skal sjå ut, så eg trur ikkja alle kvinner er kjempeopptekne av akkurat det
Gjest gjest Skrevet 4. august 2011 #23 Skrevet 4. august 2011 Jeg glemte en turn-on: mørkebrune øyne jeg har mørke brune øyne, er høy(186), har bredre skuldre og veltrtene armer Har vi en date? haha :gjeiper:
Mynona Skrevet 4. august 2011 #24 Skrevet 4. august 2011 jeg har mørke brune øyne, er høy(186), har bredre skuldre og veltrtene armer Har vi en date? haha :gjeiper: Haha! Ja, hørtes ut som det!
Gjest Katten. Skrevet 5. august 2011 #25 Skrevet 5. august 2011 Jeg glemte en turn-on: mørkebrune øyne Crap. Har blå øyne. Ble visst ikke oss likevel.
Gjest snoopy_93 Skrevet 5. august 2011 #26 Skrevet 5. august 2011 Turn on; Typen Typen i hvite boxere Noen dagers skjegg Kort hår (Ikke for kort) Brysthår (på menn) Manne-hender (litt store hender. På menn altså) Turn off; Ordentlig svettelukt Mye muskler (Liker mer de guttene som har litt ekstra) Den stygge Sectoralarm "uniformen" x) Langt formløst hår
Gjest gutt92 Skrevet 5. august 2011 #27 Skrevet 5. august 2011 Turn on: Mørkt hår Blå øyne Tan farge fine tenner søtt ansikt fin rumpe faste pupper Turn off: mye fett dårlig lukt veldig lang (lengde på jenta) veldig kort (lengde på jenta) påtegnede øyenbryn hengete rumpe/flat rumpe Helt flate bryster dunbart/skjegg (der man ser det tydelig)
Gjest Vestlandsgutt Skrevet 5. august 2011 #28 Skrevet 5. august 2011 Turn on. Briller. Hva kan jeg si? En jente med briller blir ca dobbelt så fin. Jeg elsker nerder så det er nok derfor. Men ALLE jenter blir finere med briller, nerd eller ikke. Bokmål dialekt. Er du fra oslo og har briller er mye gjort for meg. Lofoten dialekt. Jenter fra lofoten har en veldig søt dialekt. Og jeg liker tanken på at hun har vokst opp i lofoten. Sjø, fjell og ensomhet lager bra folk. Nakke. Nakke er fint. Og hals. Og blek hud. Jeg er en vampyr for bleke halser. Snill. Dette er nok den største "turn on". En jente som ser snill ut og prater snillt og ER snill (ikke minst) får mitt hjerte til å dunke. Ansikt. Jeg er ikke opptatt av kroppen til jenter overhodet. Men et snillt ansikt liker jeg. Snille øyner. Og jeg er opptatt av nesen. Jeg liker store flotte neser som sitter godt plantet i ansiktet. Lange som brede. Smale lepper er også veldig tiltrekkende. Klassisk pene jenter er ikke min gate har jeg skjønt. Viser ingen beundring for kjendiser og bruker enhver anledning til markere sin manglende interesse for disse popkulturelle yndlingene. Yeah girl! Du har skjønt det! La Fredrik Skavlan få høre det! Now kiss me like you mean it. Turn off. Jenter som er opptatt av å sole seg og være brun. se Kjedelig jenter. Sminke. Baksnakking/sladder. ugh slikt gjør meg kvalm til margen Arroganse, egoisme, selvgodhet. Den listen kan bli lang desverre. Kjedelig jenter. Manglende nysgjerrighet for verden og liten interesse for kultur, filosofi og vitenskap. se Solbrune jenter. (uff, nei den var stygg. Sorry solbrune jenter)
Sandra75 Skrevet 5. august 2011 #29 Skrevet 5. august 2011 Hot: Intelligent Sporty morsom glimt i øyet Not: Dum Feit kjedelig sur
Gjest Vidar Skrevet 5. august 2011 #30 Skrevet 5. august 2011 Turn on: Bukkake Gangbangs Swingers Voksne kvinner med "løse" fitter, dvs fitter som har hatt en del menn opp gjennom årene Turn off: Fitter med mye smak
Mynona Skrevet 5. august 2011 #31 Skrevet 5. august 2011 Crap. Har blå øyne. Ble visst ikke oss likevel. Hehe... Kan gjøre et unntak for deg
Gjest HunterLady Skrevet 5. august 2011 #32 Skrevet 5. august 2011 Turn on: Bukkake Gangbangs Swingers Voksne kvinner med "løse" fitter, dvs fitter som har hatt en del menn opp gjennom årene Turn off: Fitter med mye smak Det er ikke så nøye hvordam dama er som person eller hvordan hun ser ut, så lenge hun har pult bøttevis av menn?? Tror du er over gjennomsnittet interessert i sex, Vidar
Kindlooks Skrevet 5. august 2011 #33 Skrevet 5. august 2011 Turn on: Fine hender (store) Bred kropsbygning Høy 185+ Tatoveringer Brunt hår og øyne Fint smil God hygiene Turn off: Mye hår Dårlig hygiene Lav Tynn og spinkel Gule tenner likbleik
Gjest SelvesteTerese Skrevet 5. august 2011 #35 Skrevet 5. august 2011 Turn-on: God lukt lure smil omtenksomhet sterke armer Latter menn i dress Turn-off: Dårlig personlig hygiene gjerrigknarker, som samler på kvitteringer og legger ut hvor mye penger de har brukt på deg. dårlig ånde. snusleppe. Usikkerhet, Skrytepaver.
Mynona Skrevet 5. august 2011 #36 Skrevet 5. august 2011 (endret) Turn on: Bukkake Gangbangs Swingers Voksne kvinner med "løse" fitter, dvs fitter som har hatt en del menn opp gjennom årene Turn off: Fitter med mye smak Bukkake Endret 5. august 2011 av Mynona-83
Gjest HunterLady Skrevet 5. august 2011 #37 Skrevet 5. august 2011 Bukkake Flere menn som tar for seg av kvinnen, og spruter henne i ansikt eller munn mens hun bare ligger å tar imot. http://no.wikipedia.org/wiki/Bukkake
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå