Gjest "gjest" Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Høye menn, brede skuldre og vakre hender er turn on. Dårlig personlig hygiene er totalt turn off. 2
Mynona Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 Har vært på stranda de siste dagene, og der har jeg sett mye som er turn on!! Turn on: Brede skuldre, sterk brystkasse, sterke armer med store hender, solbrun, glimt i øyet/lurt smil Turn off: mager/tynn kroppsbygning, bleik, hår på ryggen, uflidd skjegg og rosa hud. 1
Gjest Høne Pøne Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Jeg liker menn med selvtillit. Jeg liker kvinner med selvtillit. Intelligens. Målbevissthet. Humor. En flink og leken pappa. En høy mørk mann i dress. turn off er dårlig hygiene. menn med for god selvtillit. menn med dårlig selvtillit. "Spradebasser" som bl.annet går rundt og tror de er guds gave til oss damer..... 1
Stefan Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 Egoisme og overfladiskhet er store turn-off. Humor, positivitet og empati, er store turn-on. 2
Stefan Skrevet 2. august 2011 #7 Skrevet 2. august 2011 Trodde vi snakket om utseende jeg... Jeg så ikke noe spesifisering, så da svarte jeg på det som er viktigst for meg.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #8 Skrevet 2. august 2011 Turn on: Six-pack, god hygiene, pene hender, brede skuldre Turn off: Det motsatte.. Jeg er litt kresen..
Gjest jenta Skrevet 2. august 2011 #9 Skrevet 2. august 2011 Turn-on: krøllete hår med akkurat slik lengde at krøllene kommer frem. Glimt i øynene. Fantastisk smil. Turn-off: gutter som vet de er fine (og oppfører seg som det). Tynne gutter som ikke har antydning til muskler. Lave gutter (sånn 165 og lavere).
Eudyptula Skrevet 2. august 2011 #10 Skrevet 2. august 2011 Åh, det er så mye soom er turn-on (og det motsatte)! For meg er dette som regel knyttet til det lille ekstra, som ikke har noe med utseende å gjøre, og som er vanskelig å beskrive... 1
Gjest Villrips Skrevet 2. august 2011 #11 Skrevet 2. august 2011 Turn on: Høye menn, gjerne over 1,90! (Jeg er 1,67) Store sterke hender Brede skuldre Et sexy blikk. Turn off: Dårlig personlig hygiene Ingen rumpe Tynn 1
Fluffe Skrevet 2. august 2011 #12 Skrevet 2. august 2011 Turn on: veltrente armer turn off: Menn som har større mage enn en høy gravid(tenker på de skikkelig synlige) kvinner(så det her om dagen)
Lulu21 Skrevet 2. august 2011 #13 Skrevet 2. august 2011 (endret) HOT: Bred rygg/skuldre Sterke armer Fine, maskuline hender Lukter godt Flott smil Glimt i øyet Selvsikkerhet NOT: Dårlig hygiene Tynn, hengslete kropp Pinglete hender LAV selvtillit. (Må hele tiden ha bekreftelse, og spør om min mening når det gjelder alt, før han selv kan si "sin" mening.) Endret 2. august 2011 av Lulu21 1
Gjest girl in Oslo Skrevet 2. august 2011 #14 Skrevet 2. august 2011 hot: slank veltrent (menn skal ha litt muskler, men ikke for mye) sixpack god hygiene glattbarbert (jeg hater ansiktsbehåring) blå øyne høy (minst 1.80) pene hender og veltrente armer not: overvekt store mager store rumper undervekt dårlig hygiene ansiktshår stygge og/eller gule tenner store neser altfor tykke/buskete øyenbryn
Gjest imli Skrevet 2. august 2011 #15 Skrevet 2. august 2011 Dårleg hygiene/vond kroppslukt er i alle fall "turn off". Tatoveringar og tydelege musklar også. "Sossestil" eller generelt veldig oppteken av klær/utsjånad er heller ikkje ein favoritt. Eg likar godt menn med mørkt hår, gjerne litt langt. Skjegg og kroppshår er fint. No snakkar eg kun om kropp/utsjånad. Det som gjer at eg likar ein mann, kjem gjerne an på noko anna, noko udefinerbart som berre gjer at eg likar han.
Gjest HunterLady Skrevet 2. august 2011 #16 Skrevet 2. august 2011 Turn-on: Brede skuldre, høyde over 1,85, veltrent brystkasse og armer, tredagersskjegg, fine tenner, humor og selvtillit. Turn-off: Fedme, bleikhet, stygge tenner, spinkle armer, små hender, selvgodhet. 3
Gjest G19 Skrevet 4. august 2011 #17 Skrevet 4. august 2011 Hender.Jeg antar vi snakker om området på kroppen fra håndleddet til fingerspissene. Jeg ser noen mener disse skal være pene, mens andre foretrekker store. Blant turnoffene blir pinglete og små hender nevnt. Er dette en kjent make or break deal for jenter? Med dette mener jeg; fokuseres det like mye på (guttenes)hender hos jenter som f.eks pupper eller (jentenes) rumpe hos gutter? Jeg mener, det er jo pent lite man kan gjøre men en liten hånd. Ikke kan den trenes opp til å bli særlig større- slik tilfellet er med armen (håndleddet til skulderen). Derimot kan mange bli flinkere til å gjøre hendene sine "penere". Bruke lotion etter håndvask er et godt tips. Hva som ligger i deres definisjoner er derimot jeg usikker på. Kanskje det handler om neglene? - Gutt med lette håndkomplekser som liker brunetter med fyldige lår og middels+ rumpe; overgang fra midje til hofter uten naturlige valker; lav fettprosent på magen; naturlige bryster med størrelse fra 32B til 38C (ca) uten for stor grad av hengebrød-formen; smale skuldrer; tynne armer; små og pene hender; middels til tynne legger; barnslig ansikt; brune øyner; mørke, brune eller svarte, markerte men likevel tynne, øyenbryn; ikke dominerende nese; markere, fyldige, fuktige lepper; langt, tykt, bølgete, mørkt hår i svart eller brunt; selvsikkerhet; evnen til å ta spøker og kaste de tilbake;som er utfordrende; ærlig; ikke redd for å vise seksuell interesse men som også liker at gutten kan være romantisk; jenter som er flinke til å spille på følelser i ansiktet; flink med øyebruk, uskyldighet, lekenhet, utfordrende og søt klesstil som ikke må forveksles med trashy, mye bruk av jordfarger og hippie-stil i klesveien er også fint, jenter som smiler og er genuint sympatiske med andre, smarte jenter med sære interesser; briller; jenter med talenter (skuespill for eksempel);knestrømper; jenter som er opptatt av mote, og som har en fin og klassisk look; fruktige og friske parfymer, tynne bukser eller strømpebukser ned i converse, kombinasjonen brune øyner og brunt hår; kroppskontakt: jeg elsker når ei jente har selvtillit nok til å ta på meg. 1
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2011 #18 Skrevet 4. august 2011 han har synlige mage muskler men samtidig myk ta på og han hvet ikke selv at han er heit
Mynona Skrevet 4. august 2011 #19 Skrevet 4. august 2011 Hender.Jeg antar vi snakker om området på kroppen fra håndleddet til fingerspissene. Jeg ser noen mener disse skal være pene, mens andre foretrekker store. Blant turnoffene blir pinglete og små hender nevnt. Er dette en kjent make or break deal for jenter? Med dette mener jeg; fokuseres det like mye på (guttenes)hender hos jenter som f.eks pupper eller (jentenes) rumpe hos gutter? Jeg mener, det er jo pent lite man kan gjøre men en liten hånd. Ikke kan den trenes opp til å bli særlig større- slik tilfellet er med armen (håndleddet til skulderen). Derimot kan mange bli flinkere til å gjøre hendene sine "penere". Bruke lotion etter håndvask er et godt tips. Hva som ligger i deres definisjoner er derimot jeg usikker på. Kanskje det handler om neglene? Kan bare svare for meg selv, jeg liker kraftige hender. Hender er utrolig viktig for meg, armer er like viktig. Hender fordi det er de som skal ta på meg, det er de jeg skal holde i og at hendene er kraftige signalisererer stor/sterk. Har aldri sett en mann med kraftige/sterke armer som har små/tynne hender.
sebra Skrevet 4. august 2011 #20 Skrevet 4. august 2011 (endret) Turn on: Tattoveringer Slim jeans (generelt kul stil) Jean Paul parfymen Halvlangt hår Dress som sitter fint, med converse 3 dagers skjegg Turn off: Masse brysthår som stikker ut av en tskjorte, som har større utrigning enn det jeg har. Røde bukser alà BI guttene ( No offence, synes mange av de har fin stil, men de buksene ) Blin bling i øra Svettelukt Mye muskler, helt ok med muskler som ser naturlige ut, men bolegutter kan du få gratis av meg Endret 4. august 2011 av sebra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå