AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Som overskriften sier er jeg på utkikk etter ny sofa. Tidligere har vi hatt skinnsofa, og da har rengjøringen vært enkel. Nå skal vi ha tekstil/stoff-sofa, men jeg vil gjerne ha muligheten til å vaske trekkene på egen hånd om det skulle bli flekker/tilgriset. Hvor vanlig er det at tekstilsofaer har avtagbare trekk? Ser at dette finnes på en del ikea-sofaer, men når jeg ser på nettsidene til f.eks møbelringen/skeidar/bohus, står det ingenting om dette under de aktuelle sofaene.. men lurer på om de fleste kanskje har avtagbare trekk/at det er vanlig, selv om det ikke står opplysninge om dette? Skal uansett dra rundt å kikke/prøvesitte, men hadde vært greit å høre fra andre om jeg kan forvente å finne tekstilsofa'er med avtagbare trekk "hvor som helst"
~white lady~ Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Dette undersøkte jeg og samboer da vi var på utkikk etter ny sofa. Ingen av de vanlige kjedene (Bohus, Skeidar, osv.) hadde sofa med avtagbart trekk, kun Ikea. Vi endte opp med denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S09853052 Kjempegreit å kunne skifte trekk når man har små unger og husdyr...
carne Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Det treor jeg er rimelig vanlig nå, spesielt om du velger en så kalt putesofa. Vi har en stoffsofa fra Bohus, og den er det avtagbart trekk på.
Soon Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Tror Almada fra Bohus har avtagbart trekk, hvis jeg ikke tar helt feil. Vi vurdrere denne. Noen som har erfaring med holdbarheten/hvordan putene "oppfører" seg etter litt bruk??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå