AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Hei dere! I det siste har jeg innsett at jeg har MANGE t-skjorter. Jeg har en del v-halsede, med flest med sånn "lukkede hals". Men de bare ligger der i skapet fordi jeg aldri vet hvordan jeg skal bruke de! Det ender bare med at jeg tar de med en jeans, og det er kjedelig! Hvordan kan man bruke t-skjorter på en "kul og fin" måte? Hva kan man kombinere det med? Fint med bildeeksempler hvis dere har noen. Jeg synes t-skjorter er så behagelig å bruke, så ønsker derfor tips fra dere klær-flinkiser hehe! Hilsen *en som kan lite om klær og mote*
Gjest NozMonster Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 t-shorter er kjempestilig! har t-shorte dilla selv jeg jeg bruker det ofte utenpå longsleeve. eller bare skinnjakke eller hettejakke over, om det er litt kaldt
Gjest Kathpus Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 T-skjorter bruker jeg gjerne under en svart skinnjakke, og da bruker jeg gjerne en helt hvit en, eller en hvit en med mønster. Jeg kan for eksempel finne på å gå som dette (bare med en t-skjorte i stedet): http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/733011-0876?$productPress$
Gjest gutt92 Skrevet 3. august 2011 #4 Skrevet 3. august 2011 Jenter med tights (om man ser bra ut med det) og t-skjorte er jo helt herlig da. Kommer an på trøya såklart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå