Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare fortelle hvordan jeg shoppet klær i da. Inn på KapAhl og finner et stativ med bukser på tilbud. Har en slik fra før av og vet at de er gode. Kult! Da tar jeg tre i samme fargen.

Tror et kjøpesenter hvor man hadde bukser i en butikk, skjorter i en annon og gensre i en trdje ville fristet mange menn. Menn er ganske enkle. Trenger jeg skjorte, kjøper jeg skjorte. Helst den første jeg finner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dere er rare sånn..... :blunke:

Skrevet

Men så er dere heldige også da, passformen på herreklær forandres ikke så ofte og mye som kvinneklærne, tror jeg. En skjorte er en skjorte liksom. Hvis man vil ha kvinneklær i farger eller modeller som ikke er siste mote er det jo håpløst!

Jeg hater å handle klær, men likevel tar det forferdelig lang tid - for jeg er ikke interessert i å kjøpe bukser som slutter midt på hofta eller trange overdeler som rekker til midt på magen - og det er ikke så lett å finne i en fei!

Gutter er heldige! :blunke:

Skrevet
Gutter er heldige! :blunke:

Nåja. Alt har meir eller mindre same stilen, det er få variasjonar, av finklede er det kun ein ting som gjeld, og det er ikkje noko særleg variasjon å snakka om i fargar heller; svart, grått, grågrønt, gråblått, gråbrunt,...

Er ikkje rart at det går raskt å handla til menn - det er jo så lite å velga mellom.

Kjedeleg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...