Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

article69687.ece&docid=Fam_dvegIiZ-WM&w=350&h=525&ei=Kyg4TvenDMvusgao_Iz-Dw&zoom=0&iact=rc&dur=483&page=3&tbnh=132&tbnw=88&start=28&ndsp=16&ved=1t:429,r:13,s:28&tx=70&ty=66

Hva syns dere om denne hårfargen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oi! Hva faen skjedde med bildet mitt..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det skal mye til før bleket hår ser bra eller naturlig ut. Synes ikke den varianten var noe fin.

Gjest Badabing
Skrevet

Hæh? Var det veldig spesielt? Har sånn hårfarge jeg også, den er vel helt vanlig?

Skrevet

Kjempefint :)

Gjor du det hjemme eller med frisør?

AnonymBruker
Skrevet

Gjor det hjemme. Har streva som faen med å få tilbake en naturlig blond-farge etter lang tid med mislykka brunfarger! :)

Skrevet

Det bildet var jo kjempefint! Hvis du har farget håret ditt som henne så burde du være fornøyd :) Sett utifra at du har hudtone som kler den fargen osv da

Skrevet

Hvilken farge brukte du da? :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Spør igjen jeg, siden jeg likte den fargen :)

Vet noen hvilken hårfarge TS har brukt her? Eller har noen forslag til hjemmefarger som ser slik ut? :sjenert:

Lei av håret mitt og vil ha litt forandring.. Har helt lyst hår, men kunne tenkt meg noe som kansje ikke var såå lyst som det jeg har nå, kansje noe gyldenblondt? :goodbye:

Skrevet

tessa3:

Hvordan i all videste verden skal vi vite hvilken farge hun har brukt? :P

Går uansett ikke ann å si at "den fargen må du bruke, da får du det slik". Så enkelt er det ikke. Utgangspunktet på håret ditt har alt å si!

Skrevet

tessa3:

Hvordan i all videste verden skal vi vite hvilken farge hun har brukt? :P

Går uansett ikke ann å si at "den fargen må du bruke, da får du det slik". Så enkelt er det ikke. Utgangspunktet på håret ditt har alt å si!

Nei, hvordan skal dere vite det? :fnise:

Håpet mitt var at TS kansje ville svare da.. Eller at noen kansje hadde noen ideer om hvilken fage det muligens kunne være.. :)

Håret mitt er foressten heeelt lyst, type blekeblondt? Lei av det nå som sommeren er over.. :sjenert:

Skrevet

Hvordan får man til å farge det slik hjemme ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...