AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #21 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg ble så provosert da jeg leste denne tråden, at jeg måtte lage meg bruker! Du er et svin av en mann! Det er pågrunn av sånne som deg at det tok så lang tid før kvinner fikk bedre rettigheter! Og igjen så er det sånne som deg, som holder 100% likestilling tilbake. Du er ingenting annet enn en egosentrisk mannsjåvinist. Leker med følelsene til tre jenter på engang, og behandler dem nærmest som sex leketøy.. Du min venn, fortjener ingen av dem! Enten tar du deg sammen nå, ellers så skal du se at du kommer til å ende opp som en mann som flyr rundt og er utro mot den stakkars kona si. Skam deg! Visste ikke akkurat, at jeg var så ille Skal prøve å skjerpe meg hvis det er sant det du sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokolademonster Skrevet 3. august 2011 #22 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg ble så provosert da jeg leste denne tråden, at jeg måtte lage meg bruker! Du er et svin av en mann! Det er pågrunn av sånne som deg at det tok så lang tid før kvinner fikk bedre rettigheter! Og igjen så er det sånne som deg, som holder 100% likestilling tilbake. Du er ingenting annet enn en egosentrisk mannsjåvinist. Leker med følelsene til tre jenter på engang, og behandler dem nærmest som sex leketøy.. Du min venn, fortjener ingen av dem! Enten tar du deg sammen nå, ellers så skal du se at du kommer til å ende opp som en mann som flyr rundt og er utro mot den stakkars kona si. Skam deg! Jeg liker deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feminist1 Skrevet 4. august 2011 #23 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg liker deg. Takk, likte innlegget ditt også, kan ikke la sånne som han leke rundt med hjertene til stakkars jenter heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #24 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg ble så provosert da jeg leste denne tråden, at jeg måtte lage meg bruker! Du er et svin av en mann! Det er pågrunn av sånne som deg at det tok så lang tid før kvinner fikk bedre rettigheter! Og igjen så er det sånne som deg, som holder 100% likestilling tilbake. Du er ingenting annet enn en egosentrisk mannsjåvinist. Leker med følelsene til tre jenter på engang, og behandler dem nærmest som sex leketøy.. Du min venn, fortjener ingen av dem! Enten tar du deg sammen nå, ellers så skal du se at du kommer til å ende opp som en mann som flyr rundt og er utro mot den stakkars kona si. Skam deg! Enig i at han bør gå for en av gange men dette virker som en 16-åring som holder på å finne ut av egen seksualitet så og han skriver selv at han er i tvil om det han gjør er riktig. Han har bare sex med ene som er en FF og da er det egentlig ikke hans ansvar om hun får følelser. Ellers så er det mange kvinner som bevisst har menn gående på gress men kaller vi disse egosentriske sjåvinister av den grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. august 2011 #25 Del Skrevet 4. august 2011 Ellers så er det mange kvinner som bevisst har menn gående på gress men kaller vi disse egosentriske sjåvinister av den grunn? Ingen grunn til noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2011 #26 Del Skrevet 4. august 2011 Ingen grunn til noe annet. Greit nok, enig. Syns bare det blir litt i perspektivløst å beskylde en 16-åring for å være en slik som hindrer 100% likestilling når kvinner begår samme synden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 5. august 2011 #27 Del Skrevet 5. august 2011 Syntes du ska gå all inn for nr.3 Hvis det går så er jo det fine ting, hun har jo vært på date med deg og eg tenker egentlig at du reagerer for sterkt på at hun ikkje "reagerer" på deg. Når det er "følelser" i bildet og man er "invistert" i utfallet så blir alt med engang mye vanskeligere og man blir påvirket av at det ikkje går slik man vil. Foreslår at du går all inn, hvis det ikkje går move on. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mars1 Skrevet 5. august 2011 #28 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Først og fremst: Ikke bra i det hele tatt at enkelte går langt i å hetse en gutt på 16 de absolutt ikke kjenner og har møtt, og det bak et tastatur på Internett. Så, til deg gutt 16. Når det kommer til å være "på dealern" med flere jenter og/eller gutter på én gang, så er dette en gråsone hvor nesten ingen regel er allmenngyldig. Den eneste regelen jeg mener gjelder uansett, derimot, handler om å ha evnen til å sette seg i andres sted. Dersom du tror/mistenker/vet jenta du er med har sterke følelser for deg, om du ikke har lyst å gjengjelde dette ved å bli sammen bare mellom dere - så burde du ha kuttet henne ut for lenge siden. Ikke gi noen falske forhåpninger, og iallefall ikke over tid. Dette betyr imidlertid ikke at det ikke er greit å date flere! Det er ditt valg. Men dette medfører også at du har et ansvar for de du er med. Dersom dere har et "venner med fordeler"-opplegg, slik du ser ut til å ha med jente nr.1, er det viktig at dere faktisk ER ærlige med hverandre om hva greia egentlig er. For all del, dere trenger ikke sette dere ned for å snakke om det, men det er viktig at den ene parten ikke tror dere er på vei inn i et forhold du ikke har planer om å ha. Altså, hvis du er oppriktig ÆRLIG med dine venninner om hva de kan forvente av deg, og hva de ikke kan forvente av deg, da gjør du det enklere for jentene å kunne forholde seg til deg. Ingen, verken gutter eller jenter, liker folk som lusker rundt med korta tett til brystet. Utveksler jeg telefonnummer og avtaler å møte en jente til uka, betyr ikke det at jeg føler meg forpliktet til å ikke flørte med andre jenter, selv om jeg kanskje offisielt "er på dealern" med ei. Så tidlig i dateprosessen er det faktisk umulig å vite om vedkommende er noe å satse på. Dersom man fortsetter å møtes, må begge to imidlertid ha en rimelig klar forståelse om hva som virkelig gjelder, som jeg har nevnt over. Endret 5. august 2011 av Mars1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #29 Del Skrevet 5. august 2011 Egentlig skulle du tatt deg en tur i tenkeboksen. Skjønner ikke at det går an å tenke slik, helt sykt. Å ha en fuckfriend er bare ekkelt i utgangspunktet, så den kutter du ut med én gang. Step nr. 1 for å få et varig forhold! Step nr. 2 er å aldri fortelle om fuckfriend-forholdet. Hadde jeg vært deg, ville jeg brukt mer tid på å bli kjent med jente nummer 2, hun som er forelska i deg. Hun er tydeligvis helt vill etter deg, og du omtaler henne som et av dine tre leketøy! Stakkars jente. Det at hun er ett år yngre enn deg har ingen ting å si, og det er smålatterlig av deg å omtale henne som "litt for ung". Det er sikkert bare et par måneder mellom dere. Kjæresten min og jeg ble sammen da jeg var 14 og han var 15. Vi holder enda sammen etter snart 4 år. Det at hun bor langt unna blir sikkert ikke det største problemet. Ettersom dere har møttes (ser det ut som i teksten) kan det ikke bli vanskeligere å møtes litt oftere. Hun er vel ikke mer enn en busstur unna, er hun vel? Jente nummer 3 høres ut som ei arrogant bitch som leker med andres følelser, så hun ville jeg ikke preka i med ei flaggstang engang. Håper ikke du ble fornærmet av innlegget mitt, men jeg ble bare litt provosert på grunn av forholdet ditt til jenter, forhold og samliv. Tenk deg om og skjerp deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #30 Del Skrevet 5. august 2011 Vil bare si at jeg ikke er så veldig stolt over hvordan jeg holdt på. Itillegg så angrer jeg også over at jeg hadde en fuck buddy, ser nå egentlig at dette er ganske ekkelt. Problemet er bare at jeg kuttet ut kontakt, og sa at jeg ikke ville være med på denne ordningen lenger. Det var da hun begynte å mase om følelser og forhold etc. Høres jente nummer tre ut som arrogant bitch? Hvorfor? Jeg kan ikke se noe galt i henne, men kanskje det er fordi jeg er forelsket og bare klarer å se det positive i henne. Uansett så ville det være interessant å høre hvorfor hun kan være en bitch. Når jeg tenker meg om så kan hun være rimelig arrogant, og vil ikke snakke med dere(helt tilfeldige personer, var sånn mot meg før) til tider. Jeg har virkelig lyst til å satse på henne, men kanskje det ikke er så lurt allikevel? Kanskje nummer to passer for meg bedre(ser ikke for meg henne som et leketøy)? Men som sagt så vil jeg så mye heller ha nummer tre. (Kanskje jeg burde finne på navn, sånn at de ikke høres ut som objekter?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. august 2011 #31 Del Skrevet 5. august 2011 Vil bare si at jeg ikke er så veldig stolt over hvordan jeg holdt på. Itillegg så angrer jeg også over at jeg hadde en fuck buddy, ser nå egentlig at dette er ganske ekkelt. Problemet er bare at jeg kuttet ut kontakt, og sa at jeg ikke ville være med på denne ordningen lenger. Det var da hun begynte å mase om følelser og forhold etc. Dette er ofte problemet med slike "forhold" i et nøtteskall. Sex uten følelser er ikke naturlig; spesielt ikke for kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 5. august 2011 #32 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg tror nr 2 er det "beste kortet" (misforstå meg rett, det er ikke "ting" vi snakker om). Jente nr 1 har du utnyttet, så håper du ikke i framtiden får deg "fuckfriends" som består av jenter som er så forelska i deg at de går med på hva som helst bare for å komme nær deg. Dere var ikke FF. Hun var forelska i deg og du utnyttet situasjonen. (beklager harde ord, men sånn var det faktisk. Hun er sikkert lei seg og hun føler seg sikkert litt dum og litt brukt). Jente nr 3 er en kjempeutfordring, hun alle guttene drømmer om, isdronningen som himler med øynene hvis du sier noe ubetenksomt. Jeg kjenner dere ikke, men tipper at det du omtaler som "perfekt personlighet" i realiteten handler om at hun er den mest ettertraktede og den som er vanskeligst å få, og også den peneste. En skikkelig fjær i hatten til han som får henne, liksom. Jente nr 2 høres ut som ei du faktisk liker veldig godt. Motargumentene dine har ikke noe med henne som person å gjøre, og ut fra det du skriver tror jeg dette er ei jente du kan få et godt og fint forhold med. Nr 3 tror jeg bare ville blitt frustrasjon for deg (hvis du hadde fått henne). Men egentlig spiller det ikke noe rolle hvilke råd du får. Du er ung og du skal forhåpentligvis møte mange jenter før du finner den du skal slå deg til ro med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solise Skrevet 5. august 2011 #33 Del Skrevet 5. august 2011 Hmm. Ble litt provosert da jeg leste på dette forumet, ikke pga situasjonen din men pga de eldre damene som prøver å fortelle deg hva som er fornuftig. Jeg er selv 16 år, og jente. Det jeg ville gjort om jeg var deg var å lage litt spenning. Man er bare ung en gang. Du skulle ha fortsatt å ha sex med nr 1, datet nr 2 og prøvd å nå frem til den uoppnåelige nr 3. Men som du selv sier vil du kutte ut minst en. Da må du tenke om du vil fortsette å ha god sex eller utvikle ett forhold som kan bety lang tid uten sex. For å få nr 3 interessert i deg må du virke litt uoppnåelig selv. Vi får ofte høre at gutter liker jenter som er hard to get, og det er likt andre veien også. Vi liker å prøve på noe vi ikke kan få, men ikke vær for avvisende, da er det bare sårende. Jeg skjønner tanken med at du vil jo helst være sikret ett forhold, selv om det er utrolig råttent. Men det er jo en mulighet til at du kan drive med nr 2 helt til du får en bekreftelse på at du får/ikke får nr 3. Men selfølgelig må du holde dette skjult så ingen av de to jentene finner ut av det. Det ville jo såklart vert mest cred om du fikk jente nr 3;) Lykke til du:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #34 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg tror nr 2 er det "beste kortet" (misforstå meg rett, det er ikke "ting" vi snakker om). Jente nr 1 har du utnyttet, så håper du ikke i framtiden får deg "fuckfriends" som består av jenter som er så forelska i deg at de går med på hva som helst bare for å komme nær deg. Dere var ikke FF. Hun var forelska i deg og du utnyttet situasjonen. (beklager harde ord, men sånn var det faktisk. Hun er sikkert lei seg og hun føler seg sikkert litt dum og litt brukt). Jente nr 3 er en kjempeutfordring, hun alle guttene drømmer om, isdronningen som himler med øynene hvis du sier noe ubetenksomt. Jeg kjenner dere ikke, men tipper at det du omtaler som "perfekt personlighet" i realiteten handler om at hun er den mest ettertraktede og den som er vanskeligst å få, og også den peneste. En skikkelig fjær i hatten til han som får henne, liksom. Jente nr 2 høres ut som ei du faktisk liker veldig godt. Motargumentene dine har ikke noe med henne som person å gjøre, og ut fra det du skriver tror jeg dette er ei jente du kan få et godt og fint forhold med. Nr 3 tror jeg bare ville blitt frustrasjon for deg (hvis du hadde fått henne). Men egentlig spiller det ikke noe rolle hvilke råd du får. Du er ung og du skal forhåpentligvis møte mange jenter før du finner den du skal slå deg til ro med. Har ikke tenkt sånn over det før. Men vi har mange felles interesser(thats a fact), samme verdier(kanskje ikke når det gjelder dating emne akkurat) og vi liker og hater de samme tingene. Jeg får henne til å le og omvendt, men kanskje hun faktisk er isdronningen. Jente nummer 1 vil jeg heller si at utnyttet meg, høres rart ut, men det er det som faktisk skjedde. Lang historie kort fortalt, jeg var jomfru til nylig. Jeg var bare en av få i vennekretsen som var det, og følte meg litt utenfor av den grunn. Ble også veldig usikker og fikk dårlig selvbilde. Hun utnyttet meg i min sårbare posisjon. Hun sa også, og jeg at vi ikke bare skulle være friends with benefits og ikke noe mer. Etterhvert angret jeg på det vi gjorde(hadde ikke sex så veldig ofte som dere kanskje tror, 4-5ganger), og jeg sa at jeg ikke ville ha noe mer. Jeg kunne ikke ane at hun utviklet følelser for meg. Liker kanskje jente nummer 2 litt, men faktum er at hun liker meg, følelsene er ikke så gjensidige som dere kanskje har fått inntrykk av. Har bare sagt at vi har god kjemi, og det er alt. Kanskje jente nummer 3 ser på meg likt som jeg ser nummer 2(er fælt å si det). At nr 3 vet jeg er forelsket i henne, som jeg vet at nummer 2 liker meg. Men du har kanskje noe i det du sier, nummer 2 er fin, og kanskje fått et forhold med. Problemet er bare at jeg ikke kan se for meg et langvarig forhold med henne av en eller annen grunn, vet ikke hvorfor. Ja og dere har rett i det dere sier. Jeg er bare 16 år og har hele livet mitt foran meg, men jeg har fortsatt dette problemet her og nå, og det er ingen ting som sier imot at jeg kan finne "the one" nå. Selv om statistikken sier noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 5. august 2011 #35 Del Skrevet 5. august 2011 Hmm. Ble litt provosert da jeg leste på dette forumet, ikke pga situasjonen din men pga de eldre damene som prøver å fortelle deg hva som er fornuftig. Jeg er selv 16 år, og jente. Det jeg ville gjort om jeg var deg var å lage litt spenning. Du skjønner at dette er KVINNEguiden. Ikke Fjortisguiden. Derfor er det "eldre damer" som svarer. Hvis han vil ha svar fra fjortiser, spør han vennene sine eller så skriver han inn til Tina og Thomas i bladet Topp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. august 2011 #36 Del Skrevet 5. august 2011 Hmm. Ble litt provosert da jeg leste på dette forumet, ikke pga situasjonen din men pga de eldre damene som prøver å fortelle deg hva som er fornuftig. Jeg er selv 16 år, og jente. Det jeg ville gjort om jeg var deg var å lage litt spenning. Man er bare ung en gang. Du skulle ha fortsatt å ha sex med nr 1, datet nr 2 og prøvd å nå frem til den uoppnåelige nr 3. Men som du selv sier vil du kutte ut minst en. Da må du tenke om du vil fortsette å ha god sex eller utvikle ett forhold som kan bety lang tid uten sex. For å få nr 3 interessert i deg må du virke litt uoppnåelig selv. Vi får ofte høre at gutter liker jenter som er hard to get, og det er likt andre veien også. Vi liker å prøve på noe vi ikke kan få, men ikke vær for avvisende, da er det bare sårende. Jeg skjønner tanken med at du vil jo helst være sikret ett forhold, selv om det er utrolig råttent. Men det er jo en mulighet til at du kan drive med nr 2 helt til du får en bekreftelse på at du får/ikke får nr 3. Men selfølgelig må du holde dette skjult så ingen av de to jentene finner ut av det. Det ville jo såklart vert mest cred om du fikk jente nr 3;) Lykke til du:) Jaja, det er ihvertfall lett å se her at vett, forstand og empati ikke er ferdig utviklet før i 25-års alderen. Så du kommer nok forhåpentligvis til å få litt mer av dette etterhvert du også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #37 Del Skrevet 5. august 2011 Hmm. Ble litt provosert da jeg leste på dette forumet, ikke pga situasjonen din men pga de eldre damene som prøver å fortelle deg hva som er fornuftig. Jeg er selv 16 år, og jente. Det jeg ville gjort om jeg var deg var å lage litt spenning. Man er bare ung en gang. Du skulle ha fortsatt å ha sex med nr 1, datet nr 2 og prøvd å nå frem til den uoppnåelige nr 3. Men som du selv sier vil du kutte ut minst en. Da må du tenke om du vil fortsette å ha god sex eller utvikle ett forhold som kan bety lang tid uten sex. For å få nr 3 interessert i deg må du virke litt uoppnåelig selv. Vi får ofte høre at gutter liker jenter som er hard to get, og det er likt andre veien også. Vi liker å prøve på noe vi ikke kan få, men ikke vær for avvisende, da er det bare sårende. Jeg skjønner tanken med at du vil jo helst være sikret ett forhold, selv om det er utrolig råttent. Men det er jo en mulighet til at du kan drive med nr 2 helt til du får en bekreftelse på at du får/ikke får nr 3. Men selfølgelig må du holde dette skjult så ingen av de to jentene finner ut av det. Det ville jo såklart vert mest cred om du fikk jente nr 3;) Lykke til du:) Takk! Ser at du tenker mer likt som meg Er enig i at man bare er ung én gang. Kanskje det ikke er så ille å date nummer 2 og nummer tre på engang. Skal prøve å spille tilbake med samme mynt til nummer tre, jeg kan være hard to get når jeg først vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SubHuman Skrevet 5. august 2011 #38 Del Skrevet 5. august 2011 Skjer med å være frekke mot personer dere aldri har møtt da! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feminist1 Skrevet 5. august 2011 #39 Del Skrevet 5. august 2011 Begynner å lure på om det er akkurat TS som er en umoralsk fjott, eller om det bare er fjortisene som er umodne. Og disse er Norges fremtid, sørgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2011 #40 Del Skrevet 5. august 2011 Dere skjønner vel det at en 16 år gammel gutt trenger svar fra gjevnalderne jenter/gutter, ikke voksne mennesker som allerede har møtt ''sitt livs kjærelighet'' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå