AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #1 Del Skrevet 2. august 2011 Skal holde det kort. Som sagt så står jeg i å velge mellom tre forskjellige jenter. Vet at mange sikkert misunner meg, og noen av vennene mine har iallefall sagt at de gjør det. Problemet er at jeg føler at jeg sjonglerte(sjonglerer) med for mange baller på engang. Kan starte med å si at jeg er en 16år(født i 95) gammel gutt. Kommer nå til å skrive det veldig overfladisk: Jente nummer 1 starte jeg et forhold med som fuck friend. Hun er ett år eldre enn meg, og sier nå at hun ønsker noe mer seriøst og vil si til flere personer at vi holder på. Probemet er bare det at jeg faktisk ikke føler noe for henne, hun var bare deilig å ha sex med noen ganger. Realiteten er engentlig at jeg aldri ville ha noe særlig mer enn ONS fra henne, men følte en form for trygghet og noen jeg kunne komme tilbake til. Er bare redd for at hun skal gå ut om at vi har vært FF, og jeg likte som sagt sexen, og begge to kjenner hverandre godt seksuelt. Så er det jente nummer 2, som jeg er rimelig sikker på at er interessert i meg. Det hele startet med en nokså uskyldig flørt fra min side(tror jeg var full eller brisen) over facebook. La henne til, siden en kompis av meg kjente henne. Der sa jeg at hun var digg, og at vi måtte hooke opp etc. Etterhvert gikk vi ut på date etc. Jeg kan med trygghet si at hun føler noe for meg(hun har også innrømmet det til meg), og jeg finner henne attraktiv. Mye mer enn FF. Hun er også sjarmerende, morsom og har en ellers bra kjemi. Problemet ligger også da i at hun bor utenfor byen jeg bor i, og vil skape et avstandforhold. Hun er også født i 96, og er redd for at de kan oppstå problemer hvis vi blir tatt, eller hun plutselig ombestemmer seg, og andmelder meg eller noe sånt(hun 15). Jeg kan også si at jeg har noen følelser for henne, men de er ikke i nærheten av like sterke som neste. Jente nummer tre, gikk på samme ungdomsskole som meg. Tenkte aldri noe særlig på henne før, enn at hun ar superhot(snakker om en 10'er). Jeg har fått sterke følelser for henne, problemet er at jeg ikke helt vet hva hun vil. Noen ganger virker hun interessert, andre ganger er hun bare skikkelig kald, og nærmest himler med øynene når jeg snakker med henne. Jeg er som sagt både forelsket i personligheten og utseende. Vet bare ikke om hun føler det samme. Og det er mange gutter som liker henne for å si det sånn. Hun har heller aldri vært noe særlig interessert i gutter og forhold, og er veldig hard to get og kasnkje reservert når det kommer til gutter. Er også sånn at hvis det hadde blitt et forhold, så kunne vi ikke ha hatt sex, før vi hadde giftet seg, eller hvertfall 18år. Det er sånn hun er , veldig frustrerende. Men ville vært mer enn nok fornøyd å bare fått leie hendene hennes, kysse henne og stryke på håret hennes. Vanskelig å forklare. I bunn og grunn så er det nesten umulig å nå inn til jenta, vet faktisk ikke om jeg kunne klart det, men vil så gjerne prøve. Vet det høres ganske åpenbart ut at jeg burde velge hun jeg er forelsket i. Problemet er bare at som sagt ikke vet om det kommer til å bli noe mer. Og jeg har fått så dårlig samvittighet, med at jeg er med tre jenter på engang at jeg vet jeg må dumpe to av dem, før jeg prøver meg på en tredje. Alt i alt, så har jeg lyst på FF(minst lyst også vel og merk) bare som lekekamerat og ikke noe særlig mer enn det. Vi har god sex sammen, problemet er bare at jeg ikke føler noe for henne, pluss at personligheten og utseende ikke er noe særlig å skryte av. Nummer to ønsker jeg, siden hun er attraktiv(8/10) og hyggelig og energisk, men bor langt unna, er litt ung og jeg vet faktisk ikke om det ville fungert i det lange løp. Men jeg er hvertfall sikret et forhold med en jente da. Hun jeg er forelsket i vet jeg ikke om jeg får, og tenker på tanken at jeg kommer til å miste de andre og henne hvis jeg velger henne(skal prøve 100% og gi alt jeg har). Men hun er den peneste og har den personligheten jeg liker best for å si det sånn. Kan faktisk se for meg en fremtid i henne. Vet ikke helt hvorfor jeg skrev dette, eller hvor jeg vil med den, men ville vært fint med andre ytringer. Og ja jeg var en gris og egosentrisk person som holdt på med tre på engang, men har som sagt bare tenkt å fokusere på en nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 2. august 2011 #2 Del Skrevet 2. august 2011 Prøv deg på jente nummer tre. Synd å gå for det nest beste bare fordi du mangler guts. Lykke til! :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #3 Del Skrevet 2. august 2011 Du trenger ikke å bekymre deg for at hun anmelder deg. Aldersgrensen er der for at voksne ikke skal utnytte barn, ikke for at ungdommer ikke skal ha sex. Velg den du liker best. Jente nummer 1 bør du selvsagt kutte ut med én gang. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. august 2011 #4 Del Skrevet 2. august 2011 Si fra til jente 1 at du ikke ønsker noe forhold til henne, og foreslå at dere kanskje skal slutte å ha sex, så hun ikke utvikler mer følelser for deg. Prøv deg på jente 3 og gi jernet. Dersom det skjærer seg kan du ta backupen i jente 2. Om du ønsker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #5 Del Skrevet 2. august 2011 Si fra til jente 1 at du ikke ønsker noe forhold til henne, og foreslå at dere kanskje skal slutte å ha sex, så hun ikke utvikler mer følelser for deg. Prøv deg på jente 3 og gi jernet. Dersom det skjærer seg kan du ta backupen i jente 2. Om du ønsker... Har tenkt å kutte ut jente nummer en ja. Begynte å gjøre det gradvis for litt siden også, da jeg begynte å date nr 2 og ble mer og mer interessert i nummer 3. Har veldig lyst til å gi jernet på nummer tre. Jeg vet bare ikke helt hvor hun vil eller hvor hun står. Tror hun er veldig usikkert. Har hengt med henne et par ganger og vært på date ogsånn, men det føles ut som at hun ikke gir noe tilbake. Og fikk såvidt holde hender engang, og ser ut som at hun viker unna selv små "uskyldige" ting som et kyss på kinnet etc. Føler som sagt dårlig samvittighet over at jeg holder på tre, eller hvertfall to på engang, og vil ikke anse noen som backup for å si det sånn. @Ylva: Har som tidligere nevnt utrolig lyst til det. Bare jeg vet ikke helt om nummer tre ønsker noe mer. Hun virker ganske reservert, når det kommer til det seksulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #6 Del Skrevet 2. august 2011 Er det mulig og være avholds til man er minst 18år eller til man gifter seg? Som sagt er jeg hodestupsforelsket, men er det i praksis mulig å ikke ha sex? Ville det vært frekt av meg å prøve å hinte til at jeg vil kanskje gjøre noe mer seksuelt? Kan det hende at hun er litt forsiktig på dette området pågrunn av at noe kan ha skjedd med henne tidligere i livet(mishandling, eller bare svært usikker)? Er det umoralsk av meg å date to stk på engang? Har bestemt meg for å kutte kontakten med ex- fuck friend helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. august 2011 #7 Del Skrevet 2. august 2011 Er det mulig og være avholds til man er minst 18år eller til man gifter seg? Som sagt er jeg hodestupsforelsket, men er det i praksis mulig å ikke ha sex? Ville det vært frekt av meg å prøve å hinte til at jeg vil kanskje gjøre noe mer seksuelt? Kan det hende at hun er litt forsiktig på dette området pågrunn av at noe kan ha skjedd med henne tidligere i livet(mishandling, eller bare svært usikker)? Er det umoralsk av meg å date to stk på engang? Har bestemt meg for å kutte kontakten med ex- fuck friend helt. Selvfølgelig er det umoralsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #8 Del Skrevet 2. august 2011 Selvfølgelig er det umoralsk! Hvorfor det, det er ikke sånn at jeg har sex med begge to og er i forhold med dem samtidig. Hvorfor er det engentlig umoralsk at jeg har lyst til å bli bedre kjent med begge to? (synes selv at det er noe umoralsk, har bare lyst på andre synspunkter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #9 Del Skrevet 2. august 2011 Grøss og gru... du er bare 16 år også er du dreven både når det gjelder sex og alkohol... huff huff, jeg har ei som bare er to år yngre enn deg... Når det gjelder "problemet" ditt, så skal ikke jeg fortelle deg hvem av de tre du skal satse på, men vil si; følg hjertet ditt. Å ja, det er umoralsk å holde på med flere samtidig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #10 Del Skrevet 2. august 2011 Tror jeg følger hjertet mitt ja Har jeg forresten sagt at jeg er dreven på alkohol? Uansett, leste bare gjennom forumet og fant en jente som datet tre på endag, hvorfor er ikke det umoralsk? Siden dette tydligvis er umoralsk. Og jeg har kuttet ut all kontakt med FF(var ikke direkte sånn at jeg enki ville det), og har ikke noe særlig seriøst forhold til de to andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B18 Skrevet 2. august 2011 #11 Del Skrevet 2. august 2011 behold jente nr1. det ser ut som du kommer til å trenge henne.. jente nr 2. kommer du antagligvis til å være utro mot med nr.1, siden hun bor for langt unna og kan ikke satisfy ur "needs" when u need it. jente nr 3, kommer du alltid til å ha i tankene, men tror neopeee du får henne! lykke til:P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #12 Del Skrevet 2. august 2011 Tror jeg følger hjertet mitt ja Har jeg forresten sagt at jeg er dreven på alkohol? Uansett, leste bare gjennom forumet og fant en jente som datet tre på endag, hvorfor er ikke det umoralsk? Siden dette tydligvis er umoralsk. Og jeg har kuttet ut all kontakt med FF(var ikke direkte sånn at jeg enki ville det), og har ikke noe særlig seriøst forhold til de to andre. Det er umoralsk å holde på med flere samtidig, uansett om du er jente eller gutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #13 Del Skrevet 2. august 2011 behold jente nr1. det ser ut som du kommer til å trenge henne.. jente nr 2. kommer du antagligvis til å være utro mot med nr.1, siden hun bor for langt unna og kan ikke satisfy ur "needs" when u need it. jente nr 3, kommer du alltid til å ha i tankene, men tror neopeee du får henne! lykke til:P Har også tenkt sånn, men det føles på en måte ikke riktig av meg å svikte følelsene mine Samtidig så virker det "lurest" å beholde nr.1... Er bare så ekstremt forvirret, hvorfor rotet jeg meg ut i denne dritten her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #14 Del Skrevet 2. august 2011 Har også tenkt sånn, men det føles på en måte ikke riktig av meg å svikte følelsene mine Samtidig så virker det "lurest" å beholde nr.1... Er bare så ekstremt forvirret, hvorfor rotet jeg meg ut i denne dritten her Du er veldig ung, å du vil komme opp i flere situasjoner der du må ta valg. Like greit å venne seg til det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokolademonster Skrevet 2. august 2011 #15 Del Skrevet 2. august 2011 Gud så glad jeg er for at jeg ikke har rota meg bort i deg.. Okei, den var kanskje litt stygg. Men skal jeg være helt ærlig, så synes jeg nesten at du fortjente det ;p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #16 Del Skrevet 2. august 2011 Sjeldent jeg svarer her. Men, jeg kan starte med å si at du virker som en moden gutt for alderen! Hadde tippet du var godt over 20 om ikke alderen sto der. Du skriver og forklarer bra Ja, umoralsk er det jo. Men vi kan ikke alltid følge moralen helder. La de kalle deg hva de vil. Men ver forsiktig så du ikke blir omtalt som en "player". Da vil du iallefall miste grepet på den 3. jenta! Sats på den 3. jenta Hun virker som ei ivrig jente. Be jenta ut på noe rolig og avslappende. Kanskje du kommer mer inn på henne? Lykke til! Men husk at du fortsatt er en ung gutt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. august 2011 #17 Del Skrevet 3. august 2011 Hvorfor det, det er ikke sånn at jeg har sex med begge to og er i forhold med dem samtidig. Hvorfor er det engentlig umoralsk at jeg har lyst til å bli bedre kjent med begge to? (synes selv at det er noe umoralsk, har bare lyst på andre synspunkter) Det er umoralsk fordi du samtidig gir flere forhåpninger om noe mer. Noe som vil være umulig i praksis. Derfor skal man alltid konsentrere seg på bare ett individ av gangen. Valg må man kunne ta i dette livet. Og viser det seg så å ha vært feil valg, da begynner du på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #18 Del Skrevet 3. august 2011 Du er veldig ung, å du vil komme opp i flere situasjoner der du må ta valg. Like greit å venne seg til det Mener du at det mest sannsynlig ikke er førstegangen noe lignende kommer til å skje Eller mener du vanskelige valg generelt? Sjeldent jeg svarer her. Men, jeg kan starte med å si at du virker som en moden gutt for alderen! Hadde tippet du var godt over 20 om ikke alderen sto der. Du skriver og forklarer bra Ja, umoralsk er det jo. Men vi kan ikke alltid følge moralen helder. La de kalle deg hva de vil. Men ver forsiktig så du ikke blir omtalt som en "player". Da vil du iallefall miste grepet på den 3. jenta! Sats på den 3. jenta Hun virker som ei ivrig jente. Be jenta ut på noe rolig og avslappende. Kanskje du kommer mer inn på henne? Lykke til! Men husk at du fortsatt er en ung gutt! Takk for svar Det verste av alt er at jeg egentlig(høres lite troverdig ut ja) ikke er en player. Var først til sommeren at jeg ble kjent med FF, og jeg gjorde det jeg gjorde på grunn av sexpress, angrer litt på det i ettertid. Har ellers ikke vært noe særlig aktiv på damefronten, før nå i sommer, og man kan si at det tok litt av. Heldigvis så kjenner ingen av de tre hverandre, og skal jeg tro facebook og omgangskretsene deres så har de ingen felles venner. Tror jeg satser på jente nummer 3. Har egentlig bare hatt lyst på en konfirmasjon på at det er hun jeg burde satse på. Det er umoralsk fordi du samtidig gir flere forhåpninger om noe mer. Noe som vil være umulig i praksis. Derfor skal man alltid konsentrere seg på bare ett individ av gangen. Valg må man kunne ta i dette livet. Og viser det seg så å ha vært feil valg, da begynner du på nytt. OK jeg skjønner kanskje poenget ditt. Men sett at jeg ikke var forelsket i den ene, og likte begge to(eller alle tre) like godt. Og jeg da datet dem, snakket med dem hver for seg bare for å finne ut hvem som passer best. Ville det fortsatt ha vært umoralsk? Man må jo tross alt få lov til å sjekke ut hvem man selv vil satse på, før man tar det ekstra steget. Dette er også medregnet med at man ikke kysser noe særlig eller har sex med noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. august 2011 #19 Del Skrevet 3. august 2011 OK jeg skjønner kanskje poenget ditt. Men sett at jeg ikke var forelsket i den ene, og likte begge to(eller alle tre) like godt. Og jeg da datet dem, snakket med dem hver for seg bare for å finne ut hvem som passer best. Ville det fortsatt ha vært umoralsk? Man må jo tross alt få lov til å sjekke ut hvem man selv vil satse på, før man tar det ekstra steget. Dette er også medregnet med at man ikke kysser noe særlig eller har sex med noen av dem. Problemet er at man kan ende opp med å ikke vite hvem man skal velge. Og det er vanskeligere å velge bort noen man kjenner. Derfor er det alltid best å konsentrere seg på bare en av gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feminist1 Skrevet 3. august 2011 #20 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg ble så provosert da jeg leste denne tråden, at jeg måtte lage meg bruker! Du er et svin av en mann! Det er pågrunn av sånne som deg at det tok så lang tid før kvinner fikk bedre rettigheter! Og igjen så er det sånne som deg, som holder 100% likestilling tilbake. Du er ingenting annet enn en egosentrisk mannsjåvinist. Leker med følelsene til tre jenter på engang, og behandler dem nærmest som sex leketøy.. Du min venn, fortjener ingen av dem! Enten tar du deg sammen nå, ellers så skal du se at du kommer til å ende opp som en mann som flyr rundt og er utro mot den stakkars kona si. Skam deg! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå