Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Jeg er så dårlig på dette her Dere menn, når dere sender jevnlige sms til en dame, er dere da interesserte til en viss grad? Eller bare bare fordi dere kjeder dere? Jeg får jevnlig sms fra en fyr... Type 2-3 meldinger hver dag. Utrolig hyggelig. Jeg synes han er kjempefin, men vet ikke helt om jeg tør å "prøve meg" på han...
Nevian Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Helt sikkert interessert Men om målet er sex eller noe mer vites ikke.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 Har holdt på sånn siden 2009, med et opphold da jeg hadde kjæreste en liten periode, og vi møtes med jevne mellomrom - ikke hatt sex så langt. kanskje han bare er veldig tålmodig
Steinar40 Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Har holdt på sånn siden 2009, med et opphold da jeg hadde kjæreste en liten periode, og vi møtes med jevne mellomrom - ikke hatt sex så langt. kanskje han bare er veldig tålmodig Han høres veldig tålmodig ut, ja.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 Han høres veldig tålmodig ut, ja. Good for me
Bankai L Skrevet 2. august 2011 #6 Skrevet 2. august 2011 Eg syntes det er kjedelig å sende sms, gjør det ikkje med mindre eg er keen på en jente eller fordi eg må finne ut av ting/svare på noe.
Facepainter Skrevet 2. august 2011 #7 Skrevet 2. august 2011 Han er sikkert interessert, så bare spør om han vil gjøre noe en dag, noe kjæresteaktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå