Gjest gutt92 Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Hei, jeg er en MEGET aktiv gutt på 18 år og skolen begynner snart sammen med hockeysesongen, men i ferien har jeg ikke gjort en DRITT annet enn å trene og å se på film! Hva bruker folk tiden til når de ikke har noen å finne på ting med (kameratene mine skal enten spille spill inne eller være med damene sine, og jeg har ikke en, så jeg ender alltid opp med å kjede meg). Jeg trener 4-5 ganger i uka (styrke og turgåing med sekk som trening til militæret) og jeg tenker mye på kosthold og sånt, men man kan jo ikke trene 24/7 heller... Altså hva gjør folk?? Jeg har det problematisk med familien også så jeg orker ikke å sitte for lenge hjemme, for da får jeg mark i ræva! Hva kan man ta seg til? Ikke kom med forslag som å kjøpe speilrefleks til 5 K og ta bilder... Jeg liker IKKE å sitte inne, så hadde vært fint med forslag til UTE eller HOS andre, for klarer ikke å være hjemme.
Gjest gutt92 Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 (endret) Bra forslag, men jeg er dessverre ikke glad i fisking Endret 2. august 2011 av gutt92
Gjest Leonidene Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Sport, golf, orientering, sykling eller svømming.
Gjest Heloise Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 Når jeg virkelig kjeder meg så går jeg tur i skogen! Liker å ta bilder også men jeg har et kamera til ca 600 kr og det funker bra det og Men man må ikke ta bilder! Tegne, male, lese, eller bare gå (som jeg gjør). Kino alene fungerer også. Jeg dro på TGI Fridays alene også i kjedsomhetens time, med tegneserier som selskap! Damen trodde vel jeg var sprø...
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #6 Skrevet 2. august 2011 Faen da, få deg en kjæreste da. Lettere sagt enn gjort. Hva i alle herrens navn gjør du på dette forumet? Hilsen jente 18. HEHE.
Gjest gutt92 Skrevet 2. august 2011 #7 Skrevet 2. august 2011 Synes golf, sykling og svømming allerede går inn i sport og trening noe jeg allerede gjør mye, men golf hadde vært fint å spille igjen ja! Har ikke spilt på et år Jeg går flere timer i skauen med sekk et par ganger i uka så føler allerede det er nok gåing Men takk for forslag uansett! Bor du i usa? TGI fridays er jo amerikansk? Og jeg er fattig student, kino er blitt så dyrt :o Nå virker jeg veldig negativ her, men må være litt realistisk for min egen del
Gjest Heloise Skrevet 2. august 2011 #8 Skrevet 2. august 2011 Bor du i usa? TGI fridays er jo amerikansk? Nei, vi har mange Fridays'er i Norge Ja, vi må jo bare foreslå det vi vet om selv, for vi vet jo ikke hva slags situasjon du er i
Gjest gutt92 Skrevet 3. august 2011 #10 Skrevet 3. august 2011 Faen da, få deg en kjæreste da. Lettere sagt enn gjort. Hva i alle herrens navn gjør du på dette forumet? Hilsen jente 18. HEHE. Haha litt lei pølsefest og trenger andre perspektiv enn bare MENN sine... Trives i kvinnelig selskap også så synes det rett og slett bare er koselig her :o Er lettere sagt en gjort å få seg dame ja! Jeg er ikke noe rundbrenner... Jeg skal være FORNØYD med dama, ikke bare ha dame for å ha dame Derfor tar jeg det som det kommer Jeg har bikkjer... Leker da med dem Alltid gøy det. Og alltid gøy når det tordner! Ene bikkja er LIVREDD, så kommer han tassende inn på rommet mitt skjelvende og skal ligge under dyna mi Visste ikke vi hadde TGI fridays her haha. Bodd i USA så har vel kommer litt mer i året som var tenker jeg?? Forandra seg MYE siden jeg var borte må jeg si :o
Supraspinatus Skrevet 3. august 2011 #11 Skrevet 3. august 2011 Du kan kjøpe noen bøker og lese. Kanskje til og med bøker som lærer deg noe. Om du ikke er god på kjøkkenet kan du lese om matlaging og prøve. Finn en avansert oppskrift og prøv den. Meld deg inn i turistforeningen, de har mange kurs, fellesturer og annen sosial aktivitet. 1
ToveM Skrevet 3. august 2011 #12 Skrevet 3. august 2011 Du burde fått deg en sommerjobb, noen uker i alle fall. Men det er vel litt i seneste laget nå da, når skolen snart begynner igjen.
thinkpink Skrevet 3. august 2011 #13 Skrevet 3. august 2011 Skaff den en jobb eller hør med frivillighetssentralen. Engasjer deg i samfunnet. Plag kompisene til å finne på ting, i verstefall kan de dra med seg dama. Mye å finne på, iallefall for meg som synes døgnet har for få timer :-p
Gjest gutt92 Skrevet 3. august 2011 #14 Skrevet 3. august 2011 (endret) Jeg har noe bøker jeg kjøpte i USA men de kommer snart (shippa det hjem) Jeg har allerede gått et år på restaurant- og matfag, før jeg gjorde omvalg så jeg synes jeg er flink til å lage mat :D Nå føler jeg meg slem som nesten sier nei til alt, men mye av det har jeg/har jeg prøvd men setter pris på svar!! Alltids noe nytt Jobb blir uaktuelt pga jeg starter snart på skolen, og enda før med hockeysesongen.. Spiller 1. div. i år så kommer til å trene hver eneste dag omtrent så blir litt dårlig tid Men da trenger jeg ikke mye å gjøre, for da har jeg noe å gjøre helt til vinteren er over :D Og det med damene... Er akk som de ikke VIL at dama skal møte kamerater. Har aldri fått være med en kamerat OG dama liksom.. De skal liksom være med hverandre bare, mens DE er med venninnene dems. De er litt retards for å være ærlig... EDIT: Nå kom jeg på noe å lese imens da!! Kan lese til bilteorien Akk ferdig med første kjøretime (trenger ikke flere heller :D) Endret 3. august 2011 av gutt92
Gjest M0ntriark Skrevet 4. august 2011 #15 Skrevet 4. august 2011 Du har jo mye du kan gjøre, spørsmålet er bare hva du har lyst til. Du kan jo være aktiv ute uten å ta det som trening også. Rollerblades for eksempel. Det er jo noe man kan surre rundt med, uten å ta det som trening. Du har hunder sier du? Hvorfor ikke melde dere på kurs eller tren hunden din på noe selv? Alt fra triks, spor til lydighet. MASSE (!) du kan gjøre med hunden. Av og til er det lov å coolen, og da er det jo bare å slenge på en film, spille PS3 (eller lignende) eller bare ta seg en tur ut. Det trenger ikke koste mye å reise ut en tur på byen. Og ha håp for damene, for du kan være kresen og vanskelig, men den riktige er der et sted. Det tok min samber *mange mange* år før han fant noe som var bra nok
Gjest gutt92 Skrevet 4. august 2011 #16 Skrevet 4. august 2011 Ja rollerblades var en god idè Har gått litt, men tenker å skaffe egne rollerblades siden jeg lånte av en kamerat, for det er god trening for hockey også! Og det er moro bare å gå rundt.. Gjorde det HVER dag når jeg var liten, noe av grunnen til at jeg har så utrolig sterke ankler. Bikkjene er ikke lydige i det hele tatt og det hadde nok dessverre ikke funka Har prøvd.. Men er kos bare å leke med de og da Det er sant, men har liksom ikke sjans til å spille siden far min okkuperer stua Har rett og slett sluttet å spille spill og heller rører på meg istedet, men vurderer å bare dra ut med basketball når jeg kjeder meg og øve på skuddet.. Joda det er sant Ikke noe jeg har veldig lyst til å stresse med nå siden jeg skal i militæret neste år og utdanne meg der heller, men vi får se :D
Redbull Skrevet 7. august 2011 #17 Skrevet 7. august 2011 (endret) Kjøp deg noen serier og ha maraton, det gjør jeg når jeg kjeder meg men du er kanskje lei tv og film? Endret 7. august 2011 av Redbull
Gjest gutt92 Skrevet 9. august 2011 #18 Skrevet 9. august 2011 God idè Funker når det er dårlig være Ja, er det, men vil unngå tv og sånt når det er vær til annet
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #19 Skrevet 10. august 2011 Du har jo mange meninger om hva du IKKE har lyst til å gjøre, så det er ikke lett å komme med forslag når det meste blir mottatt med "god ide, MEN....". Her er mine forslag, klar for hugg: LES. les fag, les språk. Lese kan du gjøre ute. Gå lengre fjellturer. om du ikke har et fjell i nærheten, sjekk ut.no og ta bussen.
Gjest M0ntriark Skrevet 10. august 2011 #20 Skrevet 10. august 2011 "Bikkjene er ikke lydige i det hele tatt og det hadde nok dessverre ikke funka " Der har du en god jobb foran deg. Lær de lydighet! Mye triveligere for både hund, de som møter dere og dere som har noe med hundene å gjøre i det daglige liv. Ikke kom med den at det ikke er dine hunder så det funker ikke, for hund er hund, lydighet er lydighet. Film og TV kan du se på når det er dårlig vær. Samme med bøker. Les og lær! Du skal lære og kunne mye i militæret også. Det er så mye du har å utforske foran deg om du bare gidder. Virker som du har kommet i et spor som at alt skal være så gøy, morsomt og aktivt at det er ingenting annet som er noe stas. Militæret og utdannelse synes jeg derimot er en meget god vurdering. Hadde jeg vært yngre og kunne gjort opp igjen mitt valg hadde jeg også tatt utdannelsen i militæret. Er med en yrkesmilitær nå, og jeg regner med du vet hvor hardt det er å ta skolen ved siden av militæret. Det er oppmøte HVER dag så om du kan, ville jeg begynte å lese og forbrede meg allerede siden du allikevel kjeder deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå