AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Har en sort rocka kjole til midt på låret som jeg skal bruke med litt rocka ankelboots. Men vet ikke helt hva jeg skal ha imellom der... kan jeg gå uten strømper? Har ganske ok, men hvite lange ben. I såfall, hvilket denier anbefaler dere?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Skjønner ikke poenget med sånne helt gjennomsiktige, kjempetynne hudfarga strømpebukser. Ingen kan se du går med strømpebukse, og det er like kaldt/varmt med som uten strømpebuksene. Og kjolen har jo lengde, så du trenger jo ikke være redd for å vise undertøyet uansett. Kanskje noen kan forklare. jeg ville gått uten.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 OK, da driter jeg i det, og går uten. Mindre stress
otilie Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 jeg pleier å gå med sånne strømpebukser om jeg går med korte kjoler... når jeg tenker over det så kan man jo likegjerne gå uten.. men jeg føler meg liksom litt mer påkledd med sånne strømpebukser (Vil jo se pen ut, men liker ikke å gå så vedlig lettkledd liksom xD) De har jo ikke så mye 'funkjson' i seg, men hvis du føler deg komfortabel uten, så går det jo helt greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå