Gjest Millamania Skrevet 22. november 2003 #1 Skrevet 22. november 2003 Denne tråden har sikkert vært kjørt en del ganger før, men uansett:Hva er yndlingsplaggene deres? Og, uten å ta økonomiske eller praktiske hensyn, hvilke(t) plagg skulle dere gjerne eid?
Gjest sexysadie Skrevet 22. november 2003 #2 Skrevet 22. november 2003 flere Levis 501 bukser Kan ikke leve foruten
Miss Marple Skrevet 22. november 2003 #3 Skrevet 22. november 2003 Joggebuksa mi som jeg arvet av min onkel på 2 meter for mange, mange år siden. Det er ei skikkelig tassebukse, som jeg hopper i hver eneste dag når jeg kommer hjem fra skole/jobb. Kan virkelig ikke leve foruten. Har ingen sånn store drømmer om noen plagg, men kunne godt tenke meg en gang å "investere" i en lekker og stilig kåpe, samt en skikkelig fin kjole.
chimp Skrevet 22. november 2003 #5 Skrevet 22. november 2003 Jeans, blå og svarte, samt skinnbukser, svarte og Jim Morrison-brune. Klassiske t-shirts m og uten ermer, helst svarte. Tøffe belter og livlenker. Boots!....Sånn går jeg stort sett kledd til hverdags, og jeg elsker sånne klær og trives best i sånne klær.....uansett hva moten sier. Tror forresten det er en klassisk, rocka stil som aldri blir umoderne....
Malou Skrevet 22. november 2003 #6 Skrevet 22. november 2003 En perfekt skredersydd sort kjole Det kunne jeg godt tenkt meg også. Ellers så trives jeg godt i skjørt som går sånn ca til knærne også å slappe av i joggebuksa hjemme da... :oops: Jennifer
Ana Skrevet 22. november 2003 #7 Skrevet 22. november 2003 Ååå, gøy tråd! Jeg har flere yndlingsplagg: - Stripete pysjamasbukser i flanell - Gullfargede sandaler med stiletthæl som har vært mormor sine - Hvit vinterkåpe - Mørkebrune knelange støveletter i semsket skinn Uten økonomiske eller praktiske hensyn skulle jeg gjerne hatt: - En Hermes Birkin veske - En Alberta Ferretti chiffonkjole - En dress fra D&G - En perfekt svart ullkåpe - Perfekte svarte knelange støveletter - Mange deilige kasjmirgensere - Jimmy Choo sko!
Malou Skrevet 22. november 2003 #8 Skrevet 22. november 2003 - En dress fra D&G Ja takk, en til meg også! Gjerne med matchende veske. Jennifer
Lala Skrevet 23. november 2003 #9 Skrevet 23. november 2003 Mine basic ullgensere fra Benetton, er must. Om jeg kunne valgt fritt hadde jeg handlet masse klær fra Chanel.
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #10 Skrevet 24. november 2003 Yndlingsplaggene mine: En pistasiegrønn skinnjakke fra Zara Den store,mørkegrønne, deiiiilige parkasen min fra carlings. Bronx gule og grønne boksesko Et sort ballerina-aktig foldeskjørt fra H&M Jeans (seven og diesel) En masse secondhand-kjoler i psykedeliske mønster og sprø fargekombinasjoner. Enda flere secondhandkjoler, men litt mer klassiske-en ekte mary quant-kjole fra 60-tallet f.eks.. Det jeg gjerne ville hatt..: En av Diane von Fürstenbergs wrap-kjole En louis vouittn veske en juicy coture treningsdress Halve høstkolleksjonen til Paul Smith En Vera Wang kjole Og Marc Jacobs.. Og Miu Miu Og Chlöe.. Til slutt:Et eneste fantastisk,totalt ubrukelig haute coture- antrekk designet av enten Vivienne Vestvood eller Jean Paul Gaultier.
tuji Skrevet 24. november 2003 #11 Skrevet 24. november 2003 Karen Miller og Blumarine står høyt på ønskelista, for ikke å snakke om Manolo Blahnik- og Stuart Weitzman-sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå