lulla92 Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Noen som vet om jeg har angrerett på mobilkjøp i butikk? Fant plutselig ut, en uke etter at jeg kjøpte mobilen, at jeg kan spare 1000 kr på å kjøpe den ett annet sted... What to do? En ting til, om det ikke er lov, vet dere hvor en kan kjøpe forsikring til telefonen? De selger visst ikke det på Euronics butikkene, hvor jeg kjøpte mobilen min.... De sa at kanskje reiseforsikringen dekker det, men jeg tviler jo på det... Kan noen hjelpe meg? :-)
Gjest Spinell Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 (endret) Du kan tegne forsikring på mobiltelefonen din gjennom et vanlig forsikringsselskap. Om det faktisk lønner seg, bør du vurdere. Les f.eks her. Angrerett etter forbrukerkjøpsloven gjelder ikke ved kjøp i butikk, og at varer finnes til ulike priser på ulike butikker er opp til forbrukeren å finne ut av før kjøp. Noen butikker opererer likevel med angrerett, men det vil gå fram av kjøpsdokumentene (kvittering der det f.eks står "14 dagers åpent kjøp"). Endret 2. august 2011 av Spinell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå