BlackBerry Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 Hvilke leppestift er din favoritt og hvorfor?
Gjest Kathpus Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Min favoritt må nok være Nude Viva Glam av Lady Gaga. Den har en lukt som minner om sjokolade og tørker ikke så lett inn i leppene. Leppestiften er veldig lik Creme'd Nude. Viva Glam får man kjøpt hos MAC for 170 kr. Her er et bilde: http://www.temptalia.com/images/spring2011/media_vivaglamgaga001.jpg
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 Jeg elsker leppestifter! Favoritten min for øyeblikket er en ELF-leppestift, som heter Ripe Rose. Stiften ser sånn her ut. På leppene ser den sånn her ut. Jeg er veldig fornøyd med denne av følgende grunner: - Konsistensen er bra - Fargen passer meg perfekt og kan brukes til hverdags og på fest - Den er matt, jeg elsker matte leppestifter - Den koster omtrent ingenting - Den varer greit lenge, og den er fin helt til siste slutt
BeautyFuzz Skrevet 3. august 2011 #5 Skrevet 3. august 2011 (endret) MAC Shy girl Dior 530 Bobo Endret 3. august 2011 av Malin;) - Makeup
AnonymBruker Skrevet 3. august 2011 #6 Skrevet 3. august 2011 Helt enig, e.l.f. sin Mineral Lippstick er bare fantastisk, og DEN prisen! Mine favorittfarger er deei i rosa toner - mest denne: Runway Pink Ellers bruker jeg også en del Lipgloss, da liker jeg Lancome sine, Juicy Tubes :-)
Gjest "gjest" Skrevet 3. august 2011 #7 Skrevet 3. august 2011 Chanel Rouge Coco #5 (Mademoiselle) er også en slager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå