Gjest sexysadie Skrevet 22. november 2003 #1 Skrevet 22. november 2003 Prioritere dåkk ett liv utenfor forumet? Skam dåkker.
Gjest sexysadie Skrevet 22. november 2003 #3 Skrevet 22. november 2003 Må nok innrømme at jeg ennå ikke har kommet så lant i Harry Potter serien Sett filmene og de er artige Stian (6-år) synes jeg ligner Harry Potter når jeg har brillene på.... Hvis d finnes noen "Hvem ligner mest på Harry Potter? Hadde jeg tjent noen kroner da?
Tusenfryd Skrevet 22. november 2003 #4 Skrevet 22. november 2003 Jeg har vært og handlet og trent - og JA, jeg har et liv utenom - det er litt flaut, men slik er det altså... :oops:
Gjest sexysadie Skrevet 22. november 2003 #5 Skrevet 22. november 2003 hva trener så du da? Pubmuskelen?
Tusenfryd Skrevet 22. november 2003 #6 Skrevet 22. november 2003 hva trener så du da? Pubmuskelen? Nå ja, det var vel hele kroppen det - inkludert hurpemuskelen...
bluebird Skrevet 22. november 2003 #9 Skrevet 22. november 2003 Prioritere dåkk ett liv utenfor forumet? Nei, er du gal? :o Stian (6-år) synes jeg ligner Harry Potter når jeg har brillene på.... Sikker på at ikke Stian 6 år trenger briller selv?
Gjest sexysadie Skrevet 22. november 2003 #10 Skrevet 22. november 2003 Nei,han trenger ikke briller,men nye lunger tror jeg hadde blitt mottatt med takk; han er så plaget med astma stakkar.
bluebird Skrevet 22. november 2003 #11 Skrevet 22. november 2003 Huffda. Bra du kan oppmuntre ham ved å ta på deg brillene da.
chimp Skrevet 22. november 2003 #12 Skrevet 22. november 2003 Til orientering: Må nesten prioritere en liten tur i butikken, men lover å logge på m det samme jeg er tilbake.......
Gjest sexysadie Skrevet 22. november 2003 #13 Skrevet 22. november 2003 Jeg logger av fordi jeg må priotitere dovask og støvsuging.....
Malou Skrevet 22. november 2003 #14 Skrevet 22. november 2003 Jeg har vært ute og gått tur, men sett i bakspeilet ser jeg at jeg kanskje burde vært på KG istedet... Jennifer
MarianneE Skrevet 22. november 2003 #15 Skrevet 22. november 2003 Neste gang jeg føler for og forlate forumet skal jeg søke deg skriftlig SS. Er det greit?
Gjest Hilde K S Skrevet 22. november 2003 #16 Skrevet 22. november 2003 Har vært og trent jeg også, så har jeg vært og sett på håndballkamp. Litt har jeg sittet på vårt uinnredete loft og sett på mannen som jobber så svetten renner.....
Gjest care Skrevet 22. november 2003 #17 Skrevet 22. november 2003 Er inne en snartur. Jeg holder på å lage middag
Gjest Vega Skrevet 22. november 2003 #19 Skrevet 22. november 2003 Har gått tur, men kun fordi jeg bare har analog tilkobling. Burde vært opprettet et fond for oss med analog, f.eks. kan dere med bredbånd betale kontigent til Kg, slik at alle med analog får råd til å være her mer... Er jeg ikke glup eller?
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #20 Skrevet 23. november 2003 Forstår jo at dette egentlig er en spøk, men tipper det er en spøk med en undertone av alvor. Det er selvsagt opptil enhver hvordan en vil prioritere dagene sine, er jeg den eneste som føler at jeg bruker altfor mye tid ved PC`en ? Mine innlegg var få iflg. de fleste andre her - men allikevel så valgte jeg å få slettet min bruker-id for å bryte det jeg kaller en uvane. Det er faktisk ikke slik at man trenger å mene noe om alt - det er ikke slik at enkelte har "momopol på vettet", det er faktisk herlig befriende å ikke føle trang til å gå inn og lese innleggene på Kvinneguiden hver dag ... det er så mye annet som er mer nyttig og mer interessant å ta seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå