Gå til innhold

Hvordan vite om en mann kun er ute etter sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det vet man da ikke uansett, og jeg vil egentlig si tvert imot: om vi ikke har sex vil jeg fortsatt komme til å tenke på sex. Og om hun har lyst på meg vil hun komme til å tenke på sex, hun også. Om vi begge har lyst på sex, kommer vi begge til å tenke på sex ihvertfall frem til vi faktisk har sex, og å skulle vente da bare for at "sånn skal det være" ser jeg ikke noe poeng i.

Jeg vet jo uansett ikke selv om jeg er interessert i noe seriøst med henne før jeg har hatt sex med henne, og nå i voksen alder har jeg ingen tålmodighet til å vente for tilsynelatende ingenting. Jo lenger tid det går, jo større sannsynlighet for at jeg mister interessen, uansett hvilke intensjoner jeg egentlig hadde, da jeg naturligvis i økende grad føler at hun ikke er interessert i meg. Spesielt når det kommer til jevnaldrende eller eldre kvinner: jeg forventer at de vet hva de vil, i større grad enn de yngre.

Medmindre man er bekymret for å ha for mange erfaringer, synes jeg ikke man skal la sex være den siste brikken man prøver å se om passer. Da er det mye bedre at den er den første, mener nå jeg: om en mann har seriøse intensjoner vil han jo fortsatt ha dem om de har sex. Jeg ser ikke at venting hjelper enten han har seriøse intensjoner eller ikke.

Det er ikke noe galt i å tenke på sex.

Men hva er egentlig problemet med å finne ut av hvordan andre sider av personkjemien fungerer først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hva er egentlig problemet med å finne ut av hvordan andre sider av personkjemien fungerer først?

Men det er jo her din argumentasjon faller igjennom nettopp fordi to mennesker som møtes og dates og finner ut av hverandre oppfører seg så bra som begge to kan i lang lang tid, dvs man viser ikke hverandre sine dårlige sider.

Og tilogmed du må stikke fingeren i jorda og innrømme at om to voksne mennesker dater i ukesvis så er sjansen meget stor for at sex er involvert.

Og så kommer hverdagsmenneskene frem...og man ser på siste del av personkjemi om absolutt alt stemmer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig helt greit.

Men det gjelder altså å finne ut av andre viktige saker og ting som kommunikasjon og samarbeide etc. først.

Og nok en gang, hvor står det at det er motsetninger i disse tingene i det jeg har skrevet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at for en mann, så er løpet kjørt for et seriøst forhold, dersom han har hatt sex tidlig.

Øh..Jeg og kjæresten min hadde sex på tredje "daten", og vi har vært sammen i fire år om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo her din argumentasjon faller igjennom nettopp fordi to mennesker som møtes og dates og finner ut av hverandre oppfører seg så bra som begge to kan i lang lang tid, dvs man viser ikke hverandre sine dårlige sider.

Og tilogmed du må stikke fingeren i jorda og innrømme at om to voksne mennesker dater i ukesvis så er sjansen meget stor for at sex er involvert.

Og så kommer hverdagsmenneskene frem...og man ser på siste del av personkjemi om absolutt alt stemmer.

Ja, du har selvfølgelig rett i dette. Man kjenner ingen før man bor i sammen med dem. Det er alltid et visst sjansespill.

Men det hjelper uansett ikke å ha sex tidlig mot akkurat dette problemet.

Derimot kan det hjelpe å fokusere på andre områder (enn sex), og dermed kunne se tegn som tyder på at man kanskje egentlig ikke passer i sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting, så lenge det er det man føler for. Men hva er galt med å finne ut av den seksuelle kjemien først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting, så lenge det er det man føler for. Men hva er galt med å finne ut av den seksuelle kjemien først?

Da er man useriøs og tenker bare med Mr.Penis, eller Frøken Dåse. Kom igjen da, KA, dette bør du jo ha fått med deg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er man useriøs og tenker bare med Mr.Penis, eller Frøken Dåse. Kom igjen da, KA, dette bør du jo ha fått med deg nå!

"Dåse" - et veldig underrepresentert ord i det romantiske vokabular. Smiler bare jeg hører ordet. :happy:

Endret av K.A.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt noen følger med i timen - innimellom ihvertfall :smoke:

Men jeg ville nok heller ordlagt meg på den måten og si at man gir et useriøst inntrykk. Som ikke er så smart hvis man egentlig er seriøs.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev over, så setter både jeg og frøken Dåse pris på seksuell oppmerksomhet.

Ja, men da er vel ikke du seriøs da, eller så gir du et useriøst inntrykk ihvertfall :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev over, så setter både jeg og frøken Dåse pris på seksuell oppmerksomhet.

Nice :) Er jo der for å brukes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

jeg tror vi alle er enige at Frk. Dåse er til for å brukes.. debatten ligger vel heller hvor fort den skal brukes når en er på vei inn i et nytt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror vi alle er enige at Frk. Dåse er til for å brukes.. debatten ligger vel heller hvor fort den skal brukes når en er på vei inn i et nytt forhold.

Og det er det ingen fasit på, prøver jeg å si. Noen ganger er pul på greit, andre ganger lange måneskinnsturer og håndholding.

Jeg innrømmer dog at jeg responderer bedre på en mann som blir sa fascinert og tent at han nesten ikke klarer å styre sin begeistring og ereksjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...