Gjest Cuntzilla Skrevet 3. august 2011 #21 Del Skrevet 3. august 2011 Dersom du med dette utelukker dine medsøstre fra samme gjerning, så overvurderer du dem kraftig. Selvsagt ikke, som jeg skrev i det første innlegget så gjelder den mentaliteten jeg beskriver både menn og kvinner, og jeg mer enn antyder at jeg selv er slik. Og hvorfor ta det som et angrep? Jeg mente på ingen måte at det er negativt å ha sex i en tidlig fase i dating. Problemene oppstår jo først når man møter noen som har en helt annen innstilling til det, f eks TS som blir stresset og den anonymebrukeren som mener forholdet er dødsdømt før det har begynt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. august 2011 #22 Del Skrevet 3. august 2011 Man trenger ikke være naiv, men man trenger heller ikke være så paranoid at man midt i det som for meg høres ut som noe fint begynner å grave etter tegn på at man har møtt verdens mest kyniske mann. Nei, man trenger ikke å grave etter tegn. Det holder lenge når man faktisk ser de tegnene som kommer for en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløna! Skrevet 3. august 2011 #23 Del Skrevet 3. august 2011 hvis du virkelig er interessert i denne karen så hadde jeg gjort som flere av de andre her inne skriver,hold igjen med sexen.. og hvis han da mister interessen helt så var det vel mest sannsynlig sex han var ute etter..desverre.. jeg har jo både hatt sex første date og blitt sammen med den personen og ikke.. så det er helt individuelt.. men for min del så trur jeg det er lurt å ta det litt sakte i svingene,ikke stresse så fælt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alfredas Skrevet 3. august 2011 #24 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Hvorfor i alle dager skulle det være det? Min antakelse om menn flest er at dersom de har seriøse intensjoner om forhold med en kvinne, så har de ikke sex tidlig i bli kjent-fasen, det venter de med. Endret 3. august 2011 av alfredas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. august 2011 #25 Del Skrevet 3. august 2011 Min antakelse om menn flest er at dersom de har seriøse intensjoner om forhold med en kvinne, så har de ikke sex tidlig i bli kjent-fasen, det venter de med. Det vil være smart. Men det aller viktigste er at han viser en genuin interesse for hele personen og ikke bare for sex. Og da er problemet med å ha sex tidlig at du ikke vet dette (ennå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. august 2011 #26 Del Skrevet 3. august 2011 For mange er det viktig å ha sex fort for å se om dette også fungerer, det utelukker ikke andre ting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 3. august 2011 #27 Del Skrevet 3. august 2011 men det er mange som er flinke til å være bastante med en gang hvis det ikke er et gnistrende bra sexliv med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 3. august 2011 #28 Del Skrevet 3. august 2011 Min antakelse om menn flest er at dersom de har seriøse intensjoner om forhold med en kvinne, så har de ikke sex tidlig i bli kjent-fasen, det venter de med. Den logikken der har jeg aldri skjønt. Om jeg har seriøse intensjoner med henne, hvorfor skulle jeg la være å ha sex? For min del har sex tvert imot vært en viktig faktor for å avgjøre om jeg har seriøse intensjoner, og tidlig sex har aldri fått meg til å miste interesse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 3. august 2011 #29 Del Skrevet 3. august 2011 Det vil være smart. Men det aller viktigste er at han viser en genuin interesse for hele personen og ikke bare for sex. Og da er problemet med å ha sex tidlig at du ikke vet dette (ennå). Det vet du forsåvidt ikke før du har hatt sex med vedkommende, uansett hvor lenge hun måtte ha hatt deg på pinebenken. Jo lenger man må vente med å ha sex, jo større forventninger har man til sex, og klimaks kan bli et anti-klimaks når du finner ut at "det var ikke så interessant med hun her likevel". Har skjedd meg, ihvertfall. Det er nettopp derfor jeg er tilhenger av tidlig sex, for da vet jeg at om jeg fortsatt vil være nær henne, så er det ikke bare derfor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. august 2011 #30 Del Skrevet 3. august 2011 men det er mange som er flinke til å være bastante med en gang hvis det ikke er et gnistrende bra sexliv med en gang. Det er jo ikke så rart, fungerer ikke sexen, så fungerer ofte ikke forholdet. Samtidig skal det jo være en viss realisme involvert så hører en jo ofte at sex første gang ikke er bra. Dette har jeg selv bare opplevd en eller to ganger, og da har ikke sexen fungert på sikt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 3. august 2011 #31 Del Skrevet 3. august 2011 Hmmm.... tror ikke jeg noensinne har hatt et forhold som ikke har startet med en eller annen form for sex.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 3. august 2011 #32 Del Skrevet 3. august 2011 Det er jo ikke så rart, fungerer ikke sexen, så fungerer ofte ikke forholdet. Samtidig skal det jo være en viss realisme involvert så hører en jo ofte at sex første gang ikke er bra. Dette har jeg selv bare opplevd en eller to ganger, og da har ikke sexen fungert på sikt heller. joda, greit nok. poenget mitt var vel heller at sex sjelden er bra de første gangene. folk har jo ganske forskjellige preferanser på hvordan de liker å bli sugn, slikket osv så det tar vel litt tid før slike "tilvendinger" er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. august 2011 #33 Del Skrevet 3. august 2011 For meg er det der en urban legend, jeg har aldri opplevd å ikke ha bra sex fra starten, utenom en gang (to?), og da sugde sexen lut resten av forholdet også- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. august 2011 #34 Del Skrevet 3. august 2011 Det vet du forsåvidt ikke før du har hatt sex med vedkommende, uansett hvor lenge hun måtte ha hatt deg på pinebenken. Jo lenger man må vente med å ha sex, jo større forventninger har man til sex, og klimaks kan bli et anti-klimaks når du finner ut at "det var ikke så interessant med hun her likevel". Har skjedd meg, ihvertfall. Det er nettopp derfor jeg er tilhenger av tidlig sex, for da vet jeg at om jeg fortsatt vil være nær henne, så er det ikke bare derfor. Har du ikke hørt dette berømte uttrykket? Et høl er et høl. Velkjent blant de fleste mannfolk vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. august 2011 #35 Del Skrevet 3. august 2011 For meg er det der en urban legend, jeg har aldri opplevd å ikke ha bra sex fra starten, utenom en gang (to?), og da sugde sexen lut resten av forholdet også- Kanskje det var du som var problemet da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 3. august 2011 #36 Del Skrevet 3. august 2011 Har du ikke hørt dette berømte uttrykket? Et høl er et høl. Velkjent blant de fleste mannfolk vil jeg tro. Ser ikke helt relevansen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. august 2011 #37 Del Skrevet 3. august 2011 Ser ikke helt relevansen... Du kan få tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 4. august 2011 #38 Del Skrevet 4. august 2011 Kanskje det var du som var problemet da? Den var vel å forvente fra den kanten. Dersom man opplever noe unntaksvis, så er det vel ikke det som er malen? Sex handler om kjemi, den ene gangen sexen ikke stemte, stemte ikke kjemien på noen plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 4. august 2011 #39 Del Skrevet 4. august 2011 Den var vel å forvente fra den kanten. Dersom man opplever noe unntaksvis, så er det vel ikke det som er malen? Sex handler om kjemi, den ene gangen sexen ikke stemte, stemte ikke kjemien på noen plan. Også har du andre tilfeller der sexen stemte og resten av forholdet ikke stemmer helt, og det skjærer seg av andre grunner. skal man fremdeles knipe igjen og ha 4måneder med tørke? Fordi det kan jo bli slutt og man skal da ikke være en som er blir brukt for sex. Man kan vri og vende på dette i evigheter, personlig så foretrekker jeg tidlig sex, da sex som fungerer er viktig for meg i et forhold. Men hva som er tidlig og sein er igjen forskjellig fra person til person, så finnes ingen fasit. Så for TS var det kanskje litt for tidlig, og hun burde ha ventet for sin egen del? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. august 2011 #40 Del Skrevet 4. august 2011 Den var vel å forvente fra den kanten. Dersom man opplever noe unntaksvis, så er det vel ikke det som er malen? Sex handler om kjemi, den ene gangen sexen ikke stemte, stemte ikke kjemien på noen plan. Hvorfor da ha sex når kjemien ikke stemte på noen plan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå