AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #1 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har vært på date med en mann ca 3 ganger. Da hadde vi chattet sammen i noen måneder. Vi har hatt sex, noe jeg egentlig angrer på. Synes det var litt tidlig, men gjort er gjort.. Vi er tydelig begge fysisk tiltrukket av hverandre, men har ikke rukket å bli så godt kjent enda. Jeg har utrolig lyst til å bli ordentlig kjent med han som person, for jeg synes han virker som en kjempesnill og fornuftig person, i tillegg til at vi har noen felles interessert. Men vi har som sagt bare møttes tre ganger, og dessverre har jeg følt at han ikke har vært så interessert i meg som person :/ Dette gjør meg veldig usikker på om han er oppriktig interessert i å bli kjent med meg, eller om han bare er ute etter sex. Sist gang vi møttes hadde vi ikke så god tid, og da ble det til at vi nesten bare koste og hadde sex, og vi fikk ikke hatt "den gode samtalen" jeg håpet på så vi kunne blitt bedre kjent. Han virker heller ikke så "ivrig" med å bli kjent med meg når vi møtes (stiller ikke så mye spørsmål til meg etc, men det kan kanskje bare være måten han er på?), vi snakker mest om overfladiske ting noe som gjør det vanskelig å komme innpå han og det gjør det vanskelig for meg å åpne meg også (dette vet jeg ikke om kan ha noe med at han også er usikker på meg fordi jeg er ganske sjenert, og at han ikke tør å være så frampå/personlig på en måte..), i tillegg til at han ikke prioriterer meg framfor vennene/familien sin osv (vet ikke om dette er vanlig når man dater en jente man liker? Vi har jo ikke møttes mer enn tre ganger, og har ikke rukket å bli så godt kjent, men om man virkelig er intr i å bli kjent med ei jente så er man vel ganske ivrig med å få være med denne personen så mye som mulig?) Det er mye som gjør meg usikker på om han er oppriktig intr i meg som person, men samtidig er han en omsorgsfull og fornuftig 26 åring, og jeg synes det er rart at han kan være så overfladisk at han ikke vil se hele meg, men bare kroppen min :-( Han virker egentlig ikke som en slik "overfladisk" person. Uff, det gjør så vondt å ikke vite. Han har skrevet at han vil bli bedre kjent med meg da, men jeg vet også at han ikke har fått følelser for meg/blitt forelsket enda, og siden jeg ikke vet HVOR intr han er og om det i det hele tatt er sant at han er intr i meg, og ikke bare sex.. Er ikke noe god følelse å vite at man kanskje ikke betyr noe for en person som man håper etter hvert vil få varme følelser for deg. Jeg har ikke rukket å bli forelsket selv enda, men synes han er kjekk og virker som en god gutt.. Og jeg vil ikke bare være en som en person har hatt sex med. Jeg håper virkelig han ser meg som et helt menneske... Hva tror dere? Synes det var litt rart at han var så "klengete" allerede på 2. date (da hadde han riktignok drukket), og at han ikke kunne prøve å vente om han faktisk hadde et håp om at det kan utvikle seg til noe mer. Han har aldri tvunget meg til noe, men han har i grunn virket rimelig kåt når vi har møttes Det er jo hyggelig at han tenner på meg (hehe), men det er sårende om han ikke ser verdien av personligheten min også. For jeg er jo så mye mer enn utseende, og jeg håper han er intr i å se det... Er det så ille som jeg er redd for, at han nesten har vært mer opptatt av å ha sex med meg, enn å snakke og bli kjent med meg (spesielt på 3. date)? Eller er gutter så opptatte av sex, og kan bli så ivrige og kåte når de er sammen med ei jente de synes er fin, at de ikke "tenker", og bare vil kose etc, selv om man ikke er overfladisk og faktisk er interessert i jente som person også? Hadde vært fint å fått noen synspunkter fra menn også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 2. august 2011 #2 Del Skrevet 2. august 2011 jeg ville fått litt panikk hvis noen jeg datet ville ha dype samtaler etter kun å ha truffet hverandre et par ganger. gnip bena sammen og gi beskjed om at du vil ta det litt rolig så får du se reaksjonen hans. forsvinner han var han kun ute etter sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #3 Del Skrevet 2. august 2011 er det seriøst så vanskelig å ikke ha sex ASAP med en du har møtt? ser at det er et problem at han stikker så fort dere har sex. SIMPLE SOLUTION: ikke ha sex før dere har vært sammen i flere måneder og da mener jeg ikke flere måneder med sms/facebook chatting fordi han kan jo holde på med 10 kvinnfolk samtidig. kvinnfolk skaper jo et problem selv med å spre beina så fort det er mulighet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 2. august 2011 #4 Del Skrevet 2. august 2011 Si at du er usikker på om du er klar for et seriøst forhold, luft tanken om en utelukkende seksuell relasjon, og se hvordan han reagerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alfredas Skrevet 2. august 2011 #5 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har vært på date med en mann ca 3 ganger. Da hadde vi chattet sammen i noen måneder. Vi har hatt sex, noe jeg egentlig angrer på. Synes det var litt tidlig, men gjort er gjort.. Er kvinne, men svarer: Jeg anser det som at menn som initierer, eller går med på sex så tidlig har useriøse intensjoner, det vil si: kun sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #6 Del Skrevet 2. august 2011 ^ Hvorfor det? Hun gikk jo også med på sex så tidlig. Kanskje han angrer like mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alfredas Skrevet 2. august 2011 #7 Del Skrevet 2. august 2011 ^ Hvorfor det? Hun gikk jo også med på sex så tidlig. Kanskje han angrer like mye. Jeg tenker at for en mann, så er løpet kjørt for et seriøst forhold, dersom han har hatt sex tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 2. august 2011 #8 Del Skrevet 2. august 2011 Ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #9 Del Skrevet 2. august 2011 Men skjønner ikke gutter at jenter ofte legger mer følelser i sex, og at han burde være litt forsiktig med å være så pågående når det kommer til sex med ei jente når han ikke vet om hun er intr. i et forhold eller kun ute etter sex? For dette er en oppegående fyr, og jeg skjønner ikke at han kan være så overfladisk. Når vi chatter sammen snakker han aldri om sex :/ Nesten så han virker mer intr i meg der.. Er forresten fullt klar over at jeg var med på å ha sex. Det var fryktelig dumt av meg, men er jo litt tiltrukket av han, og jeg er 20 år og var jomfru så var veldig fristende der og da Uff... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. august 2011 #10 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Men skjønner ikke gutter at jenter ofte legger mer følelser i sex, og at han burde være litt forsiktig med å være så pågående når det kommer til sex med ei jente når han ikke vet om hun er intr. i et forhold eller kun ute etter sex? For dette er en oppegående fyr, og jeg skjønner ikke at han kan være så overfladisk. Når vi chatter sammen snakker han aldri om sex :/ Nesten så han virker mer intr i meg der.. Er forresten fullt klar over at jeg var med på å ha sex. Det var fryktelig dumt av meg, men er jo litt tiltrukket av han, og jeg er 20 år og var jomfru så var veldig fristende der og da Uff... Det er ikke lett å ha sex før man faktisk er på date. Derfor vil det være i hans interesse å sørge for at det blir stevnemøter (date). Og da antar jeg at han chatter om det han tror gir best resultat på det området. Endret 2. august 2011 av Steinar40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #11 Del Skrevet 2. august 2011 Det er ikke lett å ha sex før man faktisk er på date. Derfor vil det være i hans interesse å sørge for at det blir stevnemøter (date). Og da antar jeg at han chatter om det han tror gir best resultat på det området. Å lese det du skriver Steinar, du høres ut som en jævla robot...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. august 2011 #12 Del Skrevet 2. august 2011 Å lese det du skriver Steinar, du høres ut som en jævla robot...... Jeg er mann. Sier det akkurat som det er. Eller mener du at jeg skulle skrive en romantisk novelle om denne saken kanskje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 2. august 2011 #13 Del Skrevet 2. august 2011 Eller mener du at jeg skulle skrive en romantisk novelle om denne saken kanskje? pakk det gjerne inn i rosa silkepapir også. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 2. august 2011 #14 Del Skrevet 2. august 2011 For noen av oss (både jenter og gutter) så er sex en del av dating, og man vet heller ikke etter litt chatting og 3 dates om det er seriøst. For hans del så er dere sikkert fremdeles i en "bli kjent"-fase. Hvorfor er noen så opptatt av at man skal vente evigheter med sex, men å åpne seg totalt og bli kjærester skal liksom skje mellom middag og kino på date nr 2? Når man dater så tar man ting som det kommer. Etter kort tid vet man gjerne ikke stort mer enn at man liker personen og har lyst til å ha sex med den. Hvordan dette vil utvikle seg er det bare fremtiden som vil vise. Og går det til helvete sitter jenta gjerne igjen og konkluderer med at han kun var ute etter sex hele tiden, imens i hans hode så datet han en jente litt men det fungerte ikke helt og ble aldri noe mer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. august 2011 #15 Del Skrevet 2. august 2011 For noen av oss (både jenter og gutter) så er sex en del av dating, og man vet heller ikke etter litt chatting og 3 dates om det er seriøst. For hans del så er dere sikkert fremdeles i en "bli kjent"-fase. Hvorfor er noen så opptatt av at man skal vente evigheter med sex, men å åpne seg totalt og bli kjærester skal liksom skje mellom middag og kino på date nr 2? Når man dater så tar man ting som det kommer. Etter kort tid vet man gjerne ikke stort mer enn at man liker personen og har lyst til å ha sex med den. Hvordan dette vil utvikle seg er det bare fremtiden som vil vise. Og går det til helvete sitter jenta gjerne igjen og konkluderer med at han kun var ute etter sex hele tiden, imens i hans hode så datet han en jente litt men det fungerte ikke helt og ble aldri noe mer. Ja, og det er helt greit forsåvidt, men bare så lenge man er åpen og ærlig. Har man en skjult agenda så er det ikke greit lenger. Derfor kan man ikke være så naiv at man tror at alle spiller med åpne kort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 2. august 2011 #16 Del Skrevet 2. august 2011 Ja, og det er helt greit forsåvidt, men bare så lenge man er åpen og ærlig. Har man en skjult agenda så er det ikke greit lenger. Derfor kan man ikke være så naiv at man tror at alle spiller med åpne kort. Det er jeg enig i. Men jeg tror andelen menn som liksom helt iskaldt dater og kurtiserer en kvinne over lang tid kun for sex er betydelig overdrevet. Andelen menn som (etter noens mening litt forhastet) hopper til sengs under en datingfase uten helt å vite om dette er noe å satse på enda er derimot høy Men det betyr ikke at de ikke spiller med åpne kort, bare at alt er åpent. Man trenger ikke være naiv, men man trenger heller ikke være så paranoid at man midt i det som for meg høres ut som noe fint begynner å grave etter tegn på at man har møtt verdens mest kyniske mann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #17 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg er mann. Sier det akkurat som det er. Eller mener du at jeg skulle skrive en romantisk novelle om denne saken kanskje? Det har ikke noe med kjønn å gjøre. Det går an å få sagt hva man mener uten å virke helt følelsesløs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 3. august 2011 #18 Del Skrevet 3. august 2011 Andelen menn som (etter noens mening litt forhastet) hopper til sengs under en datingfase uten helt å vite om dette er noe å satse på enda er derimot høy Men det betyr ikke at de ikke spiller med åpne kort, bare at alt er åpent. Dersom du med dette utelukker dine medsøstre fra samme gjerning, så overvurderer du dem kraftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 3. august 2011 #19 Del Skrevet 3. august 2011 Om han ofte prøver å få deg til sengs er vel et godt tegn? At han ikke tar initiativ til mye annet enn sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 3. august 2011 #20 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg tenker at for en mann, så er løpet kjørt for et seriøst forhold, dersom han har hatt sex tidlig. Hvorfor i alle dager skulle det være det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå