AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #21 Skrevet 8. august 2011 Gjester flest er mest opptatt av mat og ikke minst alkohol. Og selvsagt musikk - da helst fravær av eksepsjonelt dårlig musikk. Jeg tror kun er er de som selv drømmer om stort bryllup - eller planlegger et selv som bryr seg om detaljer. Jo mindre taler, jo bedre er vel også en gjennomgangsmelodi.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2011 #22 Skrevet 9. august 2011 I de bryllupene jeg har kost meg mest, er det dette jeg husker som det mest vellykkede: Fri bar, eller servitører som sørger for at det alltid er vin i glassene under middagen. Man sitter tross alt svært lenge ved middagsbordet, så mat og drikke er viktig. At man får sitte ved siden av partneren sin og/eller gode venner. Toastmaster eller talere som IKKE holder på lenge. Gjerne mange taler, men korte, vær så snill. Dette er kjempevanskelig å ha kontroll på, i mitt eget bryllup synes jeg lengden på talene var i drøyeste lagen, men hva kan man gjøre der og da... Enig at salt snacks/potetgull litt utpå kvelden er viktig, og ofte noe som mangler i bryllup. Leker etc er jeg ikke glad i. Helt greit at noen deltar, men da må det være for de som har lyst, og ikke noe *alle* skal være med på. Levende musikk kan være helt fantastisk - eller litt middelmådig. Var med på et sommerbryllup i strålende vær. Det var mingling og sjampanjedrikking utenfor lokalet før middagen, de hadde leid inn en jazztrio som spilte gammel dixieland-jazz, og med sprudlevinen og jordbærene i sola var dette en KJEMPEvellykket start på festen.
Gjest Iah Skrevet 10. august 2011 #23 Skrevet 10. august 2011 Tråden er ryddet for reklame. Iah, mod 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå