Gå til innhold

Detaljene teller

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjester flest er mest opptatt av mat og ikke minst alkohol. Og selvsagt musikk - da helst fravær av eksepsjonelt dårlig musikk.

Jeg tror kun er er de som selv drømmer om stort bryllup - eller planlegger et selv som bryr seg om detaljer.

Jo mindre taler, jo bedre er vel også en gjennomgangsmelodi.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I de bryllupene jeg har kost meg mest, er det dette jeg husker som det mest vellykkede:

Fri bar, eller servitører som sørger for at det alltid er vin i glassene under middagen.

Man sitter tross alt svært lenge ved middagsbordet, så mat og drikke er viktig.

At man får sitte ved siden av partneren sin og/eller gode venner.

Toastmaster eller talere som IKKE holder på lenge. Gjerne mange taler, men korte, vær så snill. Dette er kjempevanskelig å ha kontroll på, i mitt eget bryllup synes jeg lengden på talene var i drøyeste lagen, men hva kan man gjøre der og da...

Enig at salt snacks/potetgull litt utpå kvelden er viktig, og ofte noe som mangler i bryllup.

Leker etc er jeg ikke glad i. Helt greit at noen deltar, men da må det være for de som har lyst, og ikke noe *alle* skal være med på.

Levende musikk kan være helt fantastisk - eller litt middelmådig. Var med på et sommerbryllup i strålende vær. Det var mingling og sjampanjedrikking utenfor lokalet før middagen, de hadde leid inn en jazztrio som spilte gammel dixieland-jazz, og med sprudlevinen og jordbærene i sola var dette en KJEMPEvellykket start på festen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...