sequin Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 Penest inni, om den er utenpå kan rommet fort virke mindre.
Kamikatze Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 Jatakk begge deler. Det som passer her, er ikke nødvendigvis det optimale hos deg. Mine er utenpå, men det er for å blokkere midnattsdagslys fra å sive inn, slik at rullegardina fikk plassen innerst, og det ville se litt dust ut med gardiner i "løse lufta".
Gjest Spinell Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Jeg synes det er penest utenpå vinduet, i alle fall i de fleste tilfeller. Dersom man har vinduer som slår innover er det dessuten uhyre upraktisk å montere liftgardina tettest mulig på vinduet, da dette forhindrer lufting.
Zzyzx Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 Her må vi ha dem på utsiden nettopp pga det Spinell påpeker. Men jeg synes det funker helt greit likevel. Spesielt på soverommet der liften likevel har som oppgave å blokkere lys. Tror ikke jeg ville valgt å ha dem innenfor karmen selv om jeg kunne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå