Gå til innhold

De som kan bruke utstyret

Fremhevede innlegg

Gjest Nysgjerrig
Skrevet

Mange ganger leser jeg her inne at damer sier feks at størrelsen er ikke så viktig. Det viktige er om han vet hvordan han skal bruke det han har mellom beina. At han vet hvordan han skal bruke kuken rett og slett. Mitt spørsmål er da: hva skiller en som kan bruke kontra en som ikke kan bruke utstyret?? Dette er jo noe som det må gå ann å sette ord på!!! Tenkte kanskje det kunne komme noen nyttige tips, til en som fortsatt vil lære ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Ikkje for hardt, ikkje for soft, bry seg om heile kroppen, både sin og min, vennleg og fast på same tid, ikkje for høgt tempo heile tida, men litt variasjon er viktig.

Gjest Gjest_nysgjerrig
Skrevet

Hehe, takk for svar, men det du nevner der er vel de fleste klar over?? Jeg har bare vært i ett langt forhold selv, så det er veldig mulig at jeg tar feil. Men er det ikke noen som har noen mere konkrete triks å komme med?? Må vel være noe mer spes når dere sier at "han visste hvordan han skulle bruke utstyret", eller "han var utrolig god i senga"!!! Det jeg vil vite er om det er noen spes måte å bruke kuken på som er greia, virker jo sånn, slik som endel skriver her inne....... :sengekos:

Skrevet

Det er hele forestillingen man applauderer, ikke bare hovedakten.

• Liker 2
Gjest Gjest_nysgjerrig
Skrevet

ok, så når noen sier "han visste hvordan han skulle bruke utstyret" så mener de egentlig hele pakka??? Det var jo oppklarende. Hehe, dersom jeg sier en dame "virkelig visste hvordan hun skulle bruke munnen" så hadde jeg ment akkurat det, og ikke hele pakka nemlig..... ;)

Skrevet

At han får meg til åføle meg vel under akten, at jeg ikketenker så mye på mge selv og hvordan jeg ser ut, men at jeg faktisk kan nyte hele greia, nyter mannen og at han kan få meg til nye dimensjoner;)

Gjest Gjest_nysgjerrig
Skrevet

Ok, I rest my case. Utrykket "han visste hvordan han skulle bruke utstyret" er ifølge dere damer her på forumet en villedende formulering fordi det handler ikke om det i det hele tatt!! Ettersom det ikke kommer noen særlig poengtering rundt bruk av kølla, er det vel ikke så mye hokus pokus med akkurat det da :)

AnonymBruker
Skrevet

Vil påstå en mann som kan bruke utstyret sitt, egentlig er en mann som har lært seg å kjenne kvinnen han har sex med, og derfor vet hva hun liker, og hvordan hun liker å få det..

En stor forskjell på menn og kvinner, er vel at hver enkelt kvinner har veldig forskjellig mening om hva de syns er godt under sex akten. Jeg kan jo ta feil, men tror menn er mer "enkel" sånn sett..

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

At han får meg til åføle meg vel under akten, at jeg ikketenker så mye på mge selv og hvordan jeg ser ut, men at jeg faktisk kan nyte hele greia, nyter mannen og at han kan få meg til nye dimensjoner;)

Du beskrev det godt.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke noe så kjedelig som en mann som BARE bruker ustyret sitt (=pikken) - dvs. bare peiser på og tror at inn/ut er alt han trenger å gjøre.

Å "bruke utstyret sitt" handler ikke bare om å bruke kjønnet sitt, men om å bruke hender, munn, tunge osv. ja egentlig hele kroppen!

En mannekropp er da utstyrt med mer enn bare pikk!!!

Enhver mann kan være fryktelig kjedelig i senga om han tror at det kun er det han har mellom beina som teller!

Også er det veldig riktig det noen sa over her om at forskjellige kvinner har forskjellige meninger om hva som er å bruke utstyret riktig! Vi blir jo opphisset av forskjellige ting. For meg f.eks. så gir det meg ingenting at en mann klemmer og kysser på brystene mine. Men kyss meg lenge og sakte på halsen og jeg er din...

Gjest HunterLady
Skrevet

At han har gode hofter og kan bruke kuken og kroppen på forskjellige måter, ikke bare én.

• Liker 1
Skrevet

Som andre har skrevet her; handler ikke bare om kukbruk. Handler om å bruke hender, tunge, lepper, varme opp jenta, ikke mase om å knulle henne før hun er klar, ikke glemme at vi har mer enn en erogen sone etc. Og når det gjelder kuk: verste jeg har vært med på var en gang fyren bare pøste på hardt ut og inn uten å ense at jeg kanskje ikke hang helt med.... Måtte bare bite tennene sammen, overleve smerten og pent be ham om "å komme snart...". Kanskje litt som med kyssing. Man putter ikke tunga inn i ganen til den andre og begynner å sleike som gal hvis man merker at den andre bare er innstilt med myke kyss og nussing.. Ikke tenke kun på seg selv rett og slett!

Skrevet

Som andre har skrevet her; handler ikke bare om kukbruk. Handler om å bruke hender, tunge, lepper, varme opp jenta, ikke mase om å knulle henne før hun er klar, ikke glemme at vi har mer enn en erogen sone etc. Og når det gjelder kuk: verste jeg har vært med på var en gang fyren bare pøste på hardt ut og inn uten å ense at jeg kanskje ikke hang helt med.... Måtte bare bite tennene sammen, overleve smerten og pent be ham om "å komme snart...". Kanskje litt som med kyssing. Man putter ikke tunga inn i ganen til den andre og begynner å sleike som gal hvis man merker at den andre bare er innstilt med myke kyss og nussing.. Ikke tenke kun på seg selv rett og slett!

kanskje han bare ville ha en kjappis da vettu, er ikke alltid like tennende med masse vorsespill!Er heller ikke alltid like lett å vite om dere bare vill bli fille knulla(kjappis) eller ha "kose" sex! Har jo lest flere ganger her inne at dere tenner på mannens kåthet og ofte bare vill bli tatt hardt, så kanskje han trodde det..?

Beste sexen for mange menn(tror jeg, men mulig jeg tar feil her altså) er å bare kunne kjøre på når kåtheten er på topp og rett og slett "fille" knulle dama, men det varierer jo sikkert selvfølgelig fra person til person

Skrevet

Spes måte å bruke kuken på: ikke bare inn og ut, men også rotere rundt i sirkel.. Starte med å la jenta tilpasse seg den, dvs ikke kjøre den hardt inn og ut med en gang. Som jeg skrev ovenfor må du se an hvor klar jenta er og for hva. Hardest og fortest er ikke alltid best. Men om hun er super kåt og ber om kuk så sier det seg selv at du må kjøre på.;)

Gjest Katten.
Skrevet

Det finnes forresten en masse stillinger som alle stimulerer på forskjellig vis - så det er også verdt å utforske.

Skrevet

Tråden ryddet for innlegg skrevet av en utestengt bruker

Bond, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...