Gjest 10 denier Skrevet 2. august 2011 #1 Skrevet 2. august 2011 noen kvinner her som liker en mann med genuin strømpe og fotfetisj? Jeg liker elegante kvinner som har på seg strømper
Gjest Hanne Skrevet 2. august 2011 #2 Skrevet 2. august 2011 noen kvinner her som liker en mann med genuin strømpe og fotfetisj? Jeg liker elegante kvinner som har på seg strømper Hva er det med strømper som gjør deg kåt? Hva er det du fantaserer om?
Gjest HunterLady Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 En del menn er objektfetishister, og noen av de tenner på strømper, pumps med høye hæler osv. Det er bare sånn det er! Kanskje litt vanskelig å forklare eksakt hvorfor man tenner på f.eks føtter, sko, strømper, silkeskjerf osv.
Gjest 10 denier Skrevet 2. august 2011 #4 Skrevet 2. august 2011 Jeg tenner på strømper pga teksturen, fargen og glansen de gir bena og føttene. liker også den elegansen de gir. Jeg tenner også på spisse sko høye hæler på kvinner.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 Jeg tenner på strømper pga teksturen, fargen og glansen de gir bena og føttene. liker også den elegansen de gir. Jeg tenner også på spisse sko høye hæler på kvinner. Enig. Bena på heterofile jenter er den nest deiligste kroppsdelen. Strømper og høye hæler fremhever leggene og lårene. Strømper fremhever også de deilige runde formene.
Gjest HunterLady Skrevet 2. august 2011 #6 Skrevet 2. august 2011 Enig. Bena på heterofile jenter er den nest deiligste kroppsdelen. Strømper og høye hæler fremhever leggene og lårene. Strømper fremhever også de deilige runde formene. Så lesbiske og bifile damer har andre kroppsdeler som er deiligere enn beina?? :gjeiper:
Gjest 10 denier Skrevet 2. august 2011 #7 Skrevet 2. august 2011 Så lesbiske og bifile damer har andre kroppsdeler som er deiligere enn beina?? :gjeiper: Lesbiske og bifile kvinner er vel ike deilig som andre kvinner? og Ja de har andre kroppsdeler en beina som er deilige.
Gjest HunterLady Skrevet 2. august 2011 #9 Skrevet 2. august 2011 Lesbiske og bifile kvinner er vel ike deilig som andre kvinner? og Ja de har andre kroppsdeler en beina som er deilige. Der tror jeg du tar feil. Ser du forskjell på lesbiske og heterofile jenter du da?
Gjest gjest Skrevet 2. august 2011 #10 Skrevet 2. august 2011 Hva er det med strømper som gjør deg kåt? Hva er det du fantaserer om? Det første jeg tenker på når jeg ser glinsende nylonstrømper er; har lyst til å lukte og kysse på de mens jeg ronker.
Bunionman Skrevet 3. august 2011 #11 Skrevet 3. august 2011 Liker kvinneføtter i strømper som har hallux valgus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå