missfidget Skrevet 22. november 2003 #1 Skrevet 22. november 2003 Etter å leter mye overalt jeg hadde nesten gitt opp. Det er som alltid saken med at kjølen passer kroppen, men da er det ikke plass til puppene, eller motsatt. Eller så kan jeg betale nesten en tusen lapp om jeg vil har noe som er god kvalitet osv. Prøvd i Popin i går og fant en "polka dot" (hmm, kom ikke på hva ordet er i norsk, altså svart med hvit prikker) skjørte som var silk-aktig, også en fin topp i svart. Det ble rundt 500kr og det synes jeg var helt rimelig egentlig. Har blitt så veldig fornøyd med Popin i det siste, selv om str. kan være så veldig crazy...Noen gang en XL der ble alt for romslige, noen gang kan ikke få det over hodet...Irriterende det. Bare har lyst å høre om hvis dere pleie å kjøpe ny hvert år, og hva du kjøpte eller har lyst å ha på deg på fest kommende jul.
Arwen Skrevet 22. november 2003 #2 Skrevet 22. november 2003 Jeg passer heller aldri i kjoler så eg kjøper alltid en ny fin topp til jul. I år må jeg ha et nytt skjørt også, for har ingen som passer til toppen, men stort sett bruker jeg ett kort svart ett.
Gjest Poirot Skrevet 22. november 2003 #3 Skrevet 22. november 2003 "polka dot" = prikkete Jeg kjøper veldig sjelden nye klær til jul, har to kjoler (en rød og en mørk blå) jeg ofte bruker.
Gjest sexysadie Skrevet 22. november 2003 #4 Skrevet 22. november 2003 Nei, i år har jeg ikke råd til ny kjole. Desverre.
missfidget Skrevet 22. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2003 Nei, i år har jeg ikke råd til ny kjole. Desverre. Egentlig hadde ikke jeg heller råd siden jeg er sykemeldt for tiden og får halvparten vanlige lønn. Bare håper mannen får ikke vite det....
missfidget Skrevet 22. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2003 Takk. Jeg hadde rett og slett glemte ordet...det er sånn som skjer men takk for påminnelse!!
Ana Skrevet 22. november 2003 #7 Skrevet 22. november 2003 Jeg kjøper vanligvis nytt antrekk til jul. I år har jeg kjøpt en svart kjole i satengaktig stoff, i litt 50-talls stil, fra Oasis (800 kr).
Gjest vampie Skrevet 22. november 2003 #8 Skrevet 22. november 2003 jeg har veldig lyst på en kjole jeg har sett på h&m. jeg prøvde den i min størrelse også... fikk faen ikke igjen glidelåsen i siden :x for det virket som om ribbena mine er for brede :-? eller mulig det er puppene som har det meste av skylda... jeg prøvde størrelse 40 og jeg syns den var dritfin for jeg fikk så fine mia gundersenkurver i den men er redd for at en størrelse større blir for stort rundt magen osv... hmmmm ellers leter jeg etter et langt litt ballaktig skjørt som jeg kan bruke til et svart korsett jeg har... jeg elsker å pynte meg til jul
bluebird Skrevet 22. november 2003 #9 Skrevet 22. november 2003 Jeg har ikke kjøpt ny kjole. Er egentlig ingen kjoleperson. Liker bedre skjørt og en fin overdel.
Gunilla Skrevet 22. november 2003 #10 Skrevet 22. november 2003 Jeg har kjøpt kjole. En svart kjole, ermeløs, i "fløyel", knelang og litt vidde i skjørtet. Blir nok en nyttårsaftenkjole. Jeg er veldig glad i kjoler, jeg, men finner liksom ikke alltid anledningen til å bruke dem. I jula blir det mulighet! Både , julekvelden, juledagene og nyttårsaften, for ikke å snakke om juleavslutning på jobben og rakfisklag med venner!
chimp Skrevet 22. november 2003 #11 Skrevet 22. november 2003 Har kjøpt ny kjole nesten hvert eneste år, og iår gidder jeg ikke....bruker dem så sjelden uansett! Iår tar jeg den fra i forfjor på julebordet. Den er skikkelig rocka, men elegant samtidig.....Svart, ettersittende sak som går til over knærne, litt lenger bak. Over den ene skulderen er det et tynt belte m maljer, over den andre vanlig stoff så skjæringen blir skjev. Også har den tynne lærstriper sydd inn i hele kjolen på langs......Vanskelig å forklare; må sees! Tøff, elegant, sexy og rocka på en gang, som sagt! Brukes m svarte stay-ups og høyhælte svarte sko, ingen smykker i halsen; det passer ikke, men noen litt tøffe armbånd og ringer!
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2003 #12 Skrevet 22. november 2003 Jepp, har kjøpt kjole til juleball! Det var en skikkelig fin ballkjole i mørkeblå. Ganske enkel, men ikke kjedelig. Kostet endel, så jeg gidder ikke skrive opp prisen, men jeg unner meg det. På julaften skal jeg bruke bunad, og det gleder jeg meg til :o)
Gjest lmari Skrevet 22. november 2003 #13 Skrevet 22. november 2003 Ny topp med halterneck-hals og glitter. Blir fin ved siden av langt svart skjørt....
Chantique Skrevet 22. november 2003 #14 Skrevet 22. november 2003 Hverken har eller skal kjøpe noe som helst finstas til jul, jeg har fått det jeg trenger Aldri brukt noe slikt så det blir artig å se reaksjonen.
Holly Hobbie Skrevet 22. november 2003 #15 Skrevet 22. november 2003 Har kjøpt meg et ganske artig skjørt fra NoaNoa. Det er sølvfarget og ganske uvanlig. skal bruke en langermet topp i sølvfarget fløyel til som jeg har fra før. Og nye sølvsko - flate, spisse pumps til kr 300(!) fra Økonomisko! De samme skoene koster 400 andre steder. Skoene skal jeg ha på juleball neste uke, sammen med en lyseblåkjole. Skjørtet får jeg nok brukt en del ganger i år - juleselskap, en bursdag, julaften og nyttårsaften.
Skusla Skrevet 22. november 2003 #16 Skrevet 22. november 2003 Har kjøpt tre kjoler i år, som kan brukes til jul, så da må de først brukes før jeg investerer i en ny. Bruker som oftest alltid å kjøpe ny kjole til jule-festene. Når jeg var i syden i Mai kjøpte jeg tre nydelige kjoler- Den tredje er en utrolig flott sort kjole som jeg kjøpte på Morgan. Den skal brukes på Nyttårsaften tenker jeg.. :D
Gjest the imp Skrevet 23. november 2003 #17 Skrevet 23. november 2003 jeg har veldig lyst på en kjole jeg har sett på h&m. jeg prøvde den i min størrelse også... fikk faen ikke igjen glidelåsen i siden :x for det virket som om ribbena mine er for brede :-? eller mulig det er puppene som har det meste av skylda... jeg prøvde størrelse 40 og jeg syns den var dritfin for jeg fikk så fine mia gundersenkurver i den men er redd for at en størrelse større blir for stort rundt magen osv... hmmmm ellers leter jeg etter et langt litt ballaktig skjørt som jeg kan bruke til et svart korsett jeg har... jeg elsker å pynte meg til jul på popin har de et skjørt de kaller ballskjørt. dette finnes i flere farger, da jeg var der fantes det i blått, svart, grått og rødt. koster 599 kr
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2003 #18 Skrevet 23. november 2003 Ja, juleantrekket er i boks. Fikk et innfall en ettermiddag her forleden, og kjøpte meg en ny svart, lang kjole til et jubileum jeg skulle i - den blir også årets juleantrekk! Ikke hvert år jeg kjøper meg ny kjole (hater kjoler), men i år ble det altså det! K
Redhead Skrevet 23. november 2003 #19 Skrevet 23. november 2003 Har ikke kjøpt noe nytt nei. Fikk sydd meg langt smalt skjørt i fjor, med tilhørende sjal + at jeg har kjøpt meg et salgs ballskjørt nå i høst. Har noen "gamle" topper som passer til, men tror jeg skal kjøpe meg en eller to nye.
Gjest Dolphina Skrevet 23. november 2003 #20 Skrevet 23. november 2003 Jeg vet ikke enda, men får jeg råd skal jeg kjøpe en ny en. Trenger "ballkjole" både til 4-dagsball og til nyttårsaften. Den jeg hadde i fjor, ble litt ødelagt gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå