Gå til innhold

Datingsider-desperat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente på 22 som meldte meg (for første gang), inn på en datingside på nett igår. Men jeg har ikke turt å legge ut et bilde av meg selv enda! Er ikke pga jeg er usikker, da jeg ser ganske ok ut, men er litt skummelt! Virker det ikke litt desperat og "tragisk" å være på en sånn side? Føler ikke noen menn kommer til å skrive til meg der pga da kommer de til å se på meg som en desperat dame, da jeg har meldt meg inn på en datingside? Er det egentlig noen seriøse menn på de sidene eller kun folk som er ute etter ons?

Er jeg helt på bærtur?!

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente på 22 som meldte meg (for første gang), inn på en datingside på nett igår. Men jeg har ikke turt å legge ut et bilde av meg selv enda! Er ikke pga jeg er usikker, da jeg ser ganske ok ut, men er litt skummelt! Virker det ikke litt desperat og "tragisk" å være på en sånn side? Føler ikke noen menn kommer til å skrive til meg der pga da kommer de til å se på meg som en desperat dame, da jeg har meldt meg inn på en datingside? Er det egentlig noen seriøse menn på de sidene eller kun folk som er ute etter ons?

Er jeg helt på bærtur?!

Takk for svar!

Tja, jeg regner med at mannfolkan som erpå datingsidene er ute etter akkurat det samme for deg, så hvorfor skal de se på deg som desperat? Det er vel folk som er ute etter begge deler der, akkurat som det er andre plasser :)

Skrevet

Tror ikke folk tenker at personen er desperat eller noe slikt.

Så ville ikke tenkt så mye på akkurat det. Heller se det som en mulighet å finne deg en som du kan bli litt ekstra glad i.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Føler bare at menn tenker at det kun er "den typen damer" på datingsider, og ikke skikkelige damer som vil ha en skikkelig mann..

man blir jo stemplet?

TS

Skrevet

Enkelte vil nok "stemple" deg, thats a fact.

Men; dersom du finner mannen i ditt liv på datingsiden, betyr vel ikke akkurat det noe?

Vær obs: det er MANGE menn der ute som kun er ute etter ONS.

Vær litt sparsom på godsakene dine :-)

AnonymBruker
Skrevet

alle jenterpå datingsider er desperate og litt "billige". hvis ikke hadde de ikke vært der in the first place. kanskje du bare skal innse hva du er og heller være stolt av det? :)

Gjest "gjest"
Skrevet

alle jenterpå datingsider er desperate og litt "billige". hvis ikke hadde de ikke vært der in the first place. kanskje du bare skal innse hva du er og heller være stolt av det? :)

Hvis jentene er billige, hva er ikke fyrene da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Føler bare at menn tenker at det kun er "den typen damer" på datingsider, og ikke skikkelige damer som vil ha en skikkelig mann..

man blir jo stemplet?

TS

Er det mulig? Nå ble jeg overrasket, at man fremdeles tenker slik nå i 2011.

Datingsidene er fulle av ordentlige mennesker som ønsker kontakt, ønsker en kjæreste, akkurat som deg og meg, ingenting å tenke negativt om det! Det vil jo selvfølgelig være dem som kun er ute etter 1 ting, men de får du bare styre unna/ikke svare.

Lykke til :-)

AnonymBruker
Skrevet

Alle jenter er ikke supersosiale, eller har stor vennekrets, eller går på skole eller har potensielle kjærester på jobb. Hva skal vi gjøre da? Nettet er en fin måte å skape kontakt mellom mennesker som er single, og som ønsker seg kjæreste. Tror du skal åpne sinnet ditt litt jeg og ikke være så fordømmende.

• Liker 2
Skrevet

Ja, for det du sier stemmer 100% [sarkasme]

AnonymBruker
Skrevet

50% av mannfolkene (om ikke mer) er ute etter ONS. Det spørs selvsagt litt hvilken side du er på, noen tiltrekker mer sex-orientert publikum enn andre. Men det finnes selvsagt seriøse mannfolk også, du må bare sile ut litt.

Om du blir stemplet, så gi faen. Virker da som du har selvtillit, så hvis du ikke bryr deg, hvorfor skal andre gjøre det?

Skrevet

Det var i gamle dager (90-tallet) at de på datingsider gjerne ble sett på som "desperate" fra utenforstående. I dag er jo alle slags typer mennesker på sånne sider. Det viser jo bare at du er ute etter noe, og det er bare enda en arena å treffe en mulig partner på. Egentlig tror jeg at nettet er en bedre arena enn byen, fordi her er man edru og man kan også se på hva slags verdier man har til felles osv.

• Liker 2
Skrevet (endret)

...dobbelpost :sur:

Endret av illuminate

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...