Gjest Jens Skrevet 1. august 2011 #1 Del Skrevet 1. august 2011 Hvor mange hakk klarer du å dele fisen opp i? Jeg klarte 7 hakk på en fis, noen bedre? stolt er jeg:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august 2011 #2 Del Skrevet 2. august 2011 Hvem vil ha hakkete avgasser, når en kan få den vakreste trombonelyd? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 2. august 2011 #3 Del Skrevet 2. august 2011 Okay dette er veldig forstyrrende... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 2. august 2011 #4 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har lest ganske mange rare spørsmål her på kg, men dette tok kaka! Gratulrer ts. Du har stilt det merkeligste spørsmålet jeg har lest noensinne :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest white tiger Skrevet 2. august 2011 #5 Del Skrevet 2. august 2011 Når du er opptatt av hvor mange hakk du klarer å dele en fis opp i, da har du enten VELDIG mye luft i magen eller enorme fritidsproblemer. Muligens begge deler.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 2. august 2011 #6 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg er derimot veldig opptatt av hvor laaaang fisen min kan bli, om å gjøre at den varer lengst mulig altså! eh nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 2. august 2011 #7 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har lest ganske mange rare spørsmål her på kg, men dette tok kaka! Gratulrer ts. Du har stilt det merkeligste spørsmålet jeg har lest noensinne :gjeiper: Enig. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 2. august 2011 #8 Del Skrevet 2. august 2011 Ja, dette er nok et av de rareste spørsmålene jeg har lest her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 3. august 2011 #9 Del Skrevet 3. august 2011 Altså.. Jenter fiser jo ikke! Dooooh! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 3. august 2011 #10 Del Skrevet 3. august 2011 Altså.. Jenter fiser jo ikke! Dooooh! Jo. Jenter fiser rosa parfymeskyer, bæsjer gullmynter med enhjøringer, og raper regnbuer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 3. august 2011 #11 Del Skrevet 3. august 2011 Åja ja det stemmer det! Heldige dere er da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 3. august 2011 #12 Del Skrevet 3. august 2011 What?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 7. august 2011 #13 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg har en kamerat som for mange år siden lagde en rap (nei jeg kødder ikke), av fisene sine. Han spiste visst mengder med ertesuppe som en av forberedelsene. Tror aldri jeg har ledd så mye noengang som av den låta hans.. Good times! :fise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #14 Del Skrevet 7. august 2011 holder meg til pfffffffffffffff- fisene jeg da mindre lyd, mere lukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2011 #15 Del Skrevet 7. august 2011 Hvor mange hakk klarer du å dele fisen opp i? Jeg klarte 7 hakk på en fis, noen bedre? stolt er jeg:) Og du er hvor gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå