Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg virkelig kunne tenkt meg flere gulvmatter. Siden vi har tre katter er det et herk å holde de rene og ikke minst kattehårfrie. Sist vi hadde en gulvmatte under stuebordet varte det bare et par uker før den første av dem spydde på den. Jeg vasket det av og noen dager senere var det enten den samme eller en av de andre som gjorde akkurat det samme. Så hva gjør dere andre med katter og gulvmatter og hvordan vasker dere gulvmattene?

Jeg henger de opp i dusjen og sprayer på zalo på evt flekker men når behovet får en sånn vask kommer hver helg orker jeg ikke. Den forrige gikk på st hansbålet for å si det slik. 

Jeg er forresten overbevist om at de gjorde det med vilje. For da den største begynte å hoste gikk han direkte mot gulvmatta. Men jeg gudet han elegant unna:p

Videoannonse
Annonse
Gjest odisi73
Skrevet

Katten din går på samme plass hver gang den går på do eller spyr eller lignende,egentlig veldig greit så slipper du det overalt.

Men du kan kjøpe noe på dyrebutikken som heter "Katt vekk" ett slags middel du tar på der den gjør det den ikke skal inne.

ellers vet jeg det er ett pulver du også kan ta på som de selger i dyrebutikken,lykke til :catmilk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...