origin Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Skal selge noen spill og pc spill jeg har men er usikker på hvor mye jeg bør ta for de. har sjekka med Gamestop i Trondheim men syns jeg fikk litt lite for de, 12-25kr. World of warcraft;Wrath of the Lich King x-men 2 origins: wolverine Dawn of war world of warcraft; Burning Crusade Zelda:Twilight princess Independence day Narnia: prince caspian Queen of the damned Life of brian X-men 1.5 x-men 2 Company heroes Constantine
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Hvis de var pent brukt, hadde jeg betalt 50 kroner eller kanskje mer. Gamestop selger de ikke alltid så veldig billig heller.
Rosalie Skrevet 2. august 2011 #3 Skrevet 2. august 2011 Eg speler ikkje, så spela kan eg ikkje seie noko om. Filmane: 100 kr for alle.
DBM Skrevet 2. august 2011 #5 Skrevet 2. august 2011 (endret) Hvis noen vil ha alle filmene samlet høres 150-200 kr mer riktig ut. Endret 2. august 2011 av DBM
Gjest Varpunen Skrevet 2. august 2011 #6 Skrevet 2. august 2011 Tror ikke jeg ville gitt mye mer enn 100 for filmene, max 150. Når man får kjøpt alle filmene nye på play.com til såvidt over 200 kr så skal jeg litt ned i pris for å kjøpe brukte filmer. 1
Gjest Fable Skrevet 2. august 2011 #7 Skrevet 2. august 2011 Spillene...kanskje 80 kr for alt sammen, minus WOW pakkene, det er bare bortkasta siden kodene sikkert er brukt allerede? Og det går fortere å laste ned enn å installere fra cd. Filmene max 100 der som de andre sier. Og da for alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå