AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Hvordan vasker du undertøy? Vasker du det separat? Hva varme?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Separat på 60 grader. De farlige bakteriene dør ved den tempraturen.
Thorn Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Vasker undertøy sammen med sengetøy og håndklær på 60 grader.
Kvist Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 Separat på 60 grader. De farlige bakteriene dør ved den tempraturen. Farlige bakterier? Hvis du har FARLIGE bakterier i trusa, så er det nok ikke klesvasken som bør være første prioritet 8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #5 Skrevet 1. august 2011 Farlige bakterier? Hvis du har FARLIGE bakterier i trusa, så er det nok ikke klesvasken som bør være første prioritet Ja jeg har noen problemer der nede iblant, vasker jeg ikke på 60 risikerer jeg å smitte meg selv igjen. Ikke STD altså, og ikke livstruende heller.
Redbull Skrevet 2. august 2011 #7 Skrevet 2. august 2011 Vasker undertøy sammen med sengetøy og håndklær på 60 grader. Samme her. Og sokker og gulpekluter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #8 Skrevet 2. august 2011 Har hørt at hvis man vasker på over 60 grader så dreper man enzymene i vaskepulveret, og da blir det heller ikke riktig reint. For øvrig går undertøy på 40 grader hos oss, med forvask og hovedvask. Men så skiftes det jo daglig da. Og blir ALDRI liggende lenge i skittentøyshaugen heller.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #9 Skrevet 2. august 2011 Har hørt at hvis man vasker på over 60 grader så dreper man enzymene i vaskepulveret, og da blir det heller ikke riktig reint. For øvrig går undertøy på 40 grader hos oss, med forvask og hovedvask. Men så skiftes det jo daglig da. Og blir ALDRI liggende lenge i skittentøyshaugen heller. Det står vel som regel på vaskepulverboksen hvor mange grader den tåler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå