Gå til innhold

Hvordan barberer du deg nedentil? - jenter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En ting jeg har lurt på lenge, hvordan pleier jenter å barbere seg? Jeg barberer vekk alt, men rett og slett siden jeg synes det er ekkelt med hår, pluss jeg er halvt tyrker, så litt virker som ganske mye! Hvordan barberer du deg og hvor gammel er du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barberer somregel alt, er 23 år ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer bort alt under, men foretrekker en frisert trekant foran.

Skrevet

Barberer bort alt, har hatt stripe flere ganger før :) Har jeg mensen/singel så liker jeg å la det gro i en uke eller to, er så behagelig en gang i blant :P

Skrevet

Jeg er jente,24, og jeg barberer alt under, men lar det være en trekant framme. Men jeg lurer også på hvordan andre jenter barberer seg - under..! Jeg klarer ikke å få det glatt nok! Bestandig "stikkete" når jeg prøver å kjenne etter..Ser jo for meg at kjæresten "skjærer" seg, eller kjenner det veldig godt..Men er der slik for andre også?

Skrevet

Jeg er jente,24, og jeg barberer alt under, men lar det være en trekant framme. Men jeg lurer også på hvordan andre jenter barberer seg - under..! Jeg klarer ikke å få det glatt nok! Bestandig "stikkete" når jeg prøver å kjenne etter..Ser jo for meg at kjæresten "skjærer" seg, eller kjenner det veldig godt..Men er der slik for andre også?

Kan som kjæreste bekrefte at dette kjennes godt, ja.

Skrevet

Kan som kjæreste bekrefte at dette kjennes godt, ja.

Er ikke kjæresten til Bie, da, men...Dere skjønte sikkert hva jeg mente.

Jenter som klager på at skjegget i ansiktet sikker: Det stikker med barberte underliv også.

Skrevet

Huffda..*flau*. Jeg hadde egentli håpa på at det bare var jeg som var småhysterisk for det der...jaha,så det merkes godt? Nå ble jeg nesten litt ille til mote for å ha sex mer. Det er jo så mye arbeid for å få det glatt som jeg klarer,pluss at det varer jo ikke mer enn et par timer. Sukk....:(

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Da vokser du. Tar to sekunder og varer i tre uker, null stikk :D

Skrevet

Huffda..*flau*. Jeg hadde egentli håpa på at det bare var jeg som var småhysterisk for det der...jaha,så det merkes godt? Nå ble jeg nesten litt ille til mote for å ha sex mer. Det er jo så mye arbeid for å få det glatt som jeg klarer,pluss at det varer jo ikke mer enn et par timer. Sukk....:(

Jeg syns ikke du skal det for det er likt for alle. Ikke bare med deg, men med alle.

Da må i tilfelle hele verden slutte med sex..

For min del liker jeg det bedre at damene har litt, trimmet hår enn det barberte som blir stikkete.

Eller så er det noen som får tatt voks, men det inbiller jeg meg at må være sinnsykt vondt.Så jeg går for trimmet kort løsningen.

Hvis du byner å styre med å få det ennå mer glatt så vil du nok ende opp med noen nupper og inngrodde hår også.Så bare stress ned. Som sagt er det likt med alle.

• Liker 2
Skrevet

Jeg epilerer. Det blir helt glatt og fint. :D

Skrevet (endret)

Jeg tar alt hver gang jeg dusjer. Noen ganger bruker jeg sånn ladyshave-maskin før dusjen i stedet, men syns barberblad funker best. Mye styr, og noen ganger tenker jeg "hvor mange timer bruker jeg på dette i året?" men jeg vil jo være fin for kjæresten, og så syns jeg det er mer behagelig selv også :)

Endret av Dragonfly84
Skrevet

Jeg fjerner alt, og er 21 :) Men er så styr. Holder seg jo glatt i maks 1 dag. Veldig kjedelig å måtte barbere hver dag. Har vurdert voks, men det høres jo så vondt ut! :lol:

Skrevet

Pfft. Ja man kjenner at det er litt rufsete, men noe problem er det dog ikke imho.

AnonymBruker
Skrevet

Fjerner bikinilinja, og kjører kortklipt ellers. Liker faktisk å ha litt hår der jeg da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å ha det trimmet og kort.

Egentlig liker jeg å barbere det helt glatt med en liten trekant foran, men siden det vokser ut med en gang, med kløe, fate for inngrodde hårsekker, stikkende hår o.l. har jeg ikke dette alltid.

Har vurdert voksing, men har ikke turt ennå. Hvor vondt gjør det? Tar det lang tid?

Skrevet

Jeg har mye mykere hår under, og det vokser saktere også, så på meg stikker det faktisk ikke. Blir mer sånn som armhårene der. Men det er no herk å barbere det bort, for det er så vanskelig å få med alt.

Som singel tar jeg alt en gang i blandt. Så vokser det litt, også tar jeg alt igjen. Har forsøkt meg på sånne trekanter over, men den blir å usymetrisk, eller så bommer jeg og fjerner halve, så da tar jeg likegjerne alt. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å ha det trimmet og kort.

Egentlig liker jeg å barbere det helt glatt med en liten trekant foran, men siden det vokser ut med en gang, med kløe, fate for inngrodde hårsekker, stikkende hår o.l. har jeg ikke dette alltid.

Har vurdert voksing, men har ikke turt ennå. Hvor vondt gjør det? Tar det lang tid?

Dersom jeg skal bort og vet at det hygieniske forholdene ikke er helt gode, barberer jeg ikke bort alt. Tenker at håret beskytter litt og lar bakteriefloraen i vaginaen lettere holde seg stabil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...