AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Jeg er gutt og har kommet i et delikat problem. Saken er at jeg har blitt kjent med to kjempeflotte jenter via nettet. Vi har truffet begge to (selvsagt hver for seg) et par ganger og kjemien er også der. Det som er saken er at begge to virker veldig intreserte i meg og muligheten for å få meg en kjæreste er veldig nær....kansje nærmere enn jeg tror selv. Saken er hvem i alle dager skal jeg velge? Begge sjarmerer en i senk og blir bare helt satt ut av.. Det som er saken er at jeg må velge og jeg har ikke lyst til å skuffe noen av de heller... Jeg er i mot å spille dobbeltspill (for det er ikke meg). Dette er et stort lukshusproblem. Jeg har vært singel veldig mange år nå og plutselig så er det to stk som jeg kan få som kjærste. Jeg har lyst til å velge en som kan dele resten fremtiden med og få barn med osv. og ikke minst leve lykkelig. Ingen av de har barn... Noen tisp???????? Hva skal jeg gjøre?
Gjest Cecilia L Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Hva sier magefølelsen? Om jeg nå tvinger deg til å velge en av disse to? Om du går inn i det dypeste av deg selv?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Jeg skjønner ikke helt at du kan være like interessert i begge to? Er det ikke en av de du har mer lyst på enn den andre, eller en av de som appelerer mer til deg fysisk? Eller en av de du ser for deg at det er lettere å kjede seg sammen med, eller en av de du tror blir en bedre mor?
Tropic Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 Hvem tenker du mest på? Hvem av de får deg til å smile oftest? Når du hører du får en sms, hvem håper du at det er fra? (Av de to) osv osv Still deg et par slike spørsmål og hør på magefølelsen!
Skilpadden Skrevet 1. august 2011 #5 Skrevet 1. august 2011 Om dere tre var på et fly, og begge av de jentene var i fare for å falle ned av flyet, hvem hadde du reddet først?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #6 Skrevet 1. august 2011 Kan du ikke prøve ut begge samtidig? Etter en stund finner du ut hvem som irriterer deg når hun slafser og slurper, og hvem som fortsatt er like sjarmerende selv om hun peller tånegler på stuebordet og raper.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #7 Skrevet 1. august 2011 Du sier du er imot dobbeltspill, men du er klar over at du kjører ett dobbelt spill allerede? Mest antagelig har begge jentene følelser for deg, og håper på å bli sammen med deg, slik at de får falske forhåpninger allerede. Ergo -> Du leker med følelsene til begge jentene. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #8 Skrevet 2. august 2011 Jeg har nøyaktig samme problem bare jeg er jente! Synes det er kjempe vanskelig. Er jo redd for å velge "feil" og dermed sitte igjen uten noen av dem.... Jeg skrev en tråd om det på samliv og relasjon nettopp. Ta en titt om du gidder Jeg gir deg et tips om å ramse opp positivt og negativt med dem begge! Eller kanskje du kan bestemme deg for at du skal ta et møte til med hver av dem for å klare å bestemme deg? Ta dem med på noe du liker og se hvem du har det gøyest sammen med.
Tears.of.the.Sun Skrevet 2. august 2011 #9 Skrevet 2. august 2011 Jeg foreslår at du setter deg litt nøyere inn i situasjonen. Tenk over hvem av disse jentene er det som passer best for DEG. Bare fordi at begge sjarmerer deg og er vakre jenter og kjemien mellom dere er sterk, betyr ikke det alltid at forholdet vil bli bra senere. Man må passe som personer også. Etter hvert som den første forelskelsen er over og man elsker hverandre og er trygge på hverandre, begynner hverdagen og da er det man virkelig vet hvem man kan dele livet sammen med. Da finner man ut om de moralene, tankene og meningene man har kan passe sammen eller om man evt. kan møtes på halvveien for ting. Skal man flytte sammen må man vite om den andre er ryddig, liker orden og om det funker med personligheten til en selv. Så må du tenke over interesser. Dere trenger ikke ha alle interesser til felles, men det er jo ganske OK hvis dere kan dele opplevelser sammen. Hvem av jentene liker de tingene du liker, osv. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #10 Skrevet 2. august 2011 Du KAN jo spørre hvordan de stiller seg i forhold til polyamorøse forhold da? Ellers er vel det beste å forsøke å finne ut av hvem du passer best med i lengden. For eksempel, hvordan stiller deres religiøse overbevisninger eller mangel på sådanne seg i forhold til dine egne? Hva med etikk og moral? Livsstil? Humor? osv 1
Tears.of.the.Sun Skrevet 2. august 2011 #11 Skrevet 2. august 2011 Humor ja! Det er veldig viktig. Et forhold blir ganske dødt og kjedelig med tiden om man ikke har samme type humor.
Steinar40 Skrevet 2. august 2011 #12 Skrevet 2. august 2011 Kan du ikke prøve ut begge samtidig? Etter en stund finner du ut hvem som irriterer deg når hun slafser og slurper, og hvem som fortsatt er like sjarmerende selv om hun peller tånegler på stuebordet og raper. Ikke bare fordeler, nei
HiCog Skrevet 2. august 2011 #13 Skrevet 2. august 2011 Magefølelsen er en overfladisk avgjørelse som ofte slår ut veldig feil. Dann deg et bilde av hver person basert på det du vet. Tenk gjennom hva som kan gå galt og hva som virker riktig. Ta opp litt mer kontroversielle emner og se hvordan de håndterer seg selv og hva slags syn de har. Søk rett og slett etter mer detaljert informasjon om dem i samtalene. Jo mer like dere er jo bedre vil forholdet fungere. Som en generell regel.
Guriane Skrevet 2. august 2011 #14 Skrevet 2. august 2011 (endret) Jeg er gutt og har kommet i et delikat problem. Saken er at jeg har blitt kjent med to kjempeflotte jenter via nettet. Vi har truffet begge to (selvsagt hver for seg) et par ganger og kjemien er også der. Det som er saken er at begge to virker veldig intreserte i meg og muligheten for å få meg en kjæreste er veldig nær....kansje nærmere enn jeg tror selv. Saken er hvem i alle dager skal jeg velge? Begge sjarmerer en i senk og blir bare helt satt ut av.. Det som er saken er at jeg må velge og jeg har ikke lyst til å skuffe noen av de heller... Jeg er i mot å spille dobbeltspill (for det er ikke meg). Dette er et stort lukshusproblem. Jeg har vært singel veldig mange år nå og plutselig så er det to stk som jeg kan få som kjærste. Jeg har lyst til å velge en som kan dele resten fremtiden med og få barn med osv. og ikke minst leve lykkelig. Ingen av de har barn... Noen tisp???????? Hva skal jeg gjøre? Jeg mener ikke å være frekk, men jeg synes det høres så pussig ut å si "det er to stk jeg kan få som kjæreste". Akkurat som om det skulle være et par bukser Jeg tror at hvis det er så vanskelig for deg å velge mellom de to så bør du kanskje ikke velge noen av dem. Hadde du likt noen av dem på den måten så hadde du visst hvem du skulle "valgt".. Endret 2. august 2011 av Guriane 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #15 Skrevet 2. august 2011 langt i fra et luksus problem det her. det er et helvetes problem man helst skal unngå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå