Gå til innhold

MD Formulations Vit-A-Plus Clearing Complex Masque

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med denne? Var hos hudpleier i går, hun anbefalte denne på det varmeste --- men jeg er bare så skeptisk i forhold til "jeg må få solgt noen av produktene mine, og anbefaler alt jeg har"- syndromet jeg desverre ofte har møtt på hos hudpleiere.

Vil det være dumt å blande inn denne masken i mitt Dermalogica-program?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg kan dele er veldig gode erfaring med MD Formulations Vit-A-Plus produkter. Jeg har Vit-A-Plus Clearing Complex, og Vit-A-Plus Eye Cream og begge deler er fantastisk, spesielt øyekrem. Helt utrolig-i løpet av fem minutt så er mørke ringer helt borte. Som jeg forstår Vit-A-Plus skal være mest nyttige for fett hud. Vet ikke om erfaringer mine er av hjelp men likevel.... :wink:

Skrevet

For fet hud...? Med i hudanalysen min kom jo hudpleieren frem til at jeg hadde TØRR hud... Hvorfor har hun anbefalt meg denne masken da, tro...? Hmmm....

Har lest litt rundt her at Vit-A-Plus ikke egner seg for ung hud --- jeg er 22, er det for ungt...?

Takk for svar, forresten :D

Gjest Cleopatra
Skrevet (endret)

....

Endret av Cleopatra
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg tror Vit-A-Plus er mot aldringstegn i huden, enten normale sådanne, eller aldringstegn forårsaket av soling osv. Uansett, på yngre hud skal det vel ikke benyttes?

Sjekk ut: www.mdformulations.com og les mer om produktene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...