AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Jeg har spilt ferdig alle brettene på Angry Birds Rio, Seasons og den "originale"!!! Og jeg er fortsatt hekta. Jada, hatt en travel sommer, og har ikke sittet med det 24/7 altså Er bare superflink vil jeg tro... Uansett, når kommer disse andre brettene da? Står jo "Coming soon" på de fleste, og verdener som ikke er tilgjengelig enda!? Hva er dèt da? Nå har jeg en uke helt alene og skal bare slappe av, og vil spille mer! What to doo? Hvordan få MER A.B?? Forresten tillater meg å være anonym i skrivende stund! :gjeiper:
Gjest Consensio Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Du får bare vente på oppdateringene. Er også ferdig med alle brettene (3 stjerner på alle og 100% på alle fjærgreiene) Comming soon på de fleste brettene og ny verden? Jeg fikk to nye oppdateringer på rappen for ikke lenge siden, og har bare ett brett i den siste verdenen hvor det står comming soon.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Du får bare vente på oppdateringene. Er også ferdig med alle brettene (3 stjerner på alle og 100% på alle fjærgreiene) Comming soon på de fleste brettene og ny verden? Jeg fikk to nye oppdateringer på rappen for ikke lenge siden, og har bare ett brett i den siste verdenen hvor det står comming soon. Hmm, ja får vel bare vente da, og se etter oppdateringer jevnlig Såvidt jeg vet finnes det ikke noen andre Angy Birds versjoner enda heller!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå