Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var sammen med ei dame på 26 år i 1-1.5 år nå men det ble nylig slutt for jeg gadd ikke mer. Har ikke sagt til noen av kameratene mine hva grunnen egentlig var for jeg sytnest det er litt ubehagelig ,så tenkte jeg kunne spør her inne.

Kan vel begynne med at det var et bra forhold på de fleste punkt men fant ut en liten sak jeg ikke syntes var så kult nå for en 2-3 mnd siden. Vi var på en fest med hennes vennegjeng der de begynte med 'jeg har aldri' leken. Under denne fikk jeg vite siden alle var bra full og i godt humør at exen tidligere har hatt sex med et par av de som var i rommet, altså av kameratene sine. Tenkte ikke så mye på det og koste meg resten av kvelden men dagen derpå irriterte dette meg litt på spurte hvem av kameratene hun egentlig hadde holdt på med tidligere.

Kan vel først si jeg har hatt sex med ca 10 og hun med ca 20 så antallet bryr meg ikke. Er heller ikke sjalu som person i det hele tatt og hun kan feste, besøke venner og reise så mye til syden med venninnegjengen hun bare orker.

I starten prøvde hun å tulle vekk spm, men dum som jeg var sa jeg at jeg satte pris på om hun kunne svare meg ordentlig. Da forklaringen var over og jeg viste Hvem det gjaldt var jeg rimelig paff for å si det slik. Jeg har kun 1 ex, ca 7 ons og et par puleveninner på samvittigheten men ingen av disse har vert fra vennegjengen min. Hun på den andre siden har høvla over så og si alle kameratene sine som vi møter flere ganger i uken å fester med gjerne 1 gang i mnd. Det som svei meste var at 3 av de har hun hatt lengre(4-6 mnd) pulevenn forhold til og han som er bestevennen hennes holdt hun på med helt til hun traff meg.

Veit ikke om jeg er urimelig eller hva men jeg blei helt kvalm av hele greien. Føltes rett og slett ekkelt ut og litt nedverdigende. Men de neste 2 mnd holdt jeg meg unna de fleste av vennene hennes og blei ikke med på fest. Hun skjønte det irriterte meg så vi snakket ut en kveld og kom frem til at jeg skulle bli med på helgens vinfest og gi det en ny sjanse.

Da helgen kom tror jeg ikke det gikk mer en 30 min før jeg stakk hjem. Blei helt kvalm når jeg viste hun hadde hatt sex med 7 av de ca 10 guttene i rommet. Hun kom hjem ca 10 min etter meg å det gikk ikke lange tiden før det var slutt.

Grunnen til at jeg gjorde det så fort slutt var at det begynte bli ett seriøst forhold. Vi begge er nyutdannet og vil kjøpe hus få unger osv, men hun mistet litt konestempelet for meg når jeg viste jeg måtte henge rundt alle hennes erobringer til enhver tid.

Har det ganske kjipt og sliter litt med dårlig samvittighet siden hun ringer og sender sms i ett jævla kjør så lurer egentlig på om det er jeg som er drittsekk nå eller om dette er noe hun burde forvente seg når hun ikke klarer holde *moroforholda* utenfor vennegjengen jeg blir tvunget til å leve med.

Om det er noe jeg har glemt er det bare å spør.

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på om du er redd hun skal være utro med dem, eller om det bare er at de har vært der du har vært, som er problemet?

• Liker 1
Skrevet

Om du er barnslig eller ei aner jeg ikke, men på meg virker det som om dere har syn på sex og forhold som ikke matcher helt bra.

Jeg har flere "pulevenner", som er VENNER. Det kommer ikke på tale at de forsvinner ut av livet mitt om jeg blir sammen med noen.

At hun ikke har fortalt er ille. Men, er det så ille at hun faktisk ser på sex som noe hun helst vil ha med folk hun faktisk liker?

Skrevet

Jeg lurer på om du er redd hun skal være utro med dem, eller om det bare er at de har vært der du har vært, som er problemet?

Jeg er ekstremt lite sjalu så er ikke utroskapsbiten det går på. Får bare en ekkel følelse inni meg når jeg for eksempel vet exen er alene hos bestekompisen hun pulte på i 6 mnd å ser film mens jeg er på jobb for eksempel. Fikk ikke denne dårlige følelsen når hun så film med han før uten meg.

Skrevet

Jeg er ekstremt lite sjalu så er ikke utroskapsbiten det går på. Får bare en ekkel følelse inni meg når jeg for eksempel vet exen er alene hos bestekompisen hun pulte på i 6 mnd å ser film mens jeg er på jobb for eksempel. Fikk ikke denne dårlige følelsen når hun så film med han før uten meg.

Da er det ikke at du tror hun skal hooke opp med dem igjen, men det at du vet at de har hatt sex som plager deg, med andre ord.

Jeg tenker at det teknisk sett er akkurat det samme om hun har hatt sex med tjue du aldri har sett eller vil se - eller om det er hele vennegjengen, men jeg sier ikke med det at jeg ikke skjønner hvordan du har det.

Det er vel egentlig bare å finne ut om hun betyr så mye for deg på alle andre plan at du er villig til å forsøke å få det ut av hodet og ta henne tilbake. Vet du at det er umulig, så er det vel like greit at det er over.

Skrevet

Om du er barnslig eller ei aner jeg ikke, men på meg virker det som om dere har syn på sex og forhold som ikke matcher helt bra.

Jeg har flere "pulevenner", som er VENNER. Det kommer ikke på tale at de forsvinner ut av livet mitt om jeg blir sammen med noen.

At hun ikke har fortalt er ille. Men, er det så ille at hun faktisk ser på sex som noe hun helst vil ha med folk hun faktisk liker?

Føler meg ikke spesielt barnslig og er ganske sexuelt frigjort men tror hun har en del erfaringer mer en meg.

Eg kunne sikkert stilt et ultimatum men tror ikke hun hadde droppa vennene og det er heller ikke noe jeg ønsker, er jo mye av grunnen til at eg gjorde det slutt istedenfor.

Er ikke 100% enig i den siste der. Eg liker for eksempel mora til en kompis bedre en random milfs på byen men roter ikke i egen bakgård om du tok an.

Skrevet

Jeg skal være ærlig og si, jeg hadde nok ikke likt det nei. Jeg hadde ikke villa festa med folk som jeg hadde vist hun hadde pult over lengre tid..

Skrevet

Føler meg ikke spesielt barnslig og er ganske sexuelt frigjort men tror hun har en del erfaringer mer en meg.

Eg kunne sikkert stilt et ultimatum men tror ikke hun hadde droppa vennene og det er heller ikke noe jeg ønsker, er jo mye av grunnen til at eg gjorde det slutt istedenfor.

Er ikke 100% enig i den siste der. Eg liker for eksempel mora til en kompis bedre en random milfs på byen men roter ikke i egen bakgård om du tok an.

Jeg ser den, jeg er bare ikke enig ;)

Men om dere ikke klaffer, så klaffer det bare ikke. Så da blir det opp til deg om du klarer jobbe deg gjennom dette, eller om det er best å gi slipp.

Skrevet

Da er det ikke at du tror hun skal hooke opp med dem igjen, men det at du vet at de har hatt sex som plager deg, med andre ord.

Jeg tenker at det teknisk sett er akkurat det samme om hun har hatt sex med tjue du aldri har sett eller vil se - eller om det er hele vennegjengen, men jeg sier ikke med det at jeg ikke skjønner hvordan du har det.

Det er vel egentlig bare å finne ut om hun betyr så mye for deg på alle andre plan at du er villig til å forsøke å få det ut av hodet og ta henne tilbake. Vet du at det er umulig, så er det vel like greit at det er over.

Jeg ville heller at hun hadde hatt sex med 40 bare jeg ikke hadde noe med dem å gjøre.

Er jo lei meg og deprimert for at forholdet rauk, men det jeg sliter litt med er at hun ringer og griner på andre uken nå å sender meldinger hele dagen så lurer på om jeg skal sitte med dårlig samvittighet som jeg gjør nå eller om jeg har mitt på det rene.

Tror ikke jeg orker jobbe meg gjennom noe som dette så tidelig i et forhold, hadde vi vert sammen 3år+ hadde nok saken vert anderledes.

Skrevet

Jeg skjønner dilemmaet ditt. Jeg syns det ville virket ekkelt at min kjæreste, mann og far til mine barn å jeg skal henge med halvparten av hans erobringer resten av livet. Ikke at jeg heller ville vært redd for noe utroskap, men det blir liksom en rar tanke om at han er ikke bare min mystiske kjekke erobring, han har vært det hos samtlige av de i flokken før meg. tanker/komentarer som "kjæresten din er god i senga" er heller ikke det hotteste å foretrekke i et evt hageparty f.eks.

Jeg tror jeg deler samme tanker som du i en slik situasjon.

Skrevet

tror ikke dette er noe sundt forhold å ha pult alle vennene sine.hadde ikke giddet en sån kjæreste iallefall.

du får finne deg en seriøs en og kansje vere seriøs selv også.

å pule opptil 20 stk ødelegger veldig på det dype plan,man driter vel i hvem man deler seng med etterhvert.

omgås hennes erobringer hadde vel ikke godtatt deet jeg heller nei.

men å møte en erobring eller 2 på en fest må man tåle,men man spiser ikke middag sammen liksom

Skrevet

Jeg ville heller at hun hadde hatt sex med 40 bare jeg ikke hadde noe med dem å gjøre.

Er jo lei meg og deprimert for at forholdet rauk, men det jeg sliter litt med er at hun ringer og griner på andre uken nå å sender meldinger hele dagen så lurer på om jeg skal sitte med dårlig samvittighet som jeg gjør nå eller om jeg har mitt på det rene.

Tror ikke jeg orker jobbe meg gjennom noe som dette så tidelig i et forhold, hadde vi vert sammen 3år+ hadde nok saken vert anderledes.

Jeg er enig med deg der. Skjønner det er kjedlig for hennes del at du slår opp pga det, MEN, jeg skjønner deg veldig godt også. Tror ikke jeg hadde fiksa å vært rundt dama og hennes tidligere pulekompiser på hver fest osv. :P

AnonymBruker
Skrevet

Må bare slenge meg på at jeg forstår deg veldig godt! Gudene skal vite at jeg ikke akkurat er jomfru selv, men å pule seg gjennom en hel venneflokk synes jeg ikke noe om, jeg foretrekker at mine sex-partnere og ekser ikke kjenner hverandre, og jeg har heller ikke noe behov for å beholde dem som venn etter det er slutt.

• Liker 1
Skrevet

Det som spiller noen rolle er vel at du ikke føler det er greit å gå inn i et livslangt forhold med en partner som har sexet med flesteparten av sine guttevenner - noe som er helt opp til deg uansett hva andre måtte mene.

• Liker 1
Skrevet

Det som spiller noen rolle er vel at du ikke føler det er greit å gå inn i et livslangt forhold med en partner som har sexet med flesteparten av sine guttevenner - noe som er helt opp til deg uansett hva andre måtte mene.

Takker for alle svarene. Fjerna litt av skyldfølelsen at jeg ikke var helt på bærtur i det minste.

Skrevet

Skjønner deg veldig godt.

Husker selv en fest jeg var på, da det dukket opp en venninne av guttene i gjengen. Under armen hadde hun en halvannenliters Cola, og avslo alle tilbud om alkoholholdig drikke. Der satt hun ved siden av sin nye kjæreste som var stille og beskjeden. Det slo meg at hun faktisk hadde veltet seg i halmen med samtlige av guttene som var tilstede, og vanligvis drakk hun med begge hendene.

Jeg ble ille tilmote og nokså beklemt på vegne av hennes nye kjæreste, og ja, jeg innrømmer at jeg så litt ned på henne.

Skrevet

Skjønner deg veldig godt.

Husker selv en fest jeg var på, da det dukket opp en venninne av guttene i gjengen. Under armen hadde hun en halvannenliters Cola, og avslo alle tilbud om alkoholholdig drikke. Der satt hun ved siden av sin nye kjæreste som var stille og beskjeden. Det slo meg at hun faktisk hadde veltet seg i halmen med samtlige av guttene som var tilstede, og vanligvis drakk hun med begge hendene.

Jeg ble ille tilmote og nokså beklemt på vegne av hennes nye kjæreste, og ja, jeg innrømmer at jeg så litt ned på henne.

Har ved nesten alle anledninger over middels god selvtillit men skal innrømme jeg kjenner meg litt igjen i den der. Den siste festen før jeg stakk merka jeg hun hadde fortalt til kameratene at jeg viste hele greia og ikke var helt komfortabel med det. Men det var ikke alle som var like flink å holde maska selv om alle var hyggelige og greie. Det var vel litt av grunnen til at jeg stakk etter 30 min..

Skrevet

Du har min fulle forståelse, TS. Jeg hadde ikke orket å leve i det forholdet, når hun har ligget med alle.

Skrevet

Er du sikker i din sak på at du ikke vil leve med henne så har du da ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Du føler som du gjør og har tatt en avgjørelse basert på egne følelser - ferdig med det.

• Liker 1
Skrevet

Synd at det ble slutt hvis dere ellers hadde de ritkige følelsene, og ting var bra mellom dere. Det virker jo som hun legger ganske mye i det forholdet dere hadde, og at hun var/er oppriktig glad i deg siden hun prøver å få kontakt med deg igjen.

Likevel må jeg si at jeg forstår deg godt, TS. Det er ikke mye kult å bevege seg i et selskap der flertallet av gutta har hatt seg med kjæresten din. De kjenner "signalene", de vet hvordan hun reagerer på forskjellige ting, de vet hva hun synes er deilig, og hva hun ikke liker....etc. etc. Skjønner ikke at HUN orker det heller! Det er i grunnen det som forundrer meg aller mest; at hun kan være komfortabel med at du skal være venn med hennes tidligere erobringer/pulevenner. Var ikke spesielt musikalsk av henne å informere vennene sine i forkant av den vinfesten heller. Det gjorde jo bare saken mye verre. For deg.

Ikke noe galt i at hun har hatt mange knullepartnere, men det å ta imot metervis av venneflokken resulterer stort sett alltid i det som har skjedd med dere.

Hva har forresten hun å si til dette? Ser hun ikke problemene eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...