AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #1 Skrevet 1. august 2011 Er det flere her som går uten truse når dere har på kjole eller skjørt nå som det er så varmt? Har dere blitt oppdaget noen gang?
Gjest jeppp Skrevet 1. august 2011 #2 Skrevet 1. august 2011 Ja. Har aldri blitt oppdaget i den forstand at jeg har blitt gjort oppmerksom på at andre vet om det. Om andre ser det og jeg ikke vet det bryr jeg meg lite om, tviler på at de hadde sett så mye uansett.
Gjest birry93 Skrevet 1. august 2011 #3 Skrevet 1. august 2011 Aldri i skjørt eller kjole, nei, men hender jeg dropper dem under langbukser. 2
Gjest Tyr91 Skrevet 1. august 2011 #4 Skrevet 1. august 2011 Jeg gjorde det en gang. Så ble det spontandrikking på kvelden.. og spontatsex med ei jente... Vet ikke hva hun tenkte om det, vi var rimelig fulle begge to Jente 20. 1
Gjest Tyr91 Skrevet 1. august 2011 #5 Skrevet 1. august 2011 Var forresten i langbukse, ikke kjole. Jente 20. 1
Gjest Maneater? Skrevet 1. august 2011 #6 Skrevet 1. august 2011 (endret) . Endret 31. mai 2020 av Maneater?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #7 Skrevet 1. august 2011 Ei på jobben skryter alltid av at hun ikke bruker truser, i lunsjen. Mulig jeg er snerpete, men jeg skulle ønske at hun a) brukte truser i allefall når hun har på seg skjørt over knærne eller b) holdt kjeft om sine manglende truser! Jeg går noen ganger uten truser hvis jeg har på meg lange solkjoler/maksikjoler her hjemme, er litt deilig å få luft i sakene, men ville nok ikke gått sånn ute, med mindre det var for å pirre opp den jeg var sammen med... 4
Gjest Anuket Skrevet 1. august 2011 #8 Skrevet 1. august 2011 det har jeg gjort (ikke i sommer så langt da), og oppdaget en gang under vors, men men det er friskt og deilig!
Dragonfly84 Skrevet 1. august 2011 #9 Skrevet 1. august 2011 Nope, bare en gang jeg ville pirre kjæresten... Og det funka bra 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #12 Skrevet 1. august 2011 Synes det er ubehagelig å gå uten så lenge jeg ikke er hjemme og er helt naken, så jeg holder trusa på når jeg går ut av huset.
Gjest Bond Skrevet 1. august 2011 #13 Skrevet 1. august 2011 Tråden ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker Bond, mod
Vimsemus Skrevet 1. august 2011 #14 Skrevet 1. august 2011 Synes det er ubehagelig å gå uten så lenge jeg ikke er hjemme og er helt naken, så jeg holder trusa på når jeg går ut av huset. Enig!
Gjest Eurodice Skrevet 1. august 2011 #15 Skrevet 1. august 2011 (endret) Jeg har ingenting under kjolen, hverken bh eller truse. Det er da så varmt for tiden (ingen klaging altså), så jeg dropper undertøy hjemme, kan til nød sette på meg truse hvis jeg skal ut blant folk. Hvis jeg bare skal en tur i butikken, har jeg bare kjole. De kjolene jeg bruker, er kanskje gjennomskinnelige, men ikke gjennomsiktige. Endret 1. august 2011 av Belladonna 1
Forbidden Skrevet 1. august 2011 #16 Skrevet 1. august 2011 jeg gikk med maxikjole uten truse og bh idag 3
SubHuman Skrevet 1. august 2011 #17 Skrevet 1. august 2011 (endret) Husker jeg så en dame som satt med sprikende ben, og uten truse.. Endte opp med at en vennine av meg filmet henne, rett opp i venusberget Just saying to the girls out there Endret 1. august 2011 av SubHuman
Lady La-Laa Skrevet 1. august 2011 #18 Skrevet 1. august 2011 Husker jeg så en dame som satt med sprikende ben, og uten truse.. Endte opp med at en vennine av meg filmet henne, rett opp i venusberget Just saying to the girls out there Den dama hadde sikkert lyst til å bli sett - hvis hun faktisk satt med sprikende ben... Uansett, det ble sikkert en kjempespennende film Selv beholder jeg undertøyet på, kunne faktisk ikke tenkt meg og gått uten i byen, på butikken eller andre folksomme plasser! 1
bootylicious Skrevet 1. august 2011 #19 Skrevet 1. august 2011 Er det flere her som går uten truse når dere har på kjole eller skjørt nå som det er så varmt? Har dere blitt oppdaget noen gang? Nei, ville føltes veldig uhygienisk av en eller annen grunn og for risikabelt (i hvertfall under korte skjørt/kjoler), man vet jo aldri når et vindpuss kommer 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2011 #20 Skrevet 1. august 2011 Aldri i skjørt eller kjole, nei, men hender jeg dropper dem under langbukser. Får du ikke utflod i buksa da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå