Gå til innhold

Tlf nr:2605093805888

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått melding fra dette nr: 2605093805888.. Men har ikke åpnet den enda. Flere som har fåt melding fra dette nummeret og vet hvem det er fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke noe i google på det nummeret ihvertfall. Telefonterror.no hadde heller ikke noe på det nummeret.

AnonymBruker
Skrevet

Var ikke noe i google på det nummeret ihvertfall. Telefonterror.no hadde heller ikke noe på det nummeret.

Jeg fikk ikke noe treff på de sidene jeg heller. Men om man får melding fra noen som har sendt fra nettet, vil man da få et sånt langt ukjent nummer? Vet ikke om jeg tør åpne eller ikke...

Skrevet

Det kommer et laaaangt og rart nr noen ganger hvis jeg har tapt anrop fra noen som er i utlandet med norsk mobil.

Eller er det når jeg og den andre er i utlandet :klo: kanskje det er noe sånt?

Skrevet

Ikke akkurat de samme tallene da. Men et veldig merkelig og langt nummer dukket opp i innboxen min også for kanskje en 14 dagers tid. Åpnet den ikke, da det garantert er noe svineri, virus f.eks.

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg fikk fra et lignende nummer da jeg fikk sms fra banken min faktisk. Aner ikke hvorfor det ble sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer et laaaangt og rart nr noen ganger hvis jeg har tapt anrop fra noen som er i utlandet med norsk mobil.

Eller er det når jeg og den andre er i utlandet :klo: kanskje det er noe sånt?

Ja det kan hende. Måtte bare åpne, så nysgjerrig som jeg er og det var bare reklame fra bassengbrosjyre.no, hehe. Flere som har fått det?

Skrevet

Jeg fikk fra et lignende nummer da jeg fikk sms fra banken min faktisk. Aner ikke hvorfor det ble sånn.

Merkelig! Forbinder alltid slike nr med svindel eller andre ugler i mosen jeg. Ikke turt annet enn å slette. Heldigvis meget sjeldent de kommer da.

AnonymBruker
Skrevet

Det var rart ja. Tenkte selv det måtte være noe svindelgreier, men som sagt bare reklame for bassenger. Men kan det ligge noe virus/annet bak slike meldinger som ser ut til å være helt harmløse tro?

ts

Skrevet

Mannen min får melding fra et lignende nr når han får e-mail. Det begynner også på 26 mener jeg. Men det er en funksjon han har valgt selv, så du burde vel visst det hvis du også hadde en slik funksjon.

AnonymBruker
Skrevet

Leser at det er på fremmasj med sms reklame og at dette faktisk er ulovlig. Så tydligvis at bassengbrosjyre.no og bassengutstyr.no bryter dette og sender ut reklame alikevell. Men kommer ikke til å åpne en sånn senere... tror jeg :)

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å la være å åpne mld. Hvilken viljestyrke har dere egentlig?!? :lete:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å la være å åpne mld. Hvilken viljestyrke har dere egentlig?!? :lete:

Hehe, jeg greide ikke å la være da..nysgjerrig som jeg er :)

Gjest Badabing
Skrevet

Merkelig! Forbinder alltid slike nr med svindel eller andre ugler i mosen jeg. Ikke turt annet enn å slette. Heldigvis meget sjeldent de kommer da.

Det var ikke svindel, det var informasjon om et avtalt møte.

Måtte sjekke nummeret nå, og det et fjortensifret nummer, men det begynner på 22, ikke på 26.

Hender jeg får sms fra andre også, men da står det at det er fra Elixia, Easypark eller lignende selv om jeg ikke har lagret nummeret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...